Toate magazinele din reţeaua naţională Iulius Mall din Cluj-Napoca, Suceava, Iaşi, proiectele mixte Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara s-au redeschis, a anunțat conducerea grupului.
Compania a reorganizat fluxurile de acces, a optimizat calitatea aerului şi a introdus obligativitatea purtării măştilor. În cele cinci mall-uri din portofoliul Iulius au magazine 1.000 de retaileri.
„Am intensificat în această perioadă comunicarea cu retailerii şi am găsit înţelegere şi susţinere din partea lor, astfel încât procentul de redeschidere a spaţiilor închiriate din cele cinci mall-uri din portofoliul Iulius a fost de 100%.”, a declarat Sebastian Mahu, Head of Asset Management la Iulius.
În următoarea lună 10 magazine ale unor branduri internaţionale urmează să inaugureze magazine în mall-urile Iulius, unele în premieră în regiunile respective. Deschiderile erau planificate iniţial pentru perioada în care centrele comerciale au fost închise.
Iulius a propus un pachet de 40 de acţiuni de prevenire şi măsuri de distanţare fizică implementate în reţeaua naţională de mall-uri. Grupul are un portofoliu operaţional care cuprinde 300.000 mp de spaţii de retail şi 146.200 mp de spaţii office.
Anul trecut, Iulius şi Atterbury Europe au inaugurat proiectul Iulius Town, care a presupus integrarea Iulius Mall Timişoara într-un amplu proiect de regenerare urbană. Este cea mai mare investiţie din vestul ţării, de 442 milioane de euro.
Recent, grupul a anunţat o investiţie de 3 miliarde de euro, în parteneriat cu Romexpo, pentru un proiect imobiliar mixt format din 14 turnuri de birouri, muzeu de istorie monetară, cel mai mare oceanariu din ţară şi hotel de 5*.