Cluj Infrastructura Ultimele stiri

Presiuni pentru construirea ocolitoarei Someș Express

Asociația Pro Infrastructură (API) s-a întâlnit cu reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Cluj pentru a dezbate stadiul proiectelor rutiere regionale și pentru a prezenta idei și soluții tehnice și administrative expuse de comunitatea forumului Pe Unde Merg.

“Apreciem din nou deschiderea DRDP Cluj față de organizațiile nonguvernamentale, o normalitate în Europa. Considerăm că proiectul regional cel mai important este DX Someș Expres, capătul dinspre Turda. Este un viitor drum de legătură între A3 și DN1 în zona Tureni prin care se ocolește municipiul Turda.

Licitația studiului de fezabilitate trebuie lansată de urgență, fiind deja o epopee veche de cinci ani. Cerem oficialilor Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii (CNAIR) colaborarea mai bună cu DRDP Cluj pentru aprobarea finanțării: ultimul pas necesar înaintea licitației.

Traficul din Turda este deja lent, iar finalizările autostrăzilor A10 și parțial A3 creează premisele unor ambuteiaje-mamut, ca în Sebeș înainte de 2013. Tot în Turda ar trebui să înceapă reconstrucția podului de pe DN1, unde se circulă la semafor, pe o singură bandă. Perioada de proiectare s-a încheiat. Circulația va fi închisă total pe o perioadă de câteva luni. Solicităm DRDP Cluj să dea imediat startul lucrărilor”, a transmis conducerea API.

Aceasta a invitat cetățenii interesați pe secțiunea regională a Clujului de pe forum, unde să se dezbată pe larg despre aceste investiții, dar și despre altele, precum variantele de ocolire Ștei, Satu Mare și Zalău, DN76 Vârfurile-Ștei, întreținerea drumurilor din zonă dar și infrastructura urbană din Cluj-Napoca sau Oradea.

 

 

Related posts

Clujenii de la Electroglobal, afaceri de 10 milioane euro în S1

Stefana Muresan

Prima rețea de stații de gaz natural comprimat, proiect de 5,2 mil. euro. Printre orașele vizate: Timişoara, Arad, Sibiu şi Deva

Stefana Muresan

Studiu: Crăciunul la români: câți bani sunt dispuși să cheltuie și pe ce anume

Papuc Irina

Guvernul va negocia construirea autostrăzii Ploieşti – Braşov cu constructorul celui mai mare pod din lume

Stefana Muresan

Peste 250 de milioane de euro pentru apa potabilă din județul Satu Mare

Traian Dan

5 ani de „5 To Go”, cel mai mare lanţ de cafenele din România: brandul se îndreaptă în afara țării

Papuc Irina

MT: Trei coridoare, inclusiv secţiunea Târgu Mureş – Târgu Neamţ, vor face legătura Moldova – Transilvania – Europa Centrală

Stefana Muresan

RCB ELECTRO 97, investiție într-un nou spațiu de producție

Stefana Muresan

Cluj-Napoca: Licitaţia pentru 22 de tramvaie şi 50 de troleibuze, în linie dreaptă

Stefana Muresan

15 autobuze hibrid pentru transportul urban de călători în Municipiul Oradea

Traian Dan

Swiss Capital, premiat la deschiderea Anului Bursier 2019

redactia

Peste 75 de lucrări de licență ale studenților de la Facultatea de Știința și Tehnologia Alimentelor, înscrise la Festivalul Alimentului 2018, la USAMV Cluj-Napoca

Stefana Muresan

De’Longhi caută să facă încă 100 de angajări în Cluj

Stefana Muresan

Dedeman deține peste 5% din Transelectrica

Stefana Muresan

Angajații din construcții au avut cele mai mari creșteri salariale în ultimul an

Papuc Irina

Americanii de la Bell Helicopters își fac fabrică la Ghimbav

Stefana Muresan

Austriecii de la Raiffeisen își digitalizează agențiile din Cluj

Nora Dumitrescu

Consultații “second opinion” și diagnostic precis la un click distanță

Stefana Muresan

Emil Boc: “Clujenii pot să facă 160 operațiuni administrative de la distanță”

Nora Dumitrescu

Primul bazin acoperit din Câmpia Turzii, funcțional de anul viitor

Nora Dumitrescu

Ce își doresc azi tinerii de la profesori și sistemul educațional românesc?

Ligia Voro

Progres în zona localităţii unde Autostrada Transilvania trece de două ori Mureșul; constructor – Astaldi

Stefana Muresan

Investiţie de peste 1 mil. euro pentru dotarea a două spitale din Cluj-Napoca

Stefana Muresan

Peste 95% din valoarea proiectelor majore de infrastructură (37 miliarde lei), în Transilvania și București

redactia

Leave a Comment