București Eveniment

BearingPoint sărbătorește 10 ani de succes cu #10DaysOfCaring

Peste 200 de voluntari din România sunt implicați într-o campanie de responsabilitate socială pentru oameni, planetă și societate.

BearingPoint își sărbătorește aniversarea de 10 ani cu o campanie de responsabilitate socială în semn de recunoștință pentru cei care au contribuit la succesul său: oamenii, planeta și societatea. Campania #10DaysOfCaring ─ cea mai amplă campanie de responsabilitate socială din istoria firmei independente de consultanță în management și tehnologie ─ a fost lansată în data de 13 septembrie și se încheie în data de 22 septembrie. În cadrul campaniei, sute de angajați din cele 35 de sedii din Europa și SUA se implică în peste 150 de activități diferite.

În România, la această campanie participă voluntar peste 200 de angajați din toate cele patru filiale din București, Iași, Sibiu și Timișoara. Aceștia dedică timp și pasiune și se implică în activități variate, de la donarea de sânge, până la acțiuni de curățenie în orașele în care locuiesc, precum și voluntariat pentru organizațiile locale non-profit.

„Oamenii sunt elementul central al întregii noastre activități”, spune Kiumars Hamidian, Managing Partner BearingPoint. „Nu am avea succes fără oamenii din compania noastră, clienții noștri și oamenii din comunitățile în care ne desfășurăm activitatea. Campania #10DaysOfCaring are ca scop să contribuie la binele societății, în semn de recunoștință, deoarece știm că succesul nostru este rezultatul implicării angajaților noștri și al respectului nostru față de oameni, planetă și societate”.

„Ne pasă!” („We care!”) este motto-ul BearingPoint pentru responsabilitatea socială. Campania #10DaysOfCaring prezintă cum se implică angajații și cum vor să genereze o schimbare în bine prin activitățile de voluntariat, prin ideile și timpul pe care îl dedică pentru binele celorlalți. Însă, activitățile de responsabilitate socială nu se vor opri după cele zece zile. BearingPoint va folosi dinamica pozitivă a campaniei pentru a demara noi inițiative, cum ar fi lansarea de noi rețele de afinități și aderarea la acordul „Global Compact” al ONU.

Pe site-ul campaniei #10DaysOfCaring (https://walls.io/bearingpoint-10-days-of-caring) puteți urmări cum se desfășoară activitățile de responsabilitate socială la nivel global prin intermediul unui panou digital de social media care prezintă toate postările publicate cu hashtag-ul #10DaysOfCaring.

 Despre BearingPoint

BearingPoint este o companie independentă de consultanță în management și tehnologie, de origine europeană cu extindere la nivel global. Compania își desfășoară activitatea prin trei unități de business: prima oferă servicii de consultanță, punând accentul în mod deosebit pe cinci sectoare-cheie în vederea stimulării creșterii economice în toate regiunile. Prin cea de a doua unitate de business, compania furnizează servicii integrate care au la bază inovații dezvoltate în cadrul firmei (proprietate intelectuală) și SaaS. În plus, BearingPoint oferă clienților servicii esențiale pentru afaceri cu scopul de a contribui la succesul acestora. A treia unitate de business furnizează soluții software pentru transformare digitală și servicii de raportare pentru instituțiile de reglementare. De asemenea, vizează și explorarea de noi modele de business cu clienții și partnerii săi prin susținerea finanțării și dezvoltării start-up-urilor și exploatarea ecosistemelor.

Printre clienții BearingPoint se numără multe companii și organizații de top din lume. Rețeaua globală de consultanță a firmei BearingPoint are peste 10.000 de specialiști și deservește clienți din peste 75 de țări, cărora le oferă rezultate măsurabile și succes pe termen lung.

Pentru informații suplimentare, vizitați:

Homepage: www.bearingpoint.com

LinkedIn: www.linkedin.com/company/bearingpoint

Twitter: @BearingPoint

Related posts

Bucharest- skyline transformation 2025: The iconic SkyTower

Ionut Oprea

Enel a raportat un număr dublu de clienți față de noiembrie 2016

Ligia Voro

Moldovan Carmangerie acorda burse în valoare de 30.000 de lei

Transilvania Business

REAL ESTATE & CONSTRUCTION FORUM

Magnolia, bilant pozitiv in 2016

Ionut Oprea

ARMIN VAN BUUREN, revine pe scena Untold

Transilvania Business

Clujul pe harta inovării europene

Clădirea de birouri MIRO, dezvoltată de Speedwell, obține cel mai înalt nivel de certificare WELL Building Standard din România

Ionut Oprea

Cluj Business Days 2017

Ionut Oprea

MIPIM 2017 to showcase the investment opportunities in Turkey

Ionut Oprea

Cum pot fi atrase fondurile nerambursabile pentru microîntreprinderi – seminar de informare organizat de ADR Vest la Timișoara

Stefana Muresan

BusinessMark: „Real Estate & Construction Forum”

Ionut Oprea

B | BMW, 100 de ani de istorie, 100 de ani de viitor

Alesonor to invest EUR 100 mln in the first green suburb area in Romania

Ionut Oprea

2020, an dificil pentru APTOR, dar în care s-a reușit atenuarea efectelor crizei

Traian Dan

Telekom și IMWorld anunță al 7-lea an de parteneriat pentru a accelera procesul de digitalizare al României

redactia

BANDAI NAMCO ENTERTAINMENT SE MUTA IN ORHIDEEA TOWERS

Stefana Muresan

Summit-ul HR-ilor la Cluj-Napoca, eveniment de referință în industria resurselor umane

Stefana Muresan

SESIUNE ATESTARE NAȚIONALĂ FIRME ȘI PFA DE CONSULTANȚĂ ÎN MANAGEMENT

redactia

Conferința Internațională Arhitecții Educației revine în toamnă la Cluj-Napoca

Stefana Muresan

Evenimente satelit în premieră și speakeri de la companii de top precum eBay, IBM și Techcrunch vin la Techsylvania 2018

Stefana Muresan

În 2020, AFI Europe România a continuat proiectele de dezvoltare, în ciuda pandemiei

Transilvania Business

USAMVB Timișoara organizează Școala de soiuri 2017

Stefana Muresan

Ziua Națională a Contabilului Român, la cea de-a XV-a ediție 

Ligia Voro

Leave a Comment