Antreprenori

Produse agroalimentare româneşti, promovate în China, la cel mai mare târg de profil din Asia

Şaisprezece producători au căutat noi pieţe de desfacere pentru alimentul românesc la SIAL China, desfăşurat în perioada 14-16 mai 2019, la Shanghai, unde au expus, timp de trei zile, produse proprii în pavilionul naţional al României.

Firmele româneşti au fost prezente în două standuri tip insulă, cu o suprafață totală de 180 mp, cu 12% mai mare decât la ediția din 2018, alături de pavilioanele naționale ale celor mai mari producători la nivel mondial din domeniul agroalimentar.

În 2019 s-a înregistrat o participare record în istoria celor douăzeci de ediţii de până acum: 4.300 expozanți din 65 de ţări, peste 112.000 de vizitatori profesioniști, o suprafață expozițională de 199.000 mp, 17 hale de prezentare.

Sub brandul de țară pentru sectorul agroalimentar, „Romania, the Green Garden of Europe”, la Shanghai, au expus 16 producători: Agrosemcu, Albrau Prod, Artesans Del Sucre, Cosm-Fan Carmangerie, Croco, Doripesco Prod, Germino, Grande Dolceria, Kalpo, Natural, Monceanu Inocasings, Passage Food, Prutul, Romaqua Group, Scandia Food, Tual Fast Chance 98.

„Am fost mândru că reprezint România la SIAL Shanghai, în contextul creșterii componentei calitative a prezenţei naționale, atât la nivel de imagine, cât şi ca mod de prezentare a ofertei companiilor”, a declarat Ştefan Pădure, președinte APAR şi vicepreşedinte al Federației Naționale ProAgro, despre prezenţa românească la evenimentul expoziţional. „Aprecierea colegilor europeni la adresa prezenţei României, în contextul participării la programele de promovare din ultimii ani, reprezintă o recunoaștere a eforturilor comune realizate de APAR si MMACA”, a adăugat Ştefan Pădure, în legătură cu sprijinul acordat producătorilor români în demersurile de a găsi noi clienţi pentru export.

Participarea României, cu pavilion național, la expoziția SIAL China a fost organizată de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, în colaborare cu Asociația pentru Promovarea Alimentului Romanesc – APAR, membră a Federației Naționale PRO AGRO. Bugetul alocat târgului a fost de 1.311.421 lei.

Related posts

Firmele de mobilier din Ardeal vor să deschidă un centru expozițional

Nora Dumitrescu

Startarium dă startul PitchDay 2017: începe cursa de 100.000 de euro, proba pe startup-uri

Stefana Muresan

Banca Transilvania va susține cinci liceeni antreprenori

Nora Dumitrescu

CCIA Timiș, Climate-KIC Accelerator – program de finanțare de până la 45.000 de euro

Stefana Muresan

Creații pentru Max Mara și Maison Margiela, confecționate chiar în județul Mureș. Cristina Hâncu, Târnava Sighișoara: „Să fii în România și să fii în industria textilă e foarte greu”

Transilvania Business

BVB lansează cartea cu poveștile de succes ale celor 15 companii finaliste ale celei de-a treia ediții a programului Made in Romania

Ligia Voro

Un vis devenit realitate. Stiloul Regelui Mihai I al României made by Herlitz – Pelikan

Ligia Voro

DAFCOCHIM, connecting people – liantul între fermieri și furnizorii de inputuri

Ligia Voro

Lucrul “la comun”, noua tendință în România

Stefana Muresan

Perspectiva unei agenții creative: Netring. „Promovarea strategic se face”

Transilvania Business

Aradul va avea turnuri gemene de 21 de etaje; beneficiarul investiției, omul de afaceri arădean Gheorghe Cosma

Stefana Muresan

Investiție inedită la poalele Tâmpei: doi brașoveni au transformat propria curte în glamping

Ion Surdu

Testare COVID-19 în sistem pool-testing la Satu Mare, susținută de antreprenorii locali

Ligia Voro

Activele nete ale fondurilor de investiții au crescut în luna octombrie cu 1,3%, până la nivelul de 10 miliarde de euro

Papuc Irina

Patiserie fără gluten şi fără zahăr în Cluj, cu bani de la Start-Up Nation

Stefana Muresan

Relaxarea treptată a restricțiilor în Oradea s-ar putea face după 1 mai

Traian Dan

CETA UE-Canada – oportunități pentru IMM-uri

Stefana Muresan

Festivalul Național de Folclor „Strugurele de Aur”, o nouă ediție susținută de Jidvei

Ligia Voro

Draxlmaier, cel mai mare angajator din Satu Mare, și-a reluat activitatea

Traian Dan

Carmerad, brandul mureșean dedicat fetițelor cochete

Ligia Voro

Antreprenorul Mircea Bulboacă din Sibiu, afaceri de 100 de mil. euro cu constructorul CON-A

Stefana Muresan

Micropigmentarea Scalpului, o soluție nouă la o problemă veche

Transilvania Business

Invest Quest, la final. Premiu de 5.000 de lei din partea Rotary District 2241

Ligia Voro

Oamenii de afaceri din Bistriţa-Năsăud, proiect de modificare a Codului Fiscal

Stefana Muresan

Leave a Comment