București Eveniment

BearingPoint sărbătorește 10 ani de succes cu #10DaysOfCaring

Peste 200 de voluntari din România sunt implicați într-o campanie de responsabilitate socială pentru oameni, planetă și societate.

BearingPoint își sărbătorește aniversarea de 10 ani cu o campanie de responsabilitate socială în semn de recunoștință pentru cei care au contribuit la succesul său: oamenii, planeta și societatea. Campania #10DaysOfCaring ─ cea mai amplă campanie de responsabilitate socială din istoria firmei independente de consultanță în management și tehnologie ─ a fost lansată în data de 13 septembrie și se încheie în data de 22 septembrie. În cadrul campaniei, sute de angajați din cele 35 de sedii din Europa și SUA se implică în peste 150 de activități diferite.

În România, la această campanie participă voluntar peste 200 de angajați din toate cele patru filiale din București, Iași, Sibiu și Timișoara. Aceștia dedică timp și pasiune și se implică în activități variate, de la donarea de sânge, până la acțiuni de curățenie în orașele în care locuiesc, precum și voluntariat pentru organizațiile locale non-profit.

„Oamenii sunt elementul central al întregii noastre activități”, spune Kiumars Hamidian, Managing Partner BearingPoint. „Nu am avea succes fără oamenii din compania noastră, clienții noștri și oamenii din comunitățile în care ne desfășurăm activitatea. Campania #10DaysOfCaring are ca scop să contribuie la binele societății, în semn de recunoștință, deoarece știm că succesul nostru este rezultatul implicării angajaților noștri și al respectului nostru față de oameni, planetă și societate”.

„Ne pasă!” („We care!”) este motto-ul BearingPoint pentru responsabilitatea socială. Campania #10DaysOfCaring prezintă cum se implică angajații și cum vor să genereze o schimbare în bine prin activitățile de voluntariat, prin ideile și timpul pe care îl dedică pentru binele celorlalți. Însă, activitățile de responsabilitate socială nu se vor opri după cele zece zile. BearingPoint va folosi dinamica pozitivă a campaniei pentru a demara noi inițiative, cum ar fi lansarea de noi rețele de afinități și aderarea la acordul „Global Compact” al ONU.

Pe site-ul campaniei #10DaysOfCaring (https://walls.io/bearingpoint-10-days-of-caring) puteți urmări cum se desfășoară activitățile de responsabilitate socială la nivel global prin intermediul unui panou digital de social media care prezintă toate postările publicate cu hashtag-ul #10DaysOfCaring.

 Despre BearingPoint

BearingPoint este o companie independentă de consultanță în management și tehnologie, de origine europeană cu extindere la nivel global. Compania își desfășoară activitatea prin trei unități de business: prima oferă servicii de consultanță, punând accentul în mod deosebit pe cinci sectoare-cheie în vederea stimulării creșterii economice în toate regiunile. Prin cea de a doua unitate de business, compania furnizează servicii integrate care au la bază inovații dezvoltate în cadrul firmei (proprietate intelectuală) și SaaS. În plus, BearingPoint oferă clienților servicii esențiale pentru afaceri cu scopul de a contribui la succesul acestora. A treia unitate de business furnizează soluții software pentru transformare digitală și servicii de raportare pentru instituțiile de reglementare. De asemenea, vizează și explorarea de noi modele de business cu clienții și partnerii săi prin susținerea finanțării și dezvoltării start-up-urilor și exploatarea ecosistemelor.

Printre clienții BearingPoint se numără multe companii și organizații de top din lume. Rețeaua globală de consultanță a firmei BearingPoint are peste 10.000 de specialiști și deservește clienți din peste 75 de țări, cărora le oferă rezultate măsurabile și succes pe termen lung.

Pentru informații suplimentare, vizitați:

Homepage: www.bearingpoint.com

LinkedIn: www.linkedin.com/company/bearingpoint

Twitter: @BearingPoint

Related posts

Telekom și IMWorld anunță al 7-lea an de parteneriat pentru a accelera procesul de digitalizare al României

redactia

BCR anunță o potențială emisiune inaugurală de obligațiuni de tip Senior Non Preferred denominată în RON

Papuc Irina

Feeric Fashion Week – 10 ani la Sibiu

Ionut Oprea

ROMGAZ sprijină Crucea Roșie Română cu 1.250.000 lei în lupta cu Coronavirus COVID-19

Ligia Voro

Esența oricărui domeniu înseamnă să știi în ce constă munca fiecărui om în parte

Stefana Muresan

Poziționarea în mintea clienților

redactia

ABSL invites you to Iași Business Mixer 2019 on September 19th

Ligia Voro

CTP: Personalizarea este cheia dezvoltării unui parc industrial de succes

redactia

Timișoara găzduiește Congresul Național de Ortopedie și Traumatologie, ediția a XVII-a

Stefana Muresan

S IMMO AG: Positive annual trend continues

Ionut Oprea

Ponei, cai și căței! Cea mai tare distracție de 1 iunie la Karpatia Pony Show

Stefana Muresan

REBELS AND RULERS – Cannes Lions-ul Europei de Est

Stefana Muresan

AgriPlanta-RomAgroTec 2019

Stefana Muresan

Ghidul și procedura de implementare a Start-Up Nation 2018, în dezbatere publică

redactia

Dezbatere despre publicitatea medicamentelor și dispozitivelor medicale, dar si despre codul etic pentru marketingul din industrie

Papuc Irina

CJ | Top playerii magazinelor online isi vand povestile in aceasta toamna!

SOLD OUT – DHL Carpathian Marathon powered by MPG

Ligia Voro

Bitdifender inchiriaza 9.267 mp in Orhideea Towers

Ionut Oprea

HOTCO 2020, Hotel Investment Platform CEE & Caucasus

Ionut Oprea

TransLogistica EXPO 2017 s-a incheiat! Pregatiri pentru TransLogistica EXPO 2018!

Ionut Oprea

Electrogrup se împarte cu șantierele între București și Ardeal

Nora Dumitrescu

S IMMO AG: Sun Plaza in Bucharest extended

Ionut Oprea

KFC România a oprit mașinile de gheață din toate restaurantele sale și a pornit o investigație internă, după controlul ANPC

Papuc Irina

Clujul pe harta inovării europene

Leave a Comment