De-a lungul timpului au avut loc mai multe crize financiare, care au schimbat lumea și care s-au resimțit pe multe planuri, de la investiții, producție, la cerere agregată. Într-o perioadă de declin economic, identificarea surselor de venit, în special cele pasive, devine prioritară pentru oricine.
Investițiile pasive sunt nenumărate-închirirerea unui apartament, acțiuni BVB pentru dividende, arendarea unui teren agricol moștenit de la părinți sau bunici ori demararea unei afaceri unde să nu existe creanțe neîncasate, probleme de cash-flow, cheltuieli salariale etc. Sunt multe business-uri mici care prosperă într-o economie dificilă, iar dacă începerea ei este într-o perioadă de criză și reușește să supraviețuiască, atunci încet încet va reuși să prospere pe măsură ce economia se va redresa.
Un exemplu de afacere ce poate aduce venituri frumoase, chiar și în timp de criză, este spălătoria auto self-service. Business-ul este construit pe un model care să implice o sursă de venit sigur, fără riscuri, stabil și pasiv. Este un business ce nu consumă mult timp proprietarului și poate deveni o afacere de familie. Are o capacitate de generare de profit de 40-60%, asigurând o siguranță financiară. Chiar dacă este criză sau nu, piața este formată din clienți cu dorințe, nevoi și așteptări, iar proprietarii de mașini mereu își vor spăla mașinile. Posibilitatea de a-și curăța singur mașina, după bunul plac, prețurile mici pentru spălare și timpii reduși de așteptare sunt cele mai bune atuuri ale unei spălătorii auto self-service căutate de proprietarii de mașini.
O adevărată mașină de făcut bani
Este drept, pentru a porni la drum este nevoie de o investiție inițială, însă aceasta se poate amortiza într-un timp scurt, dacă luăm în calcul faptul că din momentul în care spălătoria auto self-service devine operațională nu vor exista creanțe neîncasate și probleme de cash-flow, deoarece clientul va plăti pe loc înainte să folosească programul de spălare. Dată fiind tehnologia de spălare automată nu va fi nevoie de angajați care să spele mașina, și-o va spăla clientul, deci nu vor exista cheltuieli salariale, sau acestea vor fi minime. Dacă se va apela la un furnizor cu tradiție pentru achiziționarea tehnologiei, care să fie de calitate, nici întreținerea echipamentelor nu va necesita costuri mari. Atunci când se alege furnizorul trebuie gândită o perioadă de operare a spălătoriei de 15 ani, iar un furnizor cu tradiție poate pune la dispoziție, pe lângă echipamente de calitate, și un service de încredere care să asigure mentenanța, dar și materiale consumabile, precum detergenții, sau piese de schimb.
Privit per ansamblu, o spălătorie auto self-service poate deveni un business de succes, iar pentru acest lucru echipa EHRLE vine în sprijinul antreprenorilor oferind o serie de facilități, de la ajutor pentru identificarea locației, proiect pentru execuție, consultanță, servicii de marketing, instruire personal operator, până la stocuri de piese de schimb și detergenți și service în și după perioada de garanție.
Experiența și tradiția germană, precum și cererea continuă pentru deschiderea de noi spălătorii auto self-service EHRLE în Europa reprezintă o garanție a calității produselor și serviciilor oferite de producătorul german
Pentru detalii legate de realizarea unei spălătorii self service ne puteți contacta:
Tel.: 0742-042.039
E-mail: office@smartwash.ro