Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Număr record de participanți la Târgul de Cariere Digital Oradea, peste 2.800

În data de 27 mai a avut loc Târgul de Cariere Digital Oradea, eveniment de recrutare și employer branding desfășurat exclusiv online. Acesta a fost organizat ca o premieră și soluție alternativă la evenimentele desfășurate offline până în prezent de către Târgul de Cariere. La eveniment au participat 2.860 de persoane și a fost înregistrat un număr de 181 aplicări directe la joburi.

Digitalizarea evenimentului a permis vizitarea virtuală a standurilor companiilor angajatoare și interacțiunea directă cu cei 31 de reprezentanți aflați online, aplicări în timp real la posturile disponibile, precum și participarea la webinarii și prezentări live.

Evenimentul a fost difuzat pe platforma Târguldecariere.ro, în pagina evenimentului dedicat celor care își caută un loc de muncă în Oradea (www.targuldecariere.ro/oradea), dar și pe canalele de social media, construind o experiență virtuală complexă, de la oportunități de recrutare online, până la prezentări interactive, webinarii și interviuri live cu reprezentanți ai companiilor.

Printre companiile care au recrutat la Târgul de Cariere Digital Oradea, cele mai solicitate au fost: Bosch Engineering Group, Marvicon, Plexus și Work in Austria. Unele companii au recrutat și pentru străinătate sau pentru alte județe din țară, oferind relocare în pachetul de angajare.

Târgul de Cariere Digital Oradea a cuprins și o serie de prezentări și discuții LIVE cu invitați, recrutori sau experți pe piața locurilor de muncă. Printre speakerii prezenți la Târgul de Cariere Digital Oradea s-au numărat: Mihai Jurcă, director executiv Visit Oradea, Ronald Borsi, co-fondator Solver și Sorina Bradea, Managing Partner RoMarketing și Thomas România.

Târgul de Cariere reprezintă cea mai mare și complexă rețea de evenimente de recrutare din România, cu evenimente desfășurate în: Cluj-Napoca, Iași, Oradea, Târgu Mureș, Sibiu și Brașov, de două ori pe an (primăvara și toamna).

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Bosch a investit peste 76 de milioane de euro în România în 2019. Perspective pentru 2020

Articolul următor

Altex și-a redeschis magazinele din Cluj

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share