Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Fabrica de încălțăminte Clujana a depășit faza insolvenței

Administratorul judiciar al producătorului de încălțăminte din Cluj a informat că societatea a ieșit din insolvență.

Măsurile strategice propuse de administratorul CITR prin planul de reorganizare au avut obiectivul de a relansa fabrica la nivel local și național prin dezvoltarea rețelei de distribuție și diversificarea liniei de produse. Din 2019, produsele din piele Clujana se adresează nevoilor unui segment de clienți neexplorat, tineri între 25 și 40 de ani, fără a-și pierde autenticitatea, conform CITR.

„Ieșirea din insolvență dă un nou suflu companiei. În domeniul nostru de activitate e dificil să rămâi competitiv. E nevoie fie să atragi investiții constante, fie să consolidezi business-ul. După reintegrarea în economie ne concentrăm atenția spre consolidare”, a spus Florin Gliga, administrator special al Clujana.

„Rolul nostru de administrator judiciar a fost să insuflăm o nouă viziune brandului Clujana și să ne asigurăm că revitalizarea companiei se află pe agenda tuturor celor interesați. Am avut mereu în minte alinierea obiectivelor strategice ale tuturor celor implicați, iar experiența vastă în gestionarea echilibrului dintre creditori și companie a facilitat succesul”, a declarat Vasile Godîncă-Herlea, managing partner al CITR.

Clujana și-a îmbunătățit marja pentru comercializarea produselor – până atunci vândute sub media pieței – iar profitul obținut a fost utilizat pentru finanțarea activității curente și creșterea producției. Societatea a redus ponderea serviciilor de tip lohn în cifra de afaceri, cooptând un designer pentru realizarea produselor sub brand propriu. În noiembrie 2019, veniturile provenite din vânzarea produselor Clujana au crescut cu 136% față de anul precedent.

“Pentru asigurarea stabilității și continuității brandului este necesar ca managementul Clujana să continue măsurile strategice adoptate în perioada de reorganizare: anticiparea tendințelor pieței și crearea unui produs competitiv, lansarea de noi colecții cu design modern, menținerea unui preț de vânzare crescut sau în acord cu nevoile de dezvoltare ale companiei și extinderea rețelei de magazine. Monitorizarea atentă și continuă a costurilor de producție și de funcționare este vitală pentru menținerea unei companii sănătoase și sustenabile”, a consemnat CITR.

Clujana este controlată de Consiliul Județean (CJ) Cluj (93,4%), în acționariat fiind și Societatea de Investiții Financiare Oltenia (1,2%). Clujana a intrat în insolvență în 2018, la cererea sa. CITR, o companie a grupului Impetum, a gestionat până acum 1.000 de proiecte, administrează anual un patrimoniu de 650 de milioane de euro și distribuie anual 300 de milioane de euro creditorilor.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Raport BVB: Indici în creștere și apatie pe piața secundară în 2019

Articolul următor

Programul FUTURE – Construiește cu pasiune lansează o nouă ediție la Cluj-Napoca pentru 40 de studenți și 10 profesori universitari

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share