Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Creșteri de peste 15% la vânzarea de ceasuri. Care sunt argumentele retailerului Watchshop.ro

Foto https://www.watchshop.ro/blog/la-multi-ani-watchshop-ro/

Retailerul WatchShop.ro a vândut ceasuri şi produse conexe de 7,2 milioane de lei în 2019, în creştere cu peste 15% faţă de anul anterior, şi pentru acest an estimează o creştere de până la 20% , când valoarea medie a unei achiziţii va fi de 500 de lei, scrie news.ro.

„Deschiderea primului magazin fizic WatchShop.ro într-un mall, AFI Cotroceni, redesign-ul site-ului şi o schimbare în abordarea publicului interesat de ceasuri au fost principalele argumente ale creşterii înregistrate anul trecut”, arată un comunicat al companiei.

WatchShop.ro estimează vânzări mai mari cu 15%-20% în 2020 şi creşterea reţelei de distribuţie a brandurilor exclusive, care va avea cu 50% mai mulţi comercianţi parteneri, mai scrie sursa citată.

De asemenea, 1 din 10 ceasuri vândute de companie în 2020 va fi de la brandurile exclusive.

WatchShop.ro este cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România. Compania are un portofoliu de aproximativ 18.000 de modele disponibile, de la peste 100 de branduri renumite la nivel mondial, unele dintre ele importate în exclusivitate.

Sursa foto

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Experții Băncii Mondiale lucrează la Strategia de dezvoltare a județului Ilfov pentru următorii 10 ani

Articolul următor
Carbochim și-a mutat birourile administrative în noua locație din Bd. Muncii și urmează relocarea secțiilor de producție.

Iulius Mall vrea să cumpere tot Carbochim

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share