Platforma online lansată de Consiliul Județean (CJ) Cluj și de Asociația Produs de Cluj (APC) s-a bucurat de un succes neașteptat de mare.
Urmare a interesului extrem de ridicat pe care l-a trezit inițiativa se analizează deja posibilitatea ca livrările să aibă loc nu doar la sfârșit de săptămână, așa cum s-a preconizat inițial, ci de două ori pe săptămână.
“Interesul pe care inițiativa noastră l-a trezit printre clujeni ne bucură și ne confirmă că este o măsură extrem de bună, adaptată acestei perioade precum și nevoilor consumatorilor și producătorilor clujeni, deopotrivă.
Chiar dacă inițial am decis ca livrările să aibă loc doar la sfârșitul săptămânii, vinerea și sâmbăta, numărul extrem de mare de comenzi deja primite – peste 100 în doar primele două zile, ne-au făcut să analizăm posibilitatea de a începe livrările chiar de marți“, a declarat Alin Tișe, președintele CJ.
Pentru început, platforma cuprinde produsele a 16 antreprenori clujeni care oferă uleiuri presate la rece, brânzeturi din lapte de oaie, preparate din carne, sucuri, dulcețuri și siropuri naturale, prăjituri de casă, vinuri, miere de albine, legume și fructe de sezon, produse de igienă personală.
Ambalarea se face de către angajații APC în două spații autorizate prevăzute cu temperatură controlată, din cadrul AgroTransilvania, societate aflată sub autoritatea CJ. Produsele pot fi vizionate și comandate pe www.magazinprodusdecluj.ro, disponibil deja din 2 aprilie.
Comenzile se fac direct în magazinul online sau la telefonic, în zilele de luni-joi, între orele 10:00 și 16:00. Înainte de onorarea comenzii, clienții vor fi contactați prin poșta electronică sau telefonic.
Livrarea se face în Cluj-Napoca și în comunele Apahida, Baciu și Florești, de către reprezentanții APC, iar plata se realizează online, cu cardul. Orice modificare a ofertei sau a zilelor de livrare va fi anunțată pe site, a precizat conducerea CJ Cluj.