București Real Estate Ultimele stiri

Marc O’Polo, primul magazin mono-brand din România în Bucureşti Mall

Brandul de fashion Marc O’Polo, prezent în peste 2.000 de magazine din 39 de ţări, deschide primul magazin mono-brand din România în cadrul centrului comercial Bucureşti Mall din Capitală, tranzacţie intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

 

Marc O’Polo este un brand cunoscut în România, fiind comercializat în cadrul magazinelor Peek & Cloppenburg, iar intrarea directă printr-un magazin mono-brand reprezintă un vot de încredere pentru piața locală de retail. În mai 2019, compania deținea 102 magazine proprii, alte 226 de unități mono-brand fiind operate în franciză. În plus, brandul și-a câștigat notorietate și prin intermediul partenerilor care operează magazine de tipul shop-in-store (782 unități) și multi-brand (1.004 unități).

Pentru primul magazin din România, brandul fondat în urmă cu peste 50 de ani în Stockholm a ales un spațiu cu o suprafață de 152 de metri pătrați la parterul București Mall, primul centru comercial modern din România, deschis în urmă cu 20 de ani.

Bogdan Marcu, Partener Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox: „Datorită creșterilor semnificative din ultimii ani, piața locală de fashion continuă să atragă atenția retailerilor internaționali. Marc O’Polo este un brand premium, cu o bună notorietate la nivel local, ce se adresează consumatorilor care apreciază țesăturile de calitate ale stilului casual contemporan. Suntem siguri că brand-ul își va găsi loc în peisajul retailului modern din București si marile orașe.”

Având sediul central în Munchen, Germania, Marc O’Polo are circa 1.800 de angajaţi şi a realizat în anul financiar ce s-a încheiat la 31 mai 2019 o cifră de afaceri de 472 de milioane de euro. Brandul este prezent atât pe pieţele vestice, cât şi în Europa Centrală şi de Est şi în China.

Maximilian Böck, Director Retail MARC O’POLO AG: „Deschiderea primului magazin mono-brand propriu în România reprezintă un nou pas important al strategiei noastre de extindere în Europa de Est. Deschidem astfel o nouă piaţă importantă pentru noi şi plănuim să ne extindem treptat prezenţa în România cu alte magazine.”

Sursa foto Bucharest Mall: bucharestcityapp.com

Related posts

Tarom, transportator oficial pentru Timișoara Capitală Culturală Europeană 2021

redactia

Dacia, demonstraţie cu modelul Duster echipat cu şenile, la centrul de cercetare – dezvoltare de la Rânca

redactia

Eveniment oficial de prezentare a Corteva Agriscience™, Divizia de Agricultură a DowDuPont, la Teatrul Național București

redactia

Leave a Comment