Transilvania Business
Antreprenori Investitii Slider

Programul Made in Romania – Companiile finaliste

Cele 15 companii finaliste ale proiectului Made in Romania au fost anunțate oficial și premiate la Gala Made in Romania, ediția a III-a.  Toate companiile finaliste și semifinaliste ale celor trei ediții ale programului vor beneficia în următoarele luni de un program special dedicat susținerii dezvoltării consistente pe termen lung a afacerilor.

Bursa de Valori București (BVB) a anunțat oficial și a premiat cele 15 companii finaliste ale celei de-a treia ediții „Made in Romania”, un program derulat de BVB și partenerii săi pentru a identifica și susține viitoarele motoare de creștere ale economiei locale sau din regiune.

Cele 15 companii care au ajuns în finală sunt:

 

Compania care a intrat direct în finală prin votul publicului este Agroserv Măriuța – Lăptăria cu caimac, astfel că numărul de companii finaliste Made in Romania a ajuns la 15. Sesiunea de vot public s-a derulat în perioada 8 – 21 aprilie, favorita publicului înregistrând aproape o treime din voturile exprimate pe site-ul www.bvbleague.ro.

Cele 15 companii finaliste au fost anunțate în cadrul gale de premiere, în data de 14 mai, la care au participat circa 150 de antreprenori și directori executivi ai companiilor din comunitatea Made in Romania, alături de membrii Comitetului de Nominalizare, membrii Juriului și alți susținători ai proiectului.

„Antreprenorii Made in Romania ne fac să ne simțim mândri că suntem români. Astfel, descoperim atât afaceri de succes începute de la zero și aduse la un nivel de maturitate ridicat, cât și companii inovatoare aflate la început de drum, dar cu potențial remarcabil de dezvoltare accelerată. Mediul privat este principalul contributor la formarea Produsului Intern Brut în Romania, iar cu cât o să dezvoltăm mai multe astfel de companii în România, cu atât viitorul nostru va fi mai bun. Made in Romania ajută antreprenorii români să-și atingă potențialul maxim de dezvoltare în folosul întregii comunități locale și a noastră a tuturor. Ar fi bine să le ascultăm cu atenție poveștile de succes, să învățăm din ele și să punem în practică recomandările acestora pentru a crea noi afaceri de succes la nivel regional, nu doar în România. Prin intermediul Made in Romania încercăm să insuflăm încredere și altor antreprenori români existenți sau în devenire că se pot dezvolta afaceri extraordinare în România, dacă înveți și dacă asculți de sfaturile unor consultanți precum sunt specialiștii implicați în programul acesta derulat de BVB împreună cu partenerii”, a declarat Lucian Anghel, Președintele Consiliului de Administrație al BVB.

 

Comentarii

Comentarii

Related posts

Lanțurile de patiserie ale Clujului își dispută o piață de 7 milioane de locuitori

Stefana Muresan

Colaborare între CCI Mureș și autoritatea de formare profesională în sistem dual

Ligia Voro

Încep lucrările de restaurare, pe fonduri europene, la Castelul Corvinilor

Stefana Muresan

Comentarii

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More