Real Estate Ultimele stiri

Hype Project, lansare pe piața amenajărilor de lux din România

După Franța, Marea Britanie, Rusia și Thailanda, Hype Project lansează în România un serviciu de arhitectură și design interior pentru proiecte rezidențiale premium, în a căror amenajare se investesc în medie 2500 EUR/mp. Arhitecții de la Hype Project propun o nouă abordare a luxului în amenajări, prin soluții inovatoare de design și un stil minimalist care oferă noi valențe experienței de locuit.

Înțelegerea aprofundată a dinamicii vieții contemporane, a identității și așteptărilor consumatorului de produse și servicii premium, precum și experiența pe piața imobiliară internațională poziționează proiectele Hype în categoria locuințelor statement, cu design atemporal. Abordarea stilistică minimalistă în care atenția stă pe calitatea finisajelor, pe detalii exclusiviste și palete texturale rafinate asigură interioare impresionante, încadrate în the new luxury era.

‘‘Într-o economie globală dinamică, achizițiile imobiliare sunt încă vazute ca investiții sigure, iar piața rezidențială de lux a crescut constant în ultimii ani. Oamenii cu venituri mari din întreaga lume se raportează la aceleași standarde și își evaluează stilul de viață conform acelorași criterii. Pot spune chiar că ei dezvoltă o anumită relație afectivă cu investițiile imobiliare pe care le fac. Prin proiectele Hype, urmărim să creăm unui design interior care să reflecte personalitatea beneficiarului, să aibă un impact semnificativ asupra vieții lui și, în plus, să creștem valoarea imobilului.’’ Victor Grosu, arhitect fondator Hype

În urma experienței internaționale, Hype Project estimează că proiectele de amenajare contractate în România la finalul anului 2019 vor crește cu până la 40% valoarea proprietăților. Acestea sunt atât apartamente în ansamblurile rezidențiale high-end din centrul Bucureștiului, cât și reședințe de vacanță în zone turistice litorale sau case situate în zonele cu o dezvoltare imobiliară intensă, din Ilfov.

Proiectele Hype se disting prin spații fluide, coerente, în care pereții despărțitori sunt reduși la esențial, grinzile sunt camuflate, scările nu au contratrepte, îmbinările sunt ascunse cu precizie, iar lumina naturală este folosită drept instrument capabil să definească și construiască interiorul. Suprafețelele vitrate mari asigură o legătură organică cu spațiul natural înconjurător, mobilierul cu rol funcțional este încastrat în pereți, iar discursul cromatic se păstrează minimal. Personalitatea spațiului este dată de texturi contrastante, piese de mobilier high-end cu prezență puternică, placări din marmură sau piatră prețioasă naturală și lumini arhitecturale organizate în mod scenografic.

Echipa Hype Project este formată din arhitecții Victor Grosu, Adrian Ianculescu și Mihai Constantin, cunoscuți pe piața din România pentru crearea, sub semnătura Grosu Art Studio, a unora dintre cele mai apreciate și premiate restaurante: Joseph by Joseph Hadad, Dancing Lobster, Caju, Il Locale. Activitatea Grosu Art Studio se concentrează acum exclusiv pe crearea unor proiecte la cheie pentru HoReCa, unde cei trei arhitecți semnează conceptul și designul interior.

Pentru 2020, Hype Project îți propune să atingă o cifră de afaceri de 5 milioane EUR prin finalizarea a 15 proiecte.

Website-ul oficial al Hype Project tocmai a fost lansat și poate fi accesat aici: www.hypeproject.ro

O selecție a portofoliului Hype până în prezent poate fi accesată aici .

Related posts

Șanse mici ca tronsonul Iernut-Chețani să fie inaugurat în 2019, în ciuda mobilizării pe șantier

Ligia Voro

Încă o parcare publică etajată în Oradea

Ligia Voro

Marea întoarcere la birouri. Cât de curând? Câți dintre noi?

redactia

Transavia anunță retragerea din proiectul construcției unui spital de recuperare pentru copii

Papuc Irina

Filmele de la TIFF, încărcate pe o platformă de streaming

Nora Dumitrescu

Ce se întâmplă cu fondurile europene. Propunerile clusterelor

Nora Dumitrescu

CNAIR: Până la finele anului, două loturi din autostrada Sibiu-Piteşti vor avea constructorii desemnaţi

Stefana Muresan

Metroul de Cluj a fost deblocat

Nora Dumitrescu

Norbert Ebinger preia managementul D-Link România

Nicolae Pop

Cluj-Napoca: Proiecte pe fonduri europene de peste 420 de milioane de euro

Stefana Muresan

Debirocratizare și simplificare la nivelul Ministerului Fondurilor Europene

Traian Dan

The Guardian, despre bicicletele Pegas: De la vestigii ale erei comuniste la design de secol 21

Stefana Muresan

Bianca Muntean: “Oameni care nu s-au gândit niciodată să colaboreze își vor uni forțele”

Nora Dumitrescu

Exploratist și Aims aduc pe piața de HR din România Games for Business

Papuc Irina

Cluj Napoca: Studii pentru metrou şi tren metropolitan, investiții de peste 9 mil. euro

Stefana Muresan

Clujul și-a făcut marcaje rutiere pe 225 de kilometri

Nora Dumitrescu

Selecție pentru afacerile cu specializare inteligentă din Ardeal

Nora Dumitrescu

Antreprenorul bistrițean Ioan Petruț, nouă afacere în domeniul IT&C

Stefana Muresan

Evoluția kilometrilor de autostradă deschiși circulației în ultimii zece ani. Creștere cu peste 200%

redactia

Datacor vrea să investească 1,35 mil. euro în Parcul Industrial Bistrița

Stefana Muresan

Storia.ro: Brașov, Oradea și Sfântul Gheorghe, considerate cele mai curate orașe din România

Stefana Muresan

„Digitalizarea României începe să se descentralizeze”. Prima discuție despre crearea centrelor de inovare digitală

Ion Surdu

Rebranding Creativity 2019 se mută în Cluj-Napoca

Ligia Voro

S-a lansat Magnet CV, cea mai nouă platformă de locuri de muncă din Mureș, Sibiu și Cluj

redactia

Leave a Comment