Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

WELLBEING at WORK: o prioritate pentru companiile secolului XXI

Spațiul în care lucrezi îți influențează sănătatea, starea de bine și productivitatea. Această idee nu este nouă și reprezintă o prezență constantă în mediul de afaceri.

Oamenii petrec o medie de 90.000 de ore la locul de muncă în timpul vieții lor. În Europa, un procent ridicat din populația activă (45%) se simte detașată și lipsită de motivația la locul de muncă. Acest lucru este generat de absența unor facilități care să genereze o stare de bine la locul de muncă. Consecințele acestor lipsuri sunt cât se poate de evidente; pierderea productivității, schimbarea radicală și rapidă a numărului de angajați, creșterea accelerată a costurilor de recrutare și de training. După cum se poate observa, asigurarea unei stări de bine la locul de muncă este o prioritate importantă pentru o companie.

Firmele au început să implementeze programe de employee wellbeing și pe parcurs au putut observa treptat o serie de rezultate pozitive, de la creșterea productivității până la creșterea numărului de contribuții a angajaților în desfășurarea activității companiei.

Pentru a veni în ajutorul mediului de afaceri în ceea ce privește satisfacerea acestei nevoi, dezvoltatorii imobiliari au construit clădiri de birouri în jurul ideii de generare a unei stări de bine la locul de muncă prin oferirea companiilor rezidente un mix de facilități.

Printre aceștia se numără și Transilvania Construcții, dezvoltatorul complexului de birouri Novis Plaza, o clădire de birouri clasa A, compusă din două corpuri A (BREEAM:Excelent) și B, cu o suprafață totală închiriabilă de peste 14.000 mp. Încă de la început, compania și-a propus crearea unui spațiu unic în spațiul clujean prin concentrarea eforturile de a dezvolta un ecosistem urban evoluat în care creativitatea, productivitatea și starea de bine a angajațiilor se află pe primul loc. Datorită posibilității  de personalizare a spațiului de birou, complexul oferă flexibilitate clientului în conturarea noului său sediu, în funcție de cultura sa organizațională.

Pe lângă spațiile de birouri,  companiile din cadrul Novis Plaza beneficiază de  un mix de facilități dedicate bunăstării angajaților companiilor din cadrul complexului. Alături de atmosfera elegantă generată de către amenajările interioare de un rafinament aparte, complexul dispune de opțiuni de mobilitate verde (mașină electrică, biciclete electrice și stații de încărcare), zonă de lounge cu cafenea, game room, terasă de 1500 m cu grădină și pergolă în stil japonez și multe alte facilități urmând să fie incluse, precum o sală de fitness.

Cea mai recentă adiție la Novis Plaza este sala de evenimente, Novis Events Hall. Inaugurată recent, într-o abordare stilistică modernă, Novis Events Hall reprezintă locația perfectă pentru organizarea unui eveniment de succes. Cu o capacitate totală de 300 persoane și posibilitatea de a se reconfigura în 3 module diferite în funcție de nevoile clientului, sala reprezintă alegerea ideală.

Printre facilitățile sălii de evenimente se numără: configurații personalizabile după nevoile clientului, iluminat ambiental, foaier generos ideal pentru recepții de tip cocktail business, terasă,  sonorizare, proiecție video, loc de preparare a mâncării și multe altele.

În prezent, Novis Plaza reprezintă o comunitate de peste 700 de angajați ai companiilor multinaționale din domeniul IT, biomedical, logistic și energetic.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Americanii vor să se implice în dezvoltarea Aeroportului Avram Iancu

Articolul următor

Transfăgărășanul se închide începând cu 4 noiembrie

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share