Industrie Ultimele stiri

România, prezență constantă la Maison & Objet Paris

Ultimele tendințe românești în domeniul mobilei și decorațiunilor interioare au fost promovate la Paris, la târgul internațional de profil, Maison & Objet, desfășurat în perioada 6-10 septembrie.

 

Sub brandul sectorului de mobilă ”Style, Confort, Durability – Romanian Furniture”, companiile românești au expus, în pavilionul național amenajat pe o suprafaţă de 465 mp, mobilier, decorațiuni interioare, sticlărie, ceramică fină și soluții pentru design.

Pe parcursul celor cinci zile ale evenimentului, producătorii români au avut oportunitatea să prezinte calitatea produselor și soluțiilor românești în domeniul mobilierului și decorațiunilor interioare. Totodată, prin întâlnirile directe, B2B, au pus bazele unor noi parteneriate de creștere a exportului și de colaborare cu dezvoltatorii imobiliari, cu mari rețele de magazine și hoteliere, cu asociații de profil și firme de distribuție, atât din Franța și spațiul UE, cât și din alte țări din afara spațiului comunitar.

Participarea românească la Maison & Objet a fost organizată de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat, în parteneriat public-privat cu APMR, asociația din domeniul mobilei, în cadrul Programului de susținere şi promovare a exportului, cu finanțare parțială de la bugetul de stat. Bugetul alocat acestui târg a fost de 1.685.716 lei. Firmele participante la  Maison & Objet au fost: Ardudana, Caro Jibou, Dis Prod, Entourage  Furniture, Fascinația Sticlei, Freymob Design, Ita Production, Lemn Prod Ex Com, Mobex, I.I. Negru Tiberiu Marius Forester, Rebras Prodimpex, Sophia 2004 și Szel Mob.

Maison & Objet este una dintre cele mai importante manifestări europene și mondiale în domeniul mobilei, decorațiunilor interioare, designului și proiectelor, care se desfășoară an de an în două ediții (în ianuarie și în septembrie). Faptul că manifestarea este una de anvergură este demonstrat de organizarea anuală a două ediții la Paris – cu peste 3.000 expozanți din peste 70 de țări, la fiecare ediție, care își prezintă oferta pe o suprafață de aproximativ 111.000 mp.

Sursa foto: arhiva

Related posts

“Nu stăm pe margine și comentăm, punem mâna și facem”

Stefana Muresan

Astaldi SPA Italia va încasa 33 mil. lei pentru un lot din Autostrada Transilvania

Stefana Muresan

Creștere cu două cifre pentru Bosch în România

Ionut Oprea

Leave a Comment