Antreprenori Eveniment Ultimele stiri

Rezolvarea problemei exodului creierelor și a instabilității economice prin branding

Experți internaționali în marketing, branding, tehnologie și HR de la Heineken, Philips și UiPath vin în România pentru a învăța managerii și antreprenorii din Europa de Est să rezolve eficient probleme stringente precum: competitivitatea pe piețe dominate de giganți, găsirea și păstrarea unor angajați competenți în zone cu șomaj 0% sau gestionarea consumatorilor extrem de sceptici și selectivi.

 

România se confruntă cu o mare criză a exodului forței de muncă, fapt foarte vizibil în anumite județe cu o rată a șomajului de 0%. Companii de toate dimensiunile se confruntă cu problema angajărilor și cu păstrarea angajaților pe termen lung. Acest lucru, coroborat cu instabilitatea mediului politic, face ca productivitatea și profitul să scadă sau să creeze senzația de nisip mișcător care înghite orice elan de dezvoltare. Având în vedere cât de greu poate fi influențat mediului politic, managerii, antreprenorii și marketerii se văd responsabili cu găsirea de soluții. Iar faptul că au de a face cu un public tot mai sceptic și cu consumatori tot mai greu de fidelizat nu ajută deloc.

Brandingul și cultura de brand abordate în cadrul conferinței REBELS AND RULERS pe 17 și 18 octombrie pot ajuta în acest sens — dacă sunt incluse în cadrul strategiei de business. Numeroși oameni de influență din mediul local consideră că avem nevoie de un plan de țară strategic — iar brandingul strategic ar trebui cu siguranță să stea la baza lui, având puterea să influențeze trei direcții vitale:

Brandul de angajator, cultura internă a unei companii, a unei comunități, a unui stat;

– Comunicarea externă cu publicurile tintă (potențiali angajați sau locuitori, clienți, investitori, etc.), integrarea în diferitele comunități ale publicurilor brandului;

– Abordarea trendurilor culturale din care brandul dorește să facă parte (anticiparea, analizarea și însurirea lor în cultura proprie a brandului).

Toate acestea se regăsesc în orice business, start-up sau corporativ, în orice ONG sau instituție publică și trebuie definite în mod strategic, bine gândit și analizat. Importanța ne-o explică chiar unul dintre speakerii din acest an: “Cultura de brand este ADN-ul organizației tale. Începând cu valorile, continuând cu comportamentul și misiunea și terminând cu scopul organizației, cultura este încorporată în tot ceea ce faci în interiorul companiei și în afara ei. Cultura de brand influențează cum ești perceput în piață ca angajator, ca serviciu/produs și ca partener pentru clienții tăi.” — Viorela Marcu, Employer Branding Leader EMEA @ UiPath.

REBELS AND RULERS aduce conținut vital pe aceasta temă pe parcursul a două zile de conferință și workshopuri, iar cei 20 de speakeri internaționali din SUA, Olanda sau UK, nu vorbesc “din cărți” ci din experiența lor de o viață din roluri importante în companii de renume internațional. Printre ei:

– Thomas Marzano, Philips – Global Head of Brand Experience

– Anuraag Trikha, Heineken – Former Global Director

– Nanne Bos, ING – Global Head of Brand Management

– Amy Avery, Droga5 – Chief Intelligence Officer

– Viorela Marcu, UiPath – Employer Branding Leader EMEA

Participarea unui public din întreaga Europă și mai ales din țări în dezvoltare ca Slovenia, Slovacia sau Bulgaria, demonstrează cât de mult se dorește accesul la o educație de calitate pentru dezvoltarea business-urilor și a altor entități prin branding și că această disciplină ajunge în topul intereselor managerilor, antreprenorilor, marketerilor, creativilor și specialiștilor HR.

Biletele și programul detaliat sunt disponibile pe RebelsRulers.com.

 

Related posts

CBRE lansează raportul de research Romania Office Destinations

Papuc Irina

TAROM, serviciu de autofacturare pentru clienții care cumpără bilete online

Stefana Muresan

Maramureșenii de la Taparo trec de la mobilă la măști

Nora Dumitrescu

Co-fondatorul rLoop, organizația care a câștigat competiția SpaceX Hyperloop, vine la Bucharest Technology Week

Stefana Muresan

Companii de top la Târgul de Cariere Oradea

Traian Dan

Jumătate de miliard de euro pentru afaceri în mediul rural

redactia

Facebook lansează Messenger Rooms: aplicația de chat devine un instrument mult mai competitiv

Ion Surdu

Finanțări de 30.000 de lei pentru Colegiul Național Avram Iancu din Ștei

Traian Dan

CJ | Conferinţa Best Marketing vine la Cluj

Transilvania Business

Sibiu – adding flavour to Europe

Stefana Muresan

Dezvoltatorul de software Trencadis din Baia Mare, cea mai performantă companie din România în Top Deloitte 50

Stefana Muresan

Turcii de la Er-Bakir – investiție de 26 mil. euro în Oradea, 200 de noi locuri de muncă

Stefana Muresan

Conferința, fonduri europene – Regiunea Vest

Stefana Muresan

Sute de mașini abandonate vor fi ridicate la Baia Mare

Nora Dumitrescu

Conferinta Nationala Business (r)Evolution 2018 debuteaza joi, 22 martie 2018, la Oradea

Stefana Muresan

Workshop Elevator pitch

Transilvania Business

Commoditrader investește în echipa din România aducând specialiști în agribusiness

Ligia Voro

Centrul de management al deșeurilor Clujului este operațional

Nora Dumitrescu

ANCPI a înregistrat în 2018 peste 500.000 de imobile, cu peste 31% mai multe faţă de 2017

redactia

CBRE este consultantul Spaces în tranzacția de închiriere a celui mai mare centru din România

redactia

Afacerile AdePlast au crescut cu 10% în primul trimestru

Stefana Muresan

CNAIR: 180 de kilometri de autostradă, dați în trafic până la sfârșitul anului

Stefana Muresan

Zona Industrială Nord din Arad se extinde

redactia

Premieră în administrația publică: Angajații de la Fondurile Europene merg în spitalele Covid19 pentru a ajuta medicii să acceseze mai rapid finanțări: Suma disponibilă: 350 de milioane de Euro

Papuc Irina

Leave a Comment