Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

foodpanda oferă opțiunea de livrare fără contact între livrator și client

foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering din România, anunță că va oferi opțiunea de livrare fără interacțiune între livrator și client, ca măsură de prevenție împotriva răspândirii noului coronavirus.

 

Pentru ca opțiunea să fie activă, clienții platformei trebuie să aleagă plata cu cardul în aplicație sau website și să adauge în secțiunea Detalii livrare / Detalii către livrator din pagina de „Checkout”, instrucțiunile privind modul în care doresc să li se livreze mâncarea de către livrator. De exemplu, în momentul în care plasează comanda, utilizatorii pot solicita ca aceasta să fie lăsată la ușa apartamentului, pentru a putea fi evitat orice contact.

 „În contextul evenimentelor din ultima perioadă legate de răspândirea accelerată a noului coronavirus, am introdus opțiunea de livrare fără interacțiune pentru utilizatorii noștri care solicită acest lucru. Astfel, toți clienții care plătesc online, cu cardul, pot transmite livratorului modul în care vor să li se livreze comanda, aceasta putând fi lăsată la ușa apartamentului. Ne încurajăm clienții să opteze cu încredere pentru plata online de fiecare dată când doresc să plaseze o comandă pe foodpanda, dar și pentru opțiunea de livrare fără contact ca o măsură în plus de siguranță, atât a lor și a celor dragi, cât și a persoanelor care livrează”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România. 

 

Livrare gratuită pentru cei care plătesc online cu cardul

Plata comenzilor online cu cardul, din aplicație sau website, este cea mai sigură metodă de plată pentru a preveni răspândirea coronavirusului. Pentru a încuraja acest lucru, toți utilizatorii foodpanda care vor opta pentru această modalitate de plată pot beneficia de livrare gratuită pentru un număr de nelimitat de comenzi până la data de 31 martie 2020. Clienții trebuie să introducă codul de voucher STAUACASA în pagina de plasare a comenzii, la secțiunea “Ai un voucher?”, doar după ce au fost selectate produsele dorite de la restaurantul ales. Voucherul este acceptat de peste trei sferturi dintre restaurantele listate pe platformă, care pot fi identificate selectând butonul de deschidere filtre și aplicând filtrul “Accepta vouchere”.

 

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Facturone, în sprijinul firmelor

Articolul următor

Ce facem după coronavirus. Ghid de supraviețuire a afacerilor

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică Romania (DEER), lider național în distribuția de energie electrică, a pus în funcțiune asistentul virtual ChatVolt. 
Citeste mai mult

DEER a lansat asistentul virtual ChatVolt

Chatbot-ul activat de societatea clujeană va oferi informații rapide și actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică.…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share