Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Floria.ro vine în ajutorul florăriilor din țară prin extinderea rețelei de parteneri

Industria floristică se numără printre cele mai afectate de actualul context socio-economic. Multe florării care activează exclusiv în offline au fost nevoite să închidă, în urma reducerii vânzărilor, odată cu distanțarea socială impusă de Guvern. Floria.ro, cea mai mare florărie online din România, vine în sprijinul micilor afaceri locale oferind posibilitatea de a deveni partener într-o rețea ce acoperă toată țara. Partenerii Floria beneficiază de infrastructura online completă și comenzi de buchete de flori cu livrare, preluate prin platforma Floria.ro.

 

Pe lângă măsurile evidente, de distanțare socială, care au un impact direct asupra numărului de clienți, floriștii trebuie să facă față și altor provocări, de la aprovizionarea limitată, până la reorganizarea activității și menținerea fluxului de comenzi în condițiile lipsei unui magazin online, sau posibilității de a face plata altfel decât cash.

O parte din cererea acoperită de florăriile fizice a migrat către comenzi cu livrare. Din păcate, la nivel de piață, foarte puține florării – aproximativ 20%, aflate mai ales în orașe mari –  au și prezență proprie în online, iar tranzitia din offline către online nu se poate face la fel de rapid ca în cazul altor business-uri, dat fiind specificul și perisabilitatea produselor. În acest context, am decis să extindem rețeaua de parteneri, încercând astfel să mai scădem din presiunea la care sunt supuse florăriile locale și venind totodată în sprijinul clienților care ne solicită pentru comenzi în toată țara, a declarat Marina Popescu, director general Floria.ro.

Partenerii Floria.ro beneficiază de poziționarea premium a platformei la nivel de piață, de o infrastructură solidă, de sistemul de plată a comenzilor – exclusiv online, care asigură astfel și livrarea contactless, în condiții de siguranță. Floria.ro livreaza în 2 ore de la confirmarea comenzii oriunde în țară, prin intermediul partenerilor. Orașele în care cererea depășește uneori posibilitatea de livrare sunt Călărași, Slobozia, Roman, Focșani, Slatina și Târgu Jiu.

Oferim partenerilor noștri know-how-ul acumulat de-a lungul celor 10 ani de online și offline, experiența cu platformele de livrare, gradul ridicat de digitalizare și ne dorim ca toți – inclusiv partenerii și clienții noștri – să trecem de această perioadă cât mai puțin afectați, a mai precizat Marina Popescu.

Floria.ro are în prezent peste 110 parteneri la nivelul întregii țări, dintre care sub 10% au decis să-și suspende activitatea in această perioadă, parte din decizia de a continua venind din faptul că platforma Floria.ro a asigurat un flux constant de comenzi.

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Piața berii în România, conform cifrelor anului 2019: investițiile au crescut cu 22 de milioane de euro

Articolul următor

Cultura cartofului extratimpuriu – plus de tehnologie, producție, profit cu Zorvec® Enicade™ NZeb

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
În februarie 2024, sosirile înregistrate în structurile de primire turistică (SPT) au însumat 41.450, potrivit Direcției Județene de Statistică.
Citeste mai mult

Turismul face pași înapoi la Cluj

Sosirile turiștilor în județ, în luna februarie, s-au diminuat față de aceeași perioadă a anului trecut. În februarie…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share