Eveniment

Conferinţa ZF Branduri româneşti, Oradea, 12 septembrie. Cum pot construi antreprenorii branduri locale puternice care să reziste pe piaţă

ZF, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România, organizează conferinţa ZF Bran­duri româneşti la Oradea în 12 septembrie, eveniment unde comunitatea locală de antreprenori va dezbate importanţa unui brand pentru business şi cum au reuşit să creeze afaceri locale puternice.

Într-o piaţă dominată din ce în ce mai mult de branduri străine ale companiilor internaţionale, cu bugete de marketing pe măsură, strategia de branding devine necesară pentru antreprenorii locali care vor să treacă testul timpului.

Adaptarea la trendurile actuale, înţelegerea consuma­to­rului şi comunicarea permanentă cu acesta sunt aspecte la care antreprenorii români trebuie să îşi îndrepte atenţia.

La conferinţa ZF de la Oradea vor veni reprezentanţii celor mai importante companii din Bihor, un judeţ vizitat anual de circa 500.000 de turişti, potrivit celor mai recente date, Oradea atrăgând cele mai multe vizite.

Vecinătatea cu graniţa de vest a ţării a adus în judeţ şi numeroşi investitori, care şi-au construit fabrici atât în Oradea, cât şi în alte localităţi. Bihorul se află în primele cinci judeţe din clasamentul zonelor care au atras cele mai multe fonduri europene în actualul exerciţiu financiar (2014-2020), arată datele furnizate de Ministerul Fondurilor Europene, cu 2,3 miliarde de lei şi 176 de contracte pentru proiecte de finanţare din bani europeni.

Cum pot transpune companiile locale aceste cifre în business şi cât investesc în branding pentru a rămâne competitive sunt subiecte care vor fi abordate la evenimentul ZF de la Oradea.

Evenimentul ZF reuneşte oameni de afaceri care au reuşit să creeze şi să dezvolte branduri puternice pentru companiile lor cu o istorie de câteva zeci de ani pe piaţă, dar şi antreprenori aflaţi la început de drum. Conferinţa Branduri româneşti de la Oradea din 12 septembrie 2019 face parte dintr-un turneu al ZF şi Raiffeisen Bank prin ţară, în câţiva dintre polii economici ai României. Până acum au fost organizate conferinţe în Cluj-Napoca, Iaşi, Constanţa, Timişoara şi Galaţi.

Related posts

Strategia de HR – game-changer pentru productivitatea angajaților

Stefana Muresan

FORO 2019: Guest Experience Design sau Arhitectura Ospitalității

Stefana Muresan

Business Days București repune pe agendă un subiect major:  rolul oamenilor de afaceri în construcția proiectului de țară

Ionut Oprea

Shared experience for better business  @ HR Uncovered, București

Ligia Voro

Cities of Tomorrow, marti, la Crowne Plaza

Consulatul Onorific al Republicii Tunisiene a fost lansat oficial la Cluj-Napoca

Ionel Albu

Fermieri din 10 țări vin la București în noiembrie, la RALF 2016

Salonul Vintest Bucuresti, editia a 6-a

Transilvania Business

8th Black Sea Ports & Shipping 2019

Ligia Voro

Campionii în Business din Muntenia au fost premiați pe scena Teatrului Național București

redactia

Analiza pentru startul Business Days Timisoara

Săptămâna Belgiană 2017 la Cluj Napoca

Ionut Oprea

ABSL invites you to Iași Business Mixer 2019 on September 19th

Ligia Voro

Centenar 2018. Iuliu Maniu – Întoarcerea acasă

redactia

Astra Film Festival, o vedere de ansamblu a ediției din 2019  

Ligia Voro

Dracula Horse Festival două zile de spectacole ecveste, concerte și activități interesante la Domeniul Dracula Daneș

redactia

Global Connection General Coordinator Onur Taysu is attending the G-20 Summit

Raluca Ursu

Quality Academy – Beneficii si Repere

HR Summit Cluj-Napoca, întâlnirea specialiștilor din Resurse Umane

40 nations explore the future of building and construction

Ionut Oprea

Diplomacy360 International Conference 2019

Ligia Voro

UAMT Golf Cup 3’rd Edition

Ligia Voro

Internet & Mobile World devine go>tech world, casa economiei digitale din Europa Centrală și de Est

Nicolae Pop

Building Home Bucharest 2019

redactia

Leave a Comment