Antreprenori Ultimele stiri

S-au deschis înscrierile la Startarium PitchDay 2019

Startarium PitchDay, o inițiativă Startarium– cea mai complexă platformă online pentru antreprenori la început de drum, dezvoltată de Impact Hub și ING –  ajunge în 2019 la cea de-a patra ediție. Și în această toamnă, cele mai promițătoare startup-uri și întregul ecosistem antreprenorial local se reunesc pentru o experiență intensă de dezvoltare, construită în jurul celei mai mari competiții pentru startup-uri din România.

 

Finanțare nerambursabilă pentru afaceri gata să scaleze

Lansată în 2016, competiția anuală oferă instrumente de învățare accelerată, validare și, în final, de finanțare pentru cel mai bun pitch susținut pe scenă, în fața audienței și a juriului de profesioniști, în cadrul evenimentului Startarium PitchDay care va avea loc pe 5 noiembrie la București.

La competiție poate participa orice startup între 1 și 3 ani, cu un potențial de creștere confirmat, dornic să intre într-un proces accelerat de dezvoltare, să primească feedback de la un juriu de investitori și experți, să învețe cum să prezinte în fața unui public de peste 1000 posibili parteneri și să câștige premiile oferite ca finanțare pentru cele mai bune pitch-uri.

Pentru înscrieri gratuite, antreprenorii din toată țara pot aplica online pe platforma Startarium, până pe 11 octombrie, urmând pașii descriși pe www.startarium.ro/pitchday

 

Competiție națională, deschisă afacerilor cu potențial din orice industrie

Ca și platforma educațională Startarium, competiția PitchDay este construită pentru comunitatea de peste 33.000 de utilizatori existenți ai platformei dar și pentru ecosistemul antreprenorial larg, din orice industrie și oraș din România.

Pe podiumul primelor ediții au urcat: Jobful, Octavic, iTUX, Stația de Joacă, LifeBox, NALU, IndexAR, Clinica Pediatrică Anastasia, Re.Flex și TRACIA, iar cele 3 ediții au însemnat:

  • 400 de startup-uri participante în competiție
  • 260 de afaceri sprijinite
  • 23 de startup-uri câștigătoare
  • Premii totale de 330.000 de euro
  • Peste 2300 de participanți la evenimentul care găzduiește și finala competiției

 

Competiția de pitching cu premii totale în valoare de 120.000 de euro

După etapa de înscrieri online, o comisie de jurizare va alege cele mai bune 50 de aplicații eligibile care vor concura în semifinala care are loc pe 5 noiembrie, iar dintre acestea, 10 cele mai promițătoare afaceri în creștere vor urca pe scenă în aceeași zi, pentru marea finală Startarium PitchDay 2019.

Juriul format din investitori și profesioniști din business va alege câștigătorii finanțărilor de 120.000 de euro,  respectiv premiile de: 50.000 de euro (locul 1), 30.000 de euro (locul 2), 20.000 de euro (locul 3) sau mențiunile în valoare totală de 20.000 de euro.

Ediția de anul acesta va fi cu siguranță cea mai amplă de până acum și, pentru că marchează și aniversarea a trei ani de la lansarea platformei online Startarium, este un prilej bun să ne reamintim misiunea și intentiile cu care am pornit. Ne-am dorit ca premiile puse în joc și întreaga competiție să ofere un pretext și un context propice pentru o experiență de creștere sustenabilă și ne bucurăm să vedem asta ca efect și beneficiu pentru startup-urile câștigătoare. Dincolo de premiile primite, majoritatea startup-urilor au atras cel puțin o rundă suplimentară de finanțare, și-au crescut cifra de afaceri cu până la de 5 ori mai mult, și-au mărit considerabil echipele și rețeaua de clienți și parteneri, au diversificat portofoliul și piețele pe care sunt prezenți. Suntem mândri de ceea ce au reușit și recunoscători pentru ca exemplele lor îi inspiră și pe alții să dărâme miturile despre ce înseamnă să fii antreprenor în România”, a declarat Adina Crețu, Project Manager Startarium.

Dincolo de a fi o competiție pentru cei ce au avut curajul să facă pasul spre antreprenoriat și de a-i premia, Startarium PitchDay a devenit locul în care an de an ne bucurăm de evoluția Orașului Antreprenorilor, a resurselor educaționale, de mentorat și de crowdfunding din platforma startarium.ro.

PitchDay e un moment de învățare pentru fiecare dintre noi, în care vorbim asumat despre provocări, căutăm soluții pentru startup-urile participante și descoperim idei ce aduc o schimbare în bine societății românești.” a declarat Silvia Mihăilescu, Director of Marketing and Communications ING Bank România.

Related posts

Grupul german Kärcher a realizat aspiratoare de 60 mil. euro la Curtea de Argeş

redactia

Oameni care ne inspiră. Două exemple de succes ale Star Transmission & Star Assembly

Stefana Muresan

UMFST Târgu Mureș va școlariza studenți în Germania

Stefana Muresan

Leave a Comment