Antreprenori Eveniment Ultimele stiri

Rezolvarea problemei exodului creierelor și a instabilității economice prin branding

Experți internaționali în marketing, branding, tehnologie și HR de la Heineken, Philips și UiPath vin în România pentru a învăța managerii și antreprenorii din Europa de Est să rezolve eficient probleme stringente precum: competitivitatea pe piețe dominate de giganți, găsirea și păstrarea unor angajați competenți în zone cu șomaj 0% sau gestionarea consumatorilor extrem de sceptici și selectivi.

 

România se confruntă cu o mare criză a exodului forței de muncă, fapt foarte vizibil în anumite județe cu o rată a șomajului de 0%. Companii de toate dimensiunile se confruntă cu problema angajărilor și cu păstrarea angajaților pe termen lung. Acest lucru, coroborat cu instabilitatea mediului politic, face ca productivitatea și profitul să scadă sau să creeze senzația de nisip mișcător care înghite orice elan de dezvoltare. Având în vedere cât de greu poate fi influențat mediului politic, managerii, antreprenorii și marketerii se văd responsabili cu găsirea de soluții. Iar faptul că au de a face cu un public tot mai sceptic și cu consumatori tot mai greu de fidelizat nu ajută deloc.

Brandingul și cultura de brand abordate în cadrul conferinței REBELS AND RULERS pe 17 și 18 octombrie pot ajuta în acest sens — dacă sunt incluse în cadrul strategiei de business. Numeroși oameni de influență din mediul local consideră că avem nevoie de un plan de țară strategic — iar brandingul strategic ar trebui cu siguranță să stea la baza lui, având puterea să influențeze trei direcții vitale:

Brandul de angajator, cultura internă a unei companii, a unei comunități, a unui stat;

– Comunicarea externă cu publicurile tintă (potențiali angajați sau locuitori, clienți, investitori, etc.), integrarea în diferitele comunități ale publicurilor brandului;

– Abordarea trendurilor culturale din care brandul dorește să facă parte (anticiparea, analizarea și însurirea lor în cultura proprie a brandului).

Toate acestea se regăsesc în orice business, start-up sau corporativ, în orice ONG sau instituție publică și trebuie definite în mod strategic, bine gândit și analizat. Importanța ne-o explică chiar unul dintre speakerii din acest an: “Cultura de brand este ADN-ul organizației tale. Începând cu valorile, continuând cu comportamentul și misiunea și terminând cu scopul organizației, cultura este încorporată în tot ceea ce faci în interiorul companiei și în afara ei. Cultura de brand influențează cum ești perceput în piață ca angajator, ca serviciu/produs și ca partener pentru clienții tăi.” — Viorela Marcu, Employer Branding Leader EMEA @ UiPath.

REBELS AND RULERS aduce conținut vital pe aceasta temă pe parcursul a două zile de conferință și workshopuri, iar cei 20 de speakeri internaționali din SUA, Olanda sau UK, nu vorbesc “din cărți” ci din experiența lor de o viață din roluri importante în companii de renume internațional. Printre ei:

– Thomas Marzano, Philips – Global Head of Brand Experience

– Anuraag Trikha, Heineken – Former Global Director

– Nanne Bos, ING – Global Head of Brand Management

– Amy Avery, Droga5 – Chief Intelligence Officer

– Viorela Marcu, UiPath – Employer Branding Leader EMEA

Participarea unui public din întreaga Europă și mai ales din țări în dezvoltare ca Slovenia, Slovacia sau Bulgaria, demonstrează cât de mult se dorește accesul la o educație de calitate pentru dezvoltarea business-urilor și a altor entități prin branding și că această disciplină ajunge în topul intereselor managerilor, antreprenorilor, marketerilor, creativilor și specialiștilor HR.

Biletele și programul detaliat sunt disponibile pe RebelsRulers.com.

 

Related posts

Cum se lucrează la pista Aeroportului Brașov

Nora Dumitrescu

Directoarea Centrului de Îngrijiri Paleative Hospice „Dr. Carl Wolff”, următorul Ambasador al Sibiului

redactia

Piața auto din România, al cincilea an consecutiv de creștere. Top mărci

redactia

Anuarul de real estate al României, la Expo Real Munich 2018

redactia

Retailul german face 5 miliarde de euro în România

redactia

Fermierii care au cultivat hibrizi de porumb marca Pioneer® au câștigat cele mai importante premii la concursul Corn Yield Contest organizat de NCGA

redactia

APIA efectuează plata ajutorului de stat în sectorul creşterii animalelor

Ion Surdu

MG TEC Industry investeşte 79 mil. euro într-o fabrică de produse igienico-sanitare la Dej

redactia

Primăria Brașov a demarat procedurile pentru Spitalul Regional, investiție de 250 mil. euro

redactia

Vodafone România achiziţionează doar energie verde din surse regenerabile

Traian Dan

Zona Scala din Zalău își va schimba înfățișarea

Nora Dumitrescu

Hotelul Ramada din Cluj, ridicat la rangul de cinci stele

Nora Dumitrescu

Meat&Milk, ediția a VI-a

Tirdea Ionut

Romcab caută investitori cu sprijinul unui puternic fond de investiții din Londra

Stefana Muresan

Cultura și gastronomia slovacă la Huta Slavia

Gruita Ienasoiu

Urgent Cargus testează o soluție care permite curierilor să livreze coletele fără a interacționa cu destinatarul

Ion Surdu

Sibiul, sub semnul Uniunii Europene și a Europei în 2019

redactia

Economia globală va reveni la nivelul pre pandemie până la începutul lui 2022

Traian Dan

Afacerile din Maramureș, promovate în SUA de James Rosapepe

Nora Dumitrescu

IHG® Hotels & Resorts opens two new hotels in the heart of Poland’s capital

Ionut Oprea

Tineri antreprenori: Mihaela Bogdan, afacere cu produse cosmetice 100% naturale.

A. I.

Bucharest Technology Week 2018 a conectat 19.907 de oameni cu tehnologia

Stefana Muresan

Restaurantul Hotelului de Gheaţă va purta, în acest an, numele „Ferdinand I al României”

redactia

Atos, client major in Openville

Ionut Oprea

Leave a Comment