Aniversări de companie Antreprenori Judete Lideri si afaceri Sibiu Ultimele stiri

Standard8: 10 ani de PR și marketing la Sibiu

VIITORUL INDUSTRIEI PUBLICITĂȚII, CREATIVITĂȚII ȘI COMUNICĂRII ÎN ROMÂNIA

Transilvania Business a provocat publicitarii, comunicatorii și creativii locali la o discuție despre viitorul domeniului în care ei își desfășoară activitatea. Am fost curioși să vedem cum se transformă industria, care este nevoia de inovație în domeniul publicității, marketingului și comunicării, cum se mai promovează un brand astăzi, cât de realiste sunt așteptările clienților, cum se monetizează online-ul, care este viitorul publicității, marketingului și comunicării prin mijloacele tradiționale, mass-media tradiționale – televiziune, radio, print, în special, și outdoor-ul clasic.


Timp de 10 ani, o mână de oameni informează, construiesc branduri și aduc companiile din Sibiu mai aproape de clienții lor prin forța cuvântului. Cu siguranță mai puțini știu că agenția de publicitate Standard8 și ziarul online Turnul Sfatului au aceeași piatră de temelie. Una are rolul de a informa, iar cealaltă de a identifica finanțarea necesară, pentru ca o redacție adevărată să poată funcționa independent. Cele două roluri se împletesc într-o simbioză perfectă, iar rezultatul este o creștere a cifrei de afaceri constantă și planuri mari de viitor.

Călin Bucur (foto), fondator al ziarului Turnul Sfatului și al agenției de publicitate Standard8, povestește că pentru început a fondat publicația Turnul Sfatului, acum 11 ani. În 2017 echipa a luat decizia să renunțe la varianta print, concentrându-și ulterior investițiile doar în conținutul online. Agenția de marketing și publicitate a fost fondată în anul 2010, cu doar doi oameni, care aveau să descopere „pe pielea lor” provocările din industria marketingului. Acum, agenția de marketing înregistrează o cifră de afaceri de 2,2 milioane de lei, cu o creștere constantă din 2012.

„În prezent, împreună cu colaboratorii noștri, formăm o echipă de 14 persoane. Noi spunem că suntem o echipă de oameni frumoși, care pun suflet în cuvinte și construiesc cu grijă imaginea clienților. Oferim o gamă largă de servicii printre care: marketing online, PR și creare de conținut, publicitate și producție publicitară, facem analize de piață, oferim consultanță și strategie pentru clienții noștri. În portofoliul nostru se numără atât start-up-uri, dar și branduri naționale și internaționale, din industrii precum: sănătate, construcții, industrie de mașini, finanțe, servicii sau domeniul turistic”, explică fondatorul Călin Bucur.

Clienții au început să vină, în căutare de spațiu virtual, vizibilitate, dar și a unui om îndrăgostit de cuvinte, care să știe cum să le transmită oamenilor o poveste memorabilă. Așadar, echipa realizează conținut la cererea clienților, fiind incluse fotografiile realizate de un fotograf profesionist. De-a lungul anilor, colaborează cu instituții publice, precum Consiliul Județean Sibiu, Primăria Sibiu, iar partenerii privați sunt cele mai mari companii din domeniul Automotive din România – Continental, Marquardt – dar și alte companii internaționale cunoscute, cum ar fi Siemens sau E.ON.

„Putem spune despre noi că am avut grijă la fiecare cărămidă pe care am pus-o fundației noastre, iar azi ne bucurăm de o imagine a unei construcții sănătoase. Suntem echilibrați, nu promitem lucruri pe care nu putem să le facem și cel mai mult ne place că nu ne-am pierdut entuziasmul și zâmbetul atunci când relaționăm cu clienții noștri”, consideră Călin Bucur.

Agenția dispune și de spațiu de publicitate outdoor și tot din 2010 oferă spațiu companiilor interesate de brand awareness. Este una dintre cele mai profitabile și stabile activități ale agenției, explică fondatorul Călin Bucur. „Partea de outdoor asigură un venit constant și reprezintă aproximativ 40 la sută din cifra totală de afaceri. Clienții mari sunt Marquardt, Compa, ThyssenKrupp”, continuă acesta. Investițiile germane, în special în domeniul Automotive, au influențat puternic dinamica de dezvoltare a Sibiului, iar alături de această industrie s-au dezvoltat corespunzător și cele conexe. Industria de media și marketing s-a bucurat de o creștere a cererii din partea clienților internaționali, iar industria muncii a creat premisele dezvoltării unei noi ramuri – cea de asigurare a unui spațiu virtual, unde angajații și angajatorii să se cunoască. Așa a apărut magnetcv.ro – un alt produs al Standard8.

MagnetCV este o platformă de joburi, destinată companiilor aflate în căutare de personal, cât și pentru persoanele aflate în căutarea unor noi oportunități de muncă. Această platformă fructifică experiența în comunicare, traficul și influența publică pe care o are deja www.turnulsfatului.ro pentru județul Sibiu, www.monitorulcj.ro pentru județul Cluj, respectiv www.zi-de-zi.ro pentru judetul Mureș. Această componentă asigură 20 la sută din cifra de afaceri, deși concurența este puternică, piața fiind împărțită de companii mari, specializate doar în recrutarea de personal, studii de piață și tendințe în piața muncii. Pe MagnetCV sunt în căutare de personal companii mari, precum Continental, Marquardt, McDonalds, Hilton, Guhring etc.

„Au trecut 10 ani de activitate pentru agenție și încă mă bucur de oportunitatea de a colabora și lucra cu oameni care au o viziune despre ce înseamnă să faci business. Sunt oameni care își doresc să crească, să se dezvolte și să formeze caractere. Am oportunitatea în fiecare zi să găsesc soluții, să dezvolt evenimente și să amplific valori ale comunității în care ne desfășurăm activitatea. Ne propunem ca în următorii ani să oferim soluții și tactici de marketing inovatoare, care să ajute clienții să își crească business-ul. Totodată ne dorim să nu pierdem pasiunea cu care livrăm rezultate, iar pentru asta vom investi mereu în echipă, în business și în relația cu clienții noștri”, conchide Călin Bucur.

(Articolul a fost publicat în ediția print a revistei Transilvania Business cu numărul 93 – martie/aprilie 2020)

Related posts

Peste 10.000 de oameni au vibrat la We Love Retro pe muzica anilor ‘80 – ‘90, “Cause WE are young”

redactia

Drumul vinului în Bistrița-Năsăud, pregătit să primească turiști din toată lumea

Stefana Muresan

PORR Construct, desemnat antreprenor general al Vox Vertical Village

Stefana Muresan

Asociația Moldova VREA Autostradă – scrisoare deschisă transmisă oficialilor europeni

Ligia Voro

Belgienii de la VCST Automotive Production Alba, cifră de afaceri de 13,2 mil. euro în S1

Stefana Muresan

Canadienii de la Maple Bear deschid grădinițe în serie în Ardeal

Nora Dumitrescu

Silvian Cențiu, fondatorul companiei Transiris, din Silicon Valley la GoTech World

Ligia Voro

Încep lucrările la Terminalul de pasageri al Aeroportului Brașov: „Se vor desfăşura cu respectarea strictă a tuturor măsurilor de prevenţie”

Ion Surdu

Horia Buhan vă propune Șuiorul pentru vara/toamna aceasta: „Perfect Family Holiday este oferta ideală!”

Gruita Ienasoiu

Investiții de peste 380 de milioane de Euro: promisiunile celor care vor Aeroportul Internațional Sibiu în concesiune pentru 50 de ani

Papuc Irina

Forumul anual SUERD, în Capitală

Ligia Voro

Mayors launch £13m fund to help transform Royal Docks

Ionut Oprea

O aplicație românească premiată de ONU la o competiție mondială de turism: fondatori sunt doi tineri din Sibiu și București

Papuc Irina

TAROM conectează Sibiul de București

Stefana Muresan

Sistemul Român de Verificare al Medicamentelor devine operațional!

Nicolae Pop

“Vrem piste ca afară pentru o distanţare fizică reală”

Nora Dumitrescu

Lansarea proiectului european „Calitate, Competenta, Performanta in Consiliul Judetean Cluj”

Stefana Muresan

ROBOR, cel mai mic nivel din ultimele 7 luni

redactia

Aramis Invest și-a dezvoltat capacitățile de producţie şi de stocare, după o investiție de 55 de milioane de euro

Stefana Muresan

Griffin Premium RE.. attracts Globalworth as a new strategic investor and buys three office properties

Ionut Oprea

FANUC la EMO 2019 – Sisteme automatizate şi integrate în cel mai mare stand expoziţional

Ionel Albu

Liceul German, redeschis la Sebeș, orașul cu investiții de peste 1 mld. de euro

Stefana Muresan

Brașov- Stabilus, propriul târg de cariere

Stefana Muresan

Compania Națională de Investiții, peste 550 de obiective în lucru

redactia

Leave a Comment