București IT&C Turism Ultimele stiri

Amadeus și Visa CyberSource își unesc forțele pentru a combate fraudele în industria de călătorii

Acordul dintre cele două companii conferă ecosistemului global de turism capacitatea de a furniza autentificarea consistentă a clienților (Strong Customer Authentication) și de a oferi protecție împotriva fraudelor, fără a afecta experiența de plată.

 

Noua tehnologie combină abilitățile CyberSource de plată, autentificare și gestionare a fraudelor, susținute de un volum mai mare de date și de învățare automată avansată (Advanced Machine Learning).

Banca Centrală Europeană estimează că Europa este afectată anual de fraude cu carduri online în valoare de 1,3 miliarde de euro. Acesta este motivul pentru care directiva Payment Services Directive 2 (PSD2) și standardele tehnice de reglementare (Regulatory Technical Standards – RTS) aduc ceea ce este cunoscut sub numele de Strong Authentication Client (SCA). Acesta va introduce autentificarea în doi factori pentru majoritatea plăților electronice efectuate în Spațiul Economic European (European Economic Area – EEA). În acest context, Amadeus a colaborat cu CyberSource, platforma de administrare a plăților Visa, pentru a oferi industriei globale de turism o gamă de funcții avansate de gestionare a fraudelor și a plăților.

 

Pregătirea pentru autentificarea securizată a clienților

Din start, această colaborare va ajuta agențiile de turism să se pregătească pentru SCA, să reducă riscul de fraudă și să minimizeze impactul potențial asupra experienței clienților al introducerii autentificării în doi factori.

RTS prevede că, pentru majoritatea tranzacțiilor de plată electronică din EEA, plătitorul va trebui să își dovedească identitatea folosind cel puțin două dintre tehnicile de mai jos:

  • Ceva ce plătitorul știe (de exemplu, codul PIN)
  • Ceva ce are plătitorul (de exemplu, cartela SIM sau dispozitivul mobil)
  • Ceva care este plătitorul (de exemplu, amprenta)

Pentru a sprijini cerințele SCA, soluția de autentificare CyberSource 3-D Secure (3DS) 2 este integrată cu platforma de plată a Amadeus. 3DS 2 include îmbunătățiri semnificative care pun bazele pentru ca agențiile de turism și partenerii lor din zona bancară să susțină SCA, fără a sacrifica o experiență de plată rapidă și simplă. Mai exact, 3DS 2 înseamnă:

  • Agențiile de turism și băncile implicate în procesele de plată pot schimba în mod semnificativ mai multe date, ceea ce susține evaluări îmbunătățite ale riscurilor. Acest lucru poate ajuta la reducerea cazurilor în care călătorilor li se solicită să utilizeze autentificarea cu doi factori, ceea ce înseamnă interacțiune redusă la efectuarea plăților;
  • Suport nativ pentru autentificarea în aplicație pe dispozitivele mobile (cu 3DS 2.2);
  • Posibilitatea de a solicita derogări specifice incluse în cerințele SCA (furnizate cu 3DS 2.2).
Justin Fraser, Head of CyberSource Europe, a comentat: „Industria turistică, la fel ca multe alte industrii, se confruntă cu o nouă eră modelată de noile tehnologii și reglementări. Aceasta este însoțită de cererile în schimbare ale consumatorilor, care se așteaptă să interacționeze și să tranzacționeze cu ușurință. Este esențial să oferim o experiență de plată perfectă, respectând în același timp noile cerințe de reglementare și oferind un management eficient al autentificării și fraudelor. Comercianții de călătorii care dispun de tehnologia potrivită vor fi într-o poziție mai solidă pentru a optimiza derogările din SCA, pentru a gestiona fraudele și, în cele din urmă, vor satisface așteptările călătorilor pentru plăți simple și sigure.”
Bart Tompkins, Managing Director, Payments, Amadeus, a adăugat: „Într-o lume în care plățile sunt din ce în ce mai mobile și călătorii se așteaptă să plătească cu un singur clic, este esențial pentru comercianți să aibă permanent în atenție experiența generală atunci când implementează SCA.” El a continuat: „Colaborând îndeaproape cu echipa CyberSource, ne-am angajat să oferim beneficiile noului protocol 3DS 2 prin soluțiile noastre și ecosistemului extins de turism – punând bazele unei autentificări în doi factori simple și eficiente, valorificând inovații precum biometria.”

 

Imaginea de ansamblu

În cadrul ofertei Amadeus Payments, o serie de soluții CyberSource de gestionare a plăților, fraudelor și a autentificării vor fi puse la dispoziția ecosistemului global de turism.

Depistarea adecvată a fraudei ajută la asigurarea comercianților de călătorii că pot urmări diverse derogări în conformitate cu SCA, ceea ce îi pune într-o poziție superioară în mediul concurențial. Capacitățile CyberSource de gestionare a fraudelor sunt susținute de informații de învățare automată din miliardele de tranzacții Visa și CyberSource derulate anual, pentru o mai mare acuratețe și detectarea timpurie a fraudelor, precum și serviciile de autentificare a consumatorilor oferite de către CardinalCommerce.

Related posts

Grupul Banca Transilvania a luat trei premii la bursă

Nora Dumitrescu

Dürkopp Adler investește în tehnică și în echipă

Stefana Muresan

Companiile se așteaptă la o scădere semnificativă a afacerilor

redactia

Mobilierul de Șimleu a făcut profit dublu înainte de criză

Nora Dumitrescu

S-a lansat Bitdefender BOX, dispozitivul revolutionar produs în fabrica de la Satu Mare a grupului german Zollner

Stefana Muresan

IATA Calls for Borders to Open and Continued Relief Measures

Ionut Oprea

S-au redeschis cinematografele publice din Cluj-Napoca

Nora Dumitrescu

NTT Data România închiriază 4000 mp în centrul Bucureștiului

A. I.

TC Capital lansează proiectul Hyperion Towers

Ionut Oprea

Metalica Oradea a donat 100 de produse grupurilor vulnerabile din Oradea

Traian Dan

Lecții gratuite de golf la Transilvania Golf Club în acest week-end

Ligia Voro

Corteva Agriscience a inaugurat o nouă unitate de ambalare în Cernay, Franța

Ligia Voro

Turda va avea o Sală Polivalentă de peste 17 mil. euro

Stefana Muresan

Oradea, noua destinație turistică și de business a României

redactia

Facturi pentru lotul Ungheni-Ogra, decontate de CNAIR

Stefana Muresan

ADR Nord -Vest, finanțare pentru construirea unei creșe și a unei grădinițe în Parcul Industrial 1 din Oradea

redactia

Bistrițenii de la Monor, afaceri de peste 15 mil. de euro

Stefana Muresan

TAROM, aeronavă destinată segmentului ultra-premium

Stefana Muresan

Autostrada Comarnic – Braşov: Alpenside a emis o factură de 2,89 milioane de lei

redactia

Producătorii din Cluj s-au pus pe vânzări în Banat

Nora Dumitrescu

Centrul de Genomică de la Cluj a început testările pentru coronavirus

Nora Dumitrescu

Investiție de aproape 7 milioane de euro în Aeroportul Timișoara: nou Terminal Sosiri Curse Externe

redactia

Porsche Engineering își consolidează prezența în România și majorează numărul de angajați

Stefana Muresan

CTP o numește pe Andreea Odovîncă în funcția de Director Financiar pentru România

Stefana Muresan

Leave a Comment