București Eveniment IT&C Ultimele stiri

GPeC SUMMIT își anunță startul

GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce și Digital Marketing al toamnei, își anunță startul. Cele două zile de conferință vor avea loc pe 4 și 5 noiembrie la Teatrul Național București, unde speakeri de renume internațional vor fi prezenți pe scenă pentru prima dată în România, vor inspira și vor răspunde întrebărilor participanților dornici să afle ultimele noutăți din Digital.

 

Aflat deja la a paisprezecea ediție anuală, evenimentul GPeC SUMMIT aduce pe scena Teatrului Național București nu mai puțin de 7 speakeri internaționali citați în cele mai prestigioase publicații din lume, best-selling authors și cap de afiș al marilor conferințe de profil:

  • Ryan Holiday (antreprenor, marketer și best-selling author)
  • Vitaly Friedman (co-fondator și redactor-șef Smashing Magazine)
  • Andy Crestodina (“Top 10 Online Marketing Experts to Watch”, potrivit Forbes)
  • Christian Holst (co-fondator Baymard Institute, companie de Web Usability Research)
  • Els Aerts (co-fondator AG Consult, expert în User Research)
  • Angie Schottmuller (considerată Regina Strategiei de Content bazat pe Conversii)
  • Tiffany daSilva (“One of the Most Influencial Growth Marketers”, potrivit Mashable)

Lor li se vor alătura cei mai buni specialiști din România, experți practicieni cu o vastă experiență în domeniu.

“An de an ne dorim să aducem pe scena GPeC SUMMIT speakeri după care publicul nostru râvnește. De exemplu, vedeta ediției din toamna anului trecut a fost Nir Eyal, autorul celebrei cărți “Hooked: How To Build Habit-Forming Products”, devorată de comunitatea specialiștilor în marketing online din România. Anul acesta, ni se alătură Ryan Holiday, cunoscut pentru filosofia lui care va inspira participanții la GPeC SUMMIT în strategia de Content Marketing, dar și pe plan personal prin învățăturile preluate din Stoicism” a spus Andrei Radu, organizatorul GPeC.

Dincolo de speakerii mult așteptați, evenimentul le va oferi participanților oportunități de networking cu peste 800 de participanți C-level în fiecare zi, parteneriate și new business în zonele dedicate:

  • zona de Expo unde vizitatorii vor putea interacționa cu cele mai inovatoare companii care oferă servicii și soluții pentru E-Commerce și Digital Marketing;
  • zonele de prânz, cină și coffee breaks unde ideile se discută și iau amploare într-un context relaxat;
  • Gala Cocktail – networking într-un cadru elitist, alături de principalii jucători din Comerțul Online Românesc invitați la Gala Premiilor eCommerce din seara de 5 noiembrie.

În mod tradițional, ediția de toamnă a GPeC SUMMIT se finalizează cu Gala Premiilor eCommerce, unde magazinelor online li se acordă cele mai importante distincții în urma Competiției GPeC pentru multiple categorii precum Cel mai bun Start-up, Cel mai bun magazin online Experienced sau Magazinul Anului în E-Commerce, cât și în funcție de produsele și serviciile comercializate – Alimente și Băuturi, Articole sportive, Fashion, IT&C etc.

Gala Premiilor eCommerce are loc în seara zilei de 5 noiembrie la Teatrul Național București și este prezentată de Andi Moisescu.

Înscrierile la GPeC SUMMIT 4-5 noiembrie se fac pe website-ul organizatorului, iar prețul unui bilet de acces pornește de la 139 EUR + TVA pentru ambele zile de eveniment: https://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/

Related posts

Acoperire națională a aplicației Regista: peste 300 de primării și companii din România folosesc aplicația de registratură și managementul documentelor

Nicolae Pop

Expediție științifică a UBB în Caucaz

Ligia Voro

Primarii de municipii au discutat cu premierul Ludovic Orban. „Realitatea bugetului este îngrijorătoare”

Papuc Irina

Speakerii L.I.F.T. 2019: Gheorghe Damian, primar

Ligia Voro

Dragos Petrescu, proprietarul grupului City Grill, intentioneaza sa intre pe piata hoteliera din Romania

redactia

Învățământul dual, răspuns la criza forței de muncă

redactia

Mihai Daraban (CCIR), la Seul: Produsele made in România pot ajunge și pe piața din Coreea de Sud

redactia

CNAIR: 13,7 kilometri din Autostrada Transilvania, deschişi traficului rutier

redactia

Ziua Europeană a Parcurilor, marcată de Romsilva la Centrul de Vizitare al Parcului Național Călimani

Stefana Muresan

Secretar de stat: Programul Start-Up Nation va avea un buget de aproape un miliard de lei în 2020

Papuc Irina

BCR pune la dispoziția spitalelor și personalului medical mașini electrice

Traian Dan

2.000 de companii cu capital românesc şi străin au lansat cea mai mare coaliţie a mediului de afaceri

Papuc Irina

Werner-Wilhelm Wolff, timișoreanul care conduce Tarom, primii pași pentru a aduce compania pe profit

Stefana Muresan

Interbrands, parte a Orbico Group, va începe un amplu proces de automatizare în spațiul închiriat din P3 Bucharest A1

Papuc Irina

Conformarea la GDPR, urmărită prin investigații de către autoritățile de protecția datelor din UE

Nicolae Pop

Analiză Smartree: România a început să importe forță de muncă din țările asiatice pentru industriile de HoReCa, producție ușoară și agricultură

Stefana Muresan

CFR SA, proiect finanțat din fonduri europene

Stefana Muresan

Angajezi elevi și studenți, primești 250 de lei

Ligia Voro

Marcel Boloş pregătește patru mari proiecte axate pe cercetare și tehnologii

Traian Dan

S-a lansat Digitaliada – soluție interactivă de învățare și testare online

Traian Dan

Startup-urile sunt invitate sa-si expuna proiectele la Techsylvania 2017

Tirdea Ionut

NEPI Rockcastle amână deschiderea Shopping City Târgu Mureș

Ligia Voro

Nestle, cu o fabrică în Timișoara, lider pe piața napolitanelor

Stefana Muresan

Se pun în vânzare primele abonamente la Untold

Stefana Muresan

Leave a Comment