București Comert Fashion Lifestyle/Luxury Ultimele stiri

Creșteri de peste 15% la vânzarea de ceasuri. Care sunt argumentele retailerului Watchshop.ro

Retailerul WatchShop.ro a vândut ceasuri şi produse conexe de 7,2 milioane de lei în 2019, în creştere cu peste 15% faţă de anul anterior, şi pentru acest an estimează o creştere de până la 20% , când valoarea medie a unei achiziţii va fi de 500 de lei, scrie news.ro.

„Deschiderea primului magazin fizic WatchShop.ro într-un mall, AFI Cotroceni, redesign-ul site-ului şi o schimbare în abordarea publicului interesat de ceasuri au fost principalele argumente ale creşterii înregistrate anul trecut”, arată un comunicat al companiei.

WatchShop.ro estimează vânzări mai mari cu 15%-20% în 2020 şi creşterea reţelei de distribuţie a brandurilor exclusive, care va avea cu 50% mai mulţi comercianţi parteneri, mai scrie sursa citată.

De asemenea, 1 din 10 ceasuri vândute de companie în 2020 va fi de la brandurile exclusive.

WatchShop.ro este cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România. Compania are un portofoliu de aproximativ 18.000 de modele disponibile, de la peste 100 de branduri renumite la nivel mondial, unele dintre ele importate în exclusivitate.

Sursa foto

Related posts

Banca Transilvania şi PTP Online lansează în Cluj-Napoca facilitatea de plată cu telefonul a călătoriilor cu transportul public

redactia

Construcții SA Sibiu și PORR Construct SRL, oferte pentru a treia etapă a construirii Aeroportului Brașov-Ghimbav; contract de peste 28 mil. lei

redactia

Umbrărescu, ”kamikaze”. Lucrează în pierdere pe Autostrada Lugoj – Deva și înregistrează cel mai mare progres pe Centura Bacău

Stefana Muresan

Alpin57Lux din Sebeş produce zilnic 100 de tone de îngheţată

Stefana Muresan

PRIA Drugs and Medicine Publicity

Ionut Oprea

Punctul de frontieră Borș 2 de pe Autostrada A3, inaugurat în 4 septembrie

Traian Dan

Prysmian Group lansează aplicația Cable App

Papuc Irina

Delgaz Grid investește în acest an 5 milioane de lei în tehnologie modernă

Traian Dan

George-Alexandru Ivan, director Achiziţii, Comercial şi Relaţii Internaţionale în cadrul CNAB: ”Creșterea performanței depinde de restructurarea organizațională și existența unui plan strategic de investiții”

Stefana Muresan

Producţiile de porumb şi floarea soarelui din România, pe primul loc în Uniunea Europeană

redactia

Zalăul a ajuns în topul retailului din România

Nora Dumitrescu

B | Joyful Teaching, un proiect de succes

Diplomacy360 International Conference 2019

Ligia Voro

FOTO SIBIU: Unitatea, leitmotivul liderilor europeni într-o Europă lovită de valul eurosceptic

Ligia Voro

Premiul I pentru proiectele europene din regiunea de Nord-Vest, atribuit Consiliului Judeţean Cluj

Stefana Muresan

UPU Oradea se mută în 43 de containere modulare dotate corespunzător

Traian Dan

DOCTOR ALO. Grijile tale au acum o soluție profesionistă

Stefana Muresan

ArchiTEChture Conference & Expo 2017

Ionut Oprea

O multiplă câștigătoare a premiului Emmy promovează tradițiile sibiene în toată lumea

redactia

Viitorii mediciniști din Cluj vor simula admiterea în spațiul virtual

Nora Dumitrescu

Europarlamentarul Daniel Buda: Asocierea în Agricultură – avantaje, inclusiv posibilitatea de negociere a unui preț mai bun al produselor

Stefana Muresan

Business Evolution. Cum să decodezi transformarea digitală și să construiesti o companie care performează

Ligia Voro

[Enjoy Transylvania!] Drumul sării

Transilvania Business

Companie din zona bricolajului vrea să se extindă la Brașov: își listează 25% din acțiuni la bursă

Papuc Irina

Leave a Comment