Industrie Real Estate Ultimele stiri

Somfy, 50 de ani pe plan internațional, estimează afaceri în creștere cu 20% în România

Somfy România, lider în furnizarea de sisteme de control automatizat pentru tehnica de umbrire și acces în locuințe și clădiri comerciale, dar și un jucător cheie pentru soluții smart home, estimează afaceri în creștere cu 20% în anul 2019, comparativ cu perioada similară a anului trecut, când a atins 2 milioane de euro. Estimările pozitive sunt susţinute de motorizarea produselor de umbrire pentru exterior: rulouri, jaluzele veneţiene exterioare, copertine, de cele pentru interior: perdele, draperii, jaluzele pentru interior, dar și de creșterea cererii de produse pentru smart home.

 

Somfy România este subsidiara locală a Somfy Group SA, care aniversează anul acesta 50 de ani de existență la nivel global. Pionier în motorizarea echipamentelor de umbire pentru locuințe și ulterior în sisteme de automatizare pentru clădiri rezidențiale și comerciale, Somfy este prezent astăzi în 59 de țări, deține 8 fabrici, produce 20 de milioane de motoare anual și raportează afaceri de 1,127 miliarde euro în 2018.

”Modelul de business și punctele forte ale grupului au fost aplicate cu succes încă din anul 2006, de la înființarea Somfy în România, bazându-ne pe o dezvoltare susținută de inovație, produse de calitate și parteneriate puternice. Misiunea noastră pe plan local este de a inspira un model de viață confortabil, accesibil, oferind produse și servicii specifice nevoilor utilizatorilor, tot mai exigenți și atenți la caracteristicile locuinței lor. De asemenea, pătrundem în segmentul de proiecte cu soluții automatizate de umbrire solară care îmbunătățesc performanța energetică a fațadelor și aduc beneficii reale dezvoltatorilor și locuitorilor clădirilor”, a declarat Vlad Rovo, Country Manager Somfy România și Moldova.

În prezent, vânzările Somfy România provin în mare parte din segmentul rezidențial, unde soluțiile de automatizare pentru sisteme de umbrire de exterior reprezintă peste 50% din totalul afacerilor, urmate în proporții egale de cele pentru sisteme de umbrire de interior, acces, securitate și smart home. Începând de anul acesta, compania dezvoltă și pe plan local segmentul de proiecte, accesând zona comercială de birouri și instituții.

Strategia de business a Somfy România se bazează pe digitalizarea activității și poziționarea ca jucător de referință în domeniul soluțiilor de automatizare şi smart home, care va aduce noi oportunități pe piața de profil.

”În primul rând, digitalizarea pieței de produse tradiţionale ne va permite să răspundem așteptărilor consumatorilor care își doresc tot mai mult să își interconecteze și să controleze echipamentele din casă de oriunde, aspect posibil prin intermediul aplicaţiilor dedicate pentru telefoane mobile și tablete. În plus, prin abordarea de noi segmente de piață, așa cum am făcut-o în cazul soluţiilor de securitate, dar și prin dezvoltarea de parteneriate pentru extinderea universului de produse conectabile, validăm modelul deschis de colaborare”, completează Vlad Rovo.

În ceea ce privește industria construcțiilor în care activează, reprezentanții Somfy consideră că anul 2020 va aduce noi provocări legislative. Directiva UE 844/2018 vine cu modificări și îmbunătățiri asupra Directivei UE 31/2010/31 privind performanța energetică a clădirilor și a Directivei UE 27/2012 privind eficiența energetică, pe care toate statele membre trebuie să le transpună în legislația locală până în luna martie 2020.

Aceste noi reglementări în domeniul performanței energetice stabilesc exigențe mai mari pentru industria construcțiilor și instituie necesitatea instalării unui sistem de umbrire automatizat. Provocarea va consta în găsirea soluției optime care să asigure atât confortul locatarilor și accesul la lumina naturală, cât și eficiență energetică.

Ȋn plus, vom asista la o expansiune a gradului de automatizare a locuințelor și clădirilor.

În acest context, portofoliul companiei va veni în întâmpinarea cerinţelor utilizatorilor pentru siguranță, eficienţă energetică și confort ca furnizor de soluţii de automatizare și control al sistemelor de umbrire, deschidere și închidere, precum și ca jucător important în digitalizarea acestora.

”Vom vedea din ce în ce mai multe case conectate, cu servicii interoperabile, de diferite origini, dar pe deplin integrate. Prin intermediul unităţii de comandă Tahoma, oferim clienţilor noştri posibilitatea de a gestiona nu numai produsele Somfy, ci și libertatea de a-și echipa locuinţa cu produse de la mărci compatibile, parteneri Somfy”, concluzionează Vlad Rovo.

 

Momente cheie în istoria de 50 de ani de inovație Somfy:

1969 – Somfy dezvoltă primul motor tubular și deschide drumul spre rulourile, copertinele și jaluzelele electrice.

1997 – Somfy integrează tehnologia radio RTS (Somfy Radio Technology) în motoarele sale. Astfel, rulourile, ecranele, copertinele și jaluzelele pot fi acţionate cu ajutorul telecomenzii.

2007 – Somfy semnează prima alianță pentru automatizarea casei, cu VELUX, și lansează io-homecontrol, protocolul radio bidirecțional wireless.

2010 – Lansarea unității de comandă TaHoma care permite controlul ușor al casei de pe un smartphone, o tabletă sau un computer.

2015 – Apariția celei mai recente generații de motoare pentru rulouri, cu modelul de referinţǎ Somfy S&SO RS100: inteligent, silențios și conceput cu impact redus asupra mediului înconjurător.

2017 – Somfy achiziţionează două brand-uri reprezentative din piaţa de dispozitive conectate, lansând astfel o nouǎ gamǎ de produse smart: încuietoarea și termostatul conectate și camera Somfy One, o cameră video cu alarmă încorporată.

2018 – Somfy își extinde programul de parteneriate prin programul „So Open with Somfy” și deschide API (Application Programming Interface) pentru dezvoltatori, oferind noi posibilitati de interconectare.

 

Despre Somfy România

Somfy este liderul mondial în domeniul sistemelor de umbrire, acces și automatizare pentru locuințe și clădiri. Compania a fost fondată în Franţa, în anul 1969, iar în prezent are 6,120 de angajați în întreaga lume, 8 fabrici în Franța, Italia, Polonia, Tunisia și China, cu afaceri de 1,127 miliarde euro raportate în 2018.

În România, compania Somfy a fost înființată în anul 2006, având în prezent o echipă de 12 angajați, un depozit logistic la Brașov și un birou central în București, dar și o rețea de parteneri și reprezentanţi teritoriali care asigură acoperirea la nivel naţional.

Portofoliul de produse include o ofertă globală adaptată tuturor tipurilor de aplicații: sisteme de motorizare și comandă destinate tehnicii de umbrire pentru exterior și interior, sisteme automatizate de acces rezidential, soluţii de umbrire solară dinamică și Smart Living.

 

Related posts

Centrul comercial Satu Mare Shopping Plaza deținut de Radu Bud, scos la vânzare cu 12,5 milioane de euro

Stefana Muresan

Compania clujeană Hosterion se extinde în Olanda, SUA şi Marea Britanie

Stefana Muresan

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA finalizează primul spital privat cu servicii integrate din Cluj

redactia

Perspective și trenduri în sectoarele Retail și FMCG

Stefana Muresan

O familie din Alba produce brânzeturi de 24 de ani, pe care acum le vinde în Europa

redactia

Proiect transfrontalier de turism în Maramureș

Nora Dumitrescu

Florin Talpeş (CEO Bitdefender), campion naţional la dans sportiv! „La vârsta asta nu contează palmaresul, ci plăcerea de a dansa…”

Stefana Muresan

Patronii din Maramureș vor plafonarea salariilor la stat la 5.000 de lei

Nora Dumitrescu

Studiu: Companiile din regiunea Nord-Vest investesc anual 12% din cifra de afaceri pentru digitalizarea business-ului

redactia

ING devine partenerul principal al GoTech World

Ligia Voro

Contracte de 33 de milioane de lei semnate cu 20 de firme în cadrul POR. Opt companii sunt din Transilvania și Banat

Ion Surdu

Angajatori din Transilvania, în topul celor mai doriți din România

Nora Dumitrescu

Neogen investeste in Conso

Stefana Muresan

DTZ Echinox devine Cushman & Wakefield Echinox

Ionut Oprea

Succesul în afaceri, varianta pentru oameni pragmatici

Ionel Albu

Comunitatile de mame – pepiniera pentru noua generatie de antreprenori romani

Stefana Muresan

Endava deschide două noi centre software în Transilvania

Ligia Voro

Vizită europeană la magazinul Făcut în Sălaj

Nora Dumitrescu

Ce facem după coronavirus. Ghid de supraviețuire a afacerilor

Nora Dumitrescu

Crosspoint: The first 15 years. Our lessons & expertise, dedicated to you.

Ionut Oprea

Anca Buzoianu, noul rector al Universității de Farmacie și Medicină Cluj

Nora Dumitrescu

E.ON Life Energy sau cum să îți scazi factura de “căldură”

Stefana Muresan

Bugetul Bihorului în dezbatere publică. Venituri estimate – 403 milioane lei

Traian Dan

BILKA, crestere 41% pentru 2016

Ionut Oprea

Leave a Comment