Fonduri Europene Sibiu Slider Ultimele stiri

Autostrada Sibiu-Pitești, finalizată în 2025

Autostrada Sibiu-Pitești, una dintre cele mai importante lucrări de infrastructură, va fi gata în 2025 potrivit oficialilor CNAIR, care au semnat contractul pentru construcția primilor 14 kilometri între Sibiu și Boița, dintr-un total de 123. Primul tronson ar urma să fie deschis circulației în patru ani.

Construcția primului lot al autostrăzii Sibiu-Pitești, lung de aproape 14 km, începe anul acesta și va costa aproximativ 130 de milioane de euro. Tronsonul conține opt poduri și pasaje, două noduri rutiere și ar urma să fie gata în 2023.

Compania de Administrare a Infrastructurii Rutiere vrea să semneze, anul acesta, și contractele pentru construcția loturilor IV și V, care leagă Tigveni de Curtea de Argeș și de la Argeș la Pitești. Mai rămân cele mai dificile segmente, II și III, care traversează munții, de la Boița la Tigveni. Pentru acestea, actele ar urma să fie semnate anul viitor, după ce vor fi gata toate studiile geo-tehnice.

Autostrada Sibiu-Pitești are o lungime totală de 123 de kilometri și va costa peste 1,5 miliarde de euro. 85% din investiție va fi realizată cu fonduri europene.

2.000 de persoane vor lucra la construcţia autostrăzii Sibiu-Piteşti

În acordul de mediu se menţionează că numărul total estimat de persoane/muncitori necesari în perioada de construcţie este de 2.000 persoane. Numărul de personal a fost considerat maximal la 400 persoane/zi pe fiecare lot al autostrăzii, în perioada de vârf a lucrărilor. Programul de lucru al acestora în perioada derulării lucrărilor va fi de 8 ore/zi, 5 zile/săptămână. De asemenea, construcţia autostrăzii va conduce la demolarea unui număr de 77 case, 55 anexe gospodăreşti şi 5 hale.

Pentru realizarea proiectului autostrăzii, pe şantierele care vor apărea între Sibiu şi Piteşti se vor folosi mai multe materii prime şi resurse naturale necesare acestui lucru, după cum urmează: peste 2 milioane de metri cubi de beton, circa 1 milion de tone de oţel, peste 2 milioane de tone de ciment, peste 30 milioane de metri cubi de motorină, 5.000 litri de vopsea pentru marcaje. Totodată, se estimează că va fi necesară utilizarea a patru tipuri de explozivi. În ceea ce priveşte deşeurile, se estimează că vor fi generate 150 tone de deşeuri menajere/an, peste 1.000 metri cubi de deşeuri de materiale de construcţie/an; vor fi scoase din uz 700 anvelope/an, iar 300 acumulatori/an vor trebui înlocuiţi.

Related posts

CNAIR: Până la finele anului, două loturi din autostrada Sibiu-Piteşti vor avea constructorii desemnaţi

Stefana Muresan

ALINSO: 10 years anniversary at Ploiesti West Park

Ionut Oprea

Japonezii de la Fujikura au trimis viziere muzeelor de la Babeș-Bolyai

Nora Dumitrescu

USAMV Cluj-Napoca își diversifică oferta educațională cu fonduri europene de peste 1 mil. euro

Stefana Muresan

Autobuze noi cu inscripția ”Produs în România” pe străzile din Republica Moldova

redactia

Proiectul BRUA al Transgaz, un pas important

Stefana Muresan

Alimentarea cu oxigen a Spitalului Municipal Carei, realizată în timp record

Traian Dan

Nemții de la Polipol, investiții masive în fabrica de canapele din Satu Mare

Stefana Muresan

România reprezentată la reuniunea Consiliului General al WCF

Traian Dan

Ardealul vrea să treacă la agricultura premium

Stefana Muresan

Corteva Agriscience™, Divizia de Agricultură a grupului DowDuPont, va crea o companie 100% agricolă în România

Stefana Muresan

Trăiește bucuria de a surprinde la AFI Ploiești

Ionut Oprea

Proiectantul Parcului Est din Cluj, recompensat cu 1,5 milioane euro

Nora Dumitrescu

UBB Cluj, peste 12.000 de locuri disponibile în sesiunea de toamnă

redactia

Spitalul privat „Sf. Constantin” din Brașov a fost certificat NATO

Ion Surdu

„Deva – 750”, un posibil moment-cheie pentru reşedinţa de judeţ

redactia

Competiția JA Compania Anului 2020 și-a desemnat afacerile pilot câștigătoare

Traian Dan

Kesz: “Lucrările de construcții vor redresa economia după coronavirus”

Nora Dumitrescu

Schimbare istorică în clasament: Banca Transilvania a devenit cea mai mare bancă din România

Stefana Muresan

Life Solutions, soluții pentru medicina personalizată, de la diagnostic la tratament

Stefana Muresan

Inginer în industria automotive, dar pasionat de lut și lemn. Cum un tânăr din Sibiu și-a finanțat atelierul cu fonduri europene

Papuc Irina

Quai Antoine Ier: superyacht lifestyle exhibition at the 2017 MYS

Ionut Oprea

România vrea să organizeze conferința europeană a clusterelor

Stefana Muresan

[Enjoy Transylvania!] Sibiul pregătește „meseriile viitorului” prin învățământul dual și un mediu universitar dinamic

Transilvania Business

Leave a Comment