Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Alexandra Baciu, Head of HR la CBRE România

CBRE, lider global și național al pieței de consultanță imobiliară, și-a extins echipa locală de management prin numirea Alexandrei Baciu în funcția de Head of HR (People), începând cu luna septembrie. Cu o experiență profesională de 15 ani în domeniul resurselor umane, Alexandra va superviza strategia HR pentru cei 160 de angajați ai echipei CBRE România.

De-a lungul carierei sale, Alexandra a activat în domeniul HR (People) în cadrul mai multor organizații și sectoare, cum ar fi electrocasnice, consultanță și Oil & Gas, atât din punct de vedere al clientului, cât și din al consultantului. Înainte de a se alătura echipei CBRE, Alexandra a lucrat ca HR Manager România și Bulgaria în Whirlpool Corporation. Anterior, a ocupat pozițiile de Consultant Senior Learning and Development în cadrul Vodafone, Consultant Change Management pentru EY Advisory și Consultant intern în IBM și OMV Petrom. Alexandra crede cu tărie în „service designul” funcției de HR, care combină interacțiunea umană cu perspectiva business pentru a oferi angajaților experiențe pozitive și de impact.

„Esența performanței începe prin a ne dezvolta pe noi înșine ca oameni și prin a oferi servicii de calitate în primul rând pentru viața noastră. Dacă adăugăm o gândire vizionară de business, un climat de lucru inspirațional, o etică sănătoasă de coaching, cu o experiență pozitivă la locul de muncă, obținem baza pentru a construi continuu competențe care să asigure excelența serviciilor față de clienții noștri. CBRE este un brand cu un scop bine definit, care urmărește redimensionarea nu doar a serviciilor imobiliare, ci și a comunității de oameni care alcătuiesc brandul”, a declarat Alexandra Baciu, Head of HR (People), CBRE Romania.

CBRE activează pe piața din România din anul 2008, când a preluat compania românească Eurisko, fondată în 1997. În prezent, CBRE România deține peste 160 de angajați în București și în orașele regionale precum Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Timișoara, Pitești și Baia Mare. Compania oferă o gamă extinsă de servicii integrate, inclusiv administrare și coordonare de tranzacții și management de proiecte, servicii de design and build, managementul proprietății, administrarea investițiilor, evaluare și consultanță strategică.

„Deseori spunem că oamenii reprezintă cea mai importantă resursă a companiei, fără efortul de a dovedi acest lucru. Prefer faptele în locul cuvintelor și de aceea mizăm pe o dinamică bună a echipei, ascultarea oamenilor și decizii îndrăznețe. Piața de real estate este în continuă transformare, iar mediul de lucru actual necesită un nou profil de experți pentru a depăși așteptările clienților”, a adăugat Răzvan Iorgu, director general la CBRE România.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Companii din Belgia, în căutare de parteneri de afaceri în România

Articolul următor

Ubisoft închiriază 30.000 mp în J8 Office Park al Portland

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Piscina de la Poarta Raiului

Deținătorul hotelului Poarta Raiului din comuna Șugag, satul Tău Bistra, județul Alba a decis să-și completeze oferta turistică…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share