Energie Energy Mirror Of Romania Ultimele stiri

Studiu CEZ: Din ce în ce mai mulți români sunt interesați să #SchimbePeVerde

În mai puțin de o lună de la lansarea produsului CEZ Verde, 720 de clienți rezidențiali și 30 de companii au optat pentru înlocuirea contractului de furnizare a energiei electrice din surse convenționale cu cel care garantează furnizarea de energie verde. Acești clienți sunt atât persoane fizice, cât și persoane juridice, companii sustenabile, interesate de reducerea impactului business-ului lor asupra mediului.

Încurajată de acest trend, Școală Gimnazială Mușătești a trecut pe energie verde, pentru a oferi copiilor un exemplu de grijă pentru mediu și de a-i educa în același spirit. Acest proiect special a fost primul pas făcut de CEZ Vânzare în #SchimbareaPeVerde: instalarea și inaugurarea unui sistem de panouri fotovoltaice pe acoperișul școlii. Implementarea proiectului aici s-a realizat în urmă unui concurs între 12 biblioteci (Aninoasa, Merișani, Mușătești, Vlădești, Bărbătești, Tetoiu, Țicleni, Turburea, Vladimir, Pietrari, Tomsani, Bradu), biblioteci din regiunea Olteniei (județele Argeș, Gorj și Vâlcea), elevii ghidați de bibliotecarii locali și de conducerea școlilor au trimis un set de cerințe tehnice și și-au susținut motivația de a #SchimbaPeVerde. În etapă finală, patru școli au transmis un filmuleț care promovează energia regenerabilă.
Investiția a fost realizată la inițiativa și cu finanțarea companiei CEZ Vânzare, cu facilitarea Fundației Progress, în parteneriat cu Primăria Mușătești, Biblioteca Publică Mușătești și Edusa Green Energy.

Proiectul reprezintă o alternativă ecologică pentru producerea energiei electrice, la o capacitate de 15 kWh, cu mai multe avantaje: reducerea costurilor la factură de energie electrică, fiabilitatea panourilor solare, protejarea mediului înconjurător prin reducerea gradului de poluare la zero și promovarea energiei inepuizabile. Mai multe detalii puteți află urmărind filmul proiectului, aici.

„Producem energie regenerabilă și lucrăm la construirea unor comunități prietenoase cu mediul – acesta este angajamentul pe care ni l-am asumat că parteneri pe termen lung. Pentru o schimbare majoră, este nevoie însă că fiecare dintre noi, cei care facem parte din această generație atentă la viitor, să «schimbăm pe verde»”, a declarat Ondrej Safar, CEO CEZ România.

Demersul de promovare a energiei verzi a început odată cu parteneriatul Neversea de anul acesta, unde spațiul de activare CEZ a fost prima zona 100% verde din cadrul festivalului, alimentată cu energie nepoluanta din cel mai mare parc eolian pe uscat din Europa, deținut de Grupul CEZ în România.

Conform declarației Corneliei Szabo, Președintele Directoratului CEZ Vânzare, „compania va continuă acțiunile de promovare a unui viitor sustenabil și îi va încuraja pe cei deschiși să se implice în protejarea planetei să transmită această inițiativa și celor din jurul lor, să îi inspire să devină un exemplu în acest sens”.

Ce cred românii despre un viitor verde
Conform studiului „Percepția românilor despre un viitor «verde»[1]”, inițiat de Grupul CEZ în România, 96,78% dintre respondenți declară că sunt deschiși să facă o schimbare în obiceiurile de consum sau de cumpărare a unor produse pentru a-și reduce impactul asupra mediului. Peste jumătate dintre aceștia (62,72%) încearcă să aibă un impact pozitiv asupra mediului prin acțiunile lor de zi cu zi, iar dintre românii care sunt responsabili față de mediu, 7 din 10 au grijă să nu arunce gunoaie în spații nepermise, 6 din 10 reciclează selectiv gunoiul, iar peste 2 din 10 încearcă să reducă consumul de apă și energie.

Pentru această generație verde, interesată de protejarea mediului înconjurător, CEZ Vânzare a lansat pe 15 august CEZ Verde, un produs de energie 100% regenerabilă. Destinat atât clienților rezidențiali, cât și companiilor, acesta a debutat cu un îndemn pentru un mediu mai puțîn poluat, acela de a #SchimbaPeVerde, dar și cu o oferta specială, care să stimuleze consumatorii români: primii 100 de clienți care contractează online produsul primesc gratuit energia în prima luna de contract.

Mai multe detalii despre produsul CEZ Verde și beneficiile acestuia puteți află:

[1] Studiul a fost derulat în perioada 2-6 mai 2019 pe platforma ivox.ro, pe un eșantion de 1368 respondenți din mediul urban, reprezentativi din punct de vedere statistic.

 

Related posts

ASA Cons și-a modernizat fabrica de prefabricate din Turda

Nora Dumitrescu

Portal regional al ADR Centru pentru propuneri de proiecte

Ligia Voro

Constructorii de la ASA extind un parc logistic în Gilău

Nora Dumitrescu

Contractul pentru modernizarea unui sector al Centurii București, reziliat

Ligia Voro

Investițiile companiilor brașovene, cifrate la aproape 300 mil. euro

Stefana Muresan

Proiectele de business ale județului Cluj, de sute de milioane de euro

Nora Dumitrescu

Finanțare de 370 mil. lei pentru Autostrada Cluj Vest (Gilau) – Nadaselu

redactia

Oportunități infinite pentru companiile din România

Ligia Voro

Trei produse montane certificate, în portofoliul Mirdatod

Stefana Muresan

GTS Telecom aniversează 25 de ani de activitate în România și continuă să-și dezvolte portofoliul

Stefana Muresan

Firmele bihorene de top premiate la gala „Topul firmelor din judeţul Bihor”

Traian Dan

Autostrada Gilău-Nădășelu, aproape de deschidere

Stefana Muresan

Medisprof din Cluj Napoca se extinde si deschide un nou spital privat destinat tratamentelor oncologice, investiție de peste 12 milioane euro

Stefana Muresan

Manufacturing and industrial excellence celebrated in Warsaw

Ionut Oprea

Narcis Neaga, directorul general al CNAIR, la mâna ministrului Cuc

Ligia Voro

Wizz Air, noi planuri de dezvoltare in Iasi

Stefana Muresan

[Enjoy Transylvania!] Palatul Culturii din Târgu Mureș – peste 100 de ani de artă şi multiculturalitate

Transilvania Business

Electrogrup se împarte cu șantierele între București și Ardeal

Nora Dumitrescu

Asfalt nou pe Drumul Bistriței, pe banii Europei

Nora Dumitrescu

CNIPMMR propune debirocratizarea și digitalizarea Legii societăţilor nr.31/1990

Traian Dan

Construirea accesului la parcul Tetarom 5, scoasă la licitație

Nora Dumitrescu

Pulsul cinematografiei românești se ia la Sibiu: 20 de filme esențiale la AFF 2019

Ligia Voro

Bucureşti Mall-Vitan, campanie aniversară de 20 de ani, premiul cel mare – o Tesla Model 3

Ligia Voro

Cluj Business Campus: Ready for a new chapter

Ionut Oprea

Leave a Comment