Cluj Eveniment Ultimele stiri

Se deschide cel mai mare magazin de modă din Transilvania

Mall-ul din localitatea clujeană Florești a finalizat procesul de modernizare a 22.000 mp, unde magazinul Peek & Cloppenburg va ocupa 3.000 mp.

“Redeschiderea zonei modernizate din Vivo Cluj-Napoca e un moment important pentru noi, iar rezultatele lucrărilor de modernizare sunt pe măsura așteptărilor”, a declarat Fulga Dinu, Country Manager Operations al Immofinanz România.

Vivo Center a marcat finalizarea cu succes a procesului de modernizare a zonei cuprinse între intrările 1 și 2, prin inaugurarea magazinelor Peek & Cloppenburg, Pepe Jeans, Skechers, ACBC şi Nespresso, în premieră în regiunea Transilvaniei, precum și prin redeschiderea a 13 magazine cu noi concepte de shopping. Restaurantul Marty are un alt design interior și a apărut noua cafenea Narcoffee Roasters.

Retailerul german Peek & Cloppenburg va expune la Cluj 200 de branduri internaționale precum Calvin Klein, Armani Exchange, Hugo Boss, Guess, Nike, Tommy Hilfiger, brandurile exclusive Jake’s şi Review. Magazinele Levi’s, IPB, Motivi, Mango, Multibrand by Kenvelo & Time Out, Lee Copper, Tom Tailor, Sephora și Orsay își lansează magazinele în spații nou configurate, cu un design inovator.

În aproprierea intrării 2, alte trei branduri se vor lansa: Skechers, ACBC și Nespresso. În zona centrală delimitată de culoarul dintre intrările 2 și 3 se deschide magazinul Pepe Jeans și redeschid DM, Top Sellers și Salamander, cu noi concepte. Procesul  de modernizare a fost împărţit în două etape și s-a desfășurat gradual, implicând renovarea și relocarea a 30 de magazine.

Printre brandurile implicate în proces, dar care au redeschis cu concepte noi în ultimele cinci luni se numără Decathlon, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, CCC, Lego, Benvenuti, Gatta, O Bag, La Donna, Jolidon, Bugatti, Sensiblu, TUI, Penti, Seroussi, Sofiaman, Escudo, Nomasvello și Noriel.

Zara lansează cel mai nou concept de magazin la nivel internațional, Massimo Dutti deschide al doilea magazin din oraș, Oysho și Zara Home se lansează oficial în Cluj.

Proiectul de modernizare a fost implementat de Immofinanz în calitate de proprietar al Vivo, CBRE România, compania de management a centrului, ACI, coordonator al lucrărilor de construcţie în calitate de contractor general şi Optim, manager extern de proiect pentru Immofinanz.

Grupul austriac Immofinanz  deține un portofoliu imobiliar de 4,3 miliarde de euro, ce cuprinde 220 de proprietăți, iar compania este listată la bursele din Viena și Varșovia.

Related posts

Pasionat de a antrena juniori, Mircea Stoica își clădește visul la Cluj-Napoca

Ligia Voro

Producătorul de încălțăminte Clujana deschide primul magazin online și un nou showroom în Cluj-Napoca

redactia

PwC România: Măsurile implementate de România pentru a reducere emisiile de gaze cu efect de seră în transporturi

Ionel Albu

Leave a Comment