Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Inaugurări de pandemie. Profi a avut cele mai multe în Ardeal

Marile rețele comerciale au deschis noi unități și în plină pandemie de coronavirus. Cele mai multe magazine în zona Transilvaniei au fost date în folosință de Profi Rom Food.

În aprilie, lună care a stat tot sub semnul răspândirii epidemiei de Covid-9 și a restricțiilor de circulație impuse de autorități, în retailul alimentar din România, au inaugurat magazine retailerii Supeco, Profi, Penny, Kaufland, Mega Image și Lidl.

În această lună au fost deschise 28 de magazine, în acest calcul intrând doar deschiderile de magazine comunicate oficial, conform platformei Retail FMCG.

Profi România a inaugurat 22 de magazine în luna aprilie 2020 în județele Harghita, Brașov, Sibiu, Dolj, Sălaj, Mureș, municipiul București, Botoșani, Buzău, Prahova, Timiș, Constanța, Cluj, Bihor și Teleorman.

Dintre acestea, cinci magazine sunt în fomat Loco, cinci în format Standard și 10 în format City. Retailul alimentar Supeco, brand de retail aparținând Carrefour, a inaugurat un magazin în Călărași, rețeaua națională ajungând la 24 de unități.

Lidl Romania a inaugurat în luna aprilie un nou magazin în Mioveni, județul Argeș. REWE România a inaugurat în aprilie două noi magazine Penny în localitatea Moșnița Nouă, județul Timiș și în Năvodari (județul Constanța), rețeaua națională ajungând la 259 de unități.

Kaufland a deschis în 30 aprilie primul magazin situat în Moreni, județul Dâmbovița, oraș cu 18.000 de locuitori, acesta fiind primul pas către comunități urbane mici. Retailerul ajunge, astfel, la o rețea de 128 de magazine în România.

Mega Image a deschis doar un singur magazin. Noua unitate, deschisă în 30 aprilie, la Giurgiu, este un magazin sub brandul Mega Image.

Total
13
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Responsabilitate socială: Grupul GRAMPET donează 10 aparate şi 10.000 de kituri pentru depistarea SARS-CoV-2

Articolul următor

Pandemia COVID-19 impulsionează dezvoltarea comerțului online: Retailerii de Electro-IT și Home&Deco și-ar putea extinde cu peste 50% spațiile logistice

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
13
Share