Transilvania Business
Alba Hunedoara Infrastructura Slider Ultimele stiri

În regim de autostradă, de la Sibiu până la Viena, cu o întrerupere de 13 km

Evoluția lucrărilor pe autostrada A1, tronsonul Lugoj-Deva, din ”Dealul Liliecilor” (lotul 4) și nodul de la Holdea (lotul 3) ne dau speranțe mari că la finalul anului 2019 vom putea circula în regim de autostradă, cu o ”gaură” de 13 km (între Holdea și Marginea), de la Sibiu până la Viena, scrie Ziarul Unirea.

Pe lotul 4 al autostrăzii A1, tronsonul Lugoj-Deva, la conexiunea cu viaductul dinspre Bejan, constructorul UMB a reușit să pună inclusiv ultimul strat de asfalt și stâlpii de iluminat. Muncitorii lucrau la montarea parapeților.

În așa-numitul ”Deal al Liliecilor”, era același furnicar de oameni și utilaje. Se continuau lucrările de betonare a teraselor și de excavare a dealului. În partea de jos a dealului gabioanele se ridică ”văzând cu ochii”. În partea dinspre Bejan se lucra astăzi la al 17-lea rând de gabioane. În total, de la nivelul DN-ului vor exista 24 de gabioane, până la nivelul autostrăzii, împărțite în câte două terase de câte 12 rânduri de gabioane, iar la mijlocul lor se va face o rigolă.

La nodul rutier de la Holdea, pe lotul 3 al autostrăzii A1, tronsonul Lugoj-Deva, s-a turnat ultimul strat de asfalt din apropierea primului ecoduct de lângă nod. Potrivit sursei citate, se făceau lucrări la breteaua de încărcare/ descărcare a traficului de pe sensul de mers Deva-Lugoj.

Conform CNAIR, loturile 3 și 4 ale autostrăzii Lugoj-Deva vor fi deschise circulației simultan, la începutul lunii august a.c.

Foto: Ziarulunirea.ro

Comentarii

Comentarii

Related posts

Marțian Vasile Roșca, crescătorul de Angus de la poalele Călimanilor

Stefana Muresan

Radu Coșarcă, noul președinte al CA al Cupru Min Abrud

Stefana Muresan

Noua an­ve­lopă Win­ter­Con­tact TS 860 S oferă per­for­manță ”la rece”

Stefana Muresan

Comentarii

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More