Aniversări de companie Antreprenori Judete Lideri si afaceri Sibiu Ultimele stiri

Standard8: 10 ani de PR și marketing la Sibiu

VIITORUL INDUSTRIEI PUBLICITĂȚII, CREATIVITĂȚII ȘI COMUNICĂRII ÎN ROMÂNIA

Transilvania Business a provocat publicitarii, comunicatorii și creativii locali la o discuție despre viitorul domeniului în care ei își desfășoară activitatea. Am fost curioși să vedem cum se transformă industria, care este nevoia de inovație în domeniul publicității, marketingului și comunicării, cum se mai promovează un brand astăzi, cât de realiste sunt așteptările clienților, cum se monetizează online-ul, care este viitorul publicității, marketingului și comunicării prin mijloacele tradiționale, mass-media tradiționale – televiziune, radio, print, în special, și outdoor-ul clasic.


Timp de 10 ani, o mână de oameni informează, construiesc branduri și aduc companiile din Sibiu mai aproape de clienții lor prin forța cuvântului. Cu siguranță mai puțini știu că agenția de publicitate Standard8 și ziarul online Turnul Sfatului au aceeași piatră de temelie. Una are rolul de a informa, iar cealaltă de a identifica finanțarea necesară, pentru ca o redacție adevărată să poată funcționa independent. Cele două roluri se împletesc într-o simbioză perfectă, iar rezultatul este o creștere a cifrei de afaceri constantă și planuri mari de viitor.

Călin Bucur (foto), fondator al ziarului Turnul Sfatului și al agenției de publicitate Standard8, povestește că pentru început a fondat publicația Turnul Sfatului, acum 11 ani. În 2017 echipa a luat decizia să renunțe la varianta print, concentrându-și ulterior investițiile doar în conținutul online. Agenția de marketing și publicitate a fost fondată în anul 2010, cu doar doi oameni, care aveau să descopere „pe pielea lor” provocările din industria marketingului. Acum, agenția de marketing înregistrează o cifră de afaceri de 2,2 milioane de lei, cu o creștere constantă din 2012.

„În prezent, împreună cu colaboratorii noștri, formăm o echipă de 14 persoane. Noi spunem că suntem o echipă de oameni frumoși, care pun suflet în cuvinte și construiesc cu grijă imaginea clienților. Oferim o gamă largă de servicii printre care: marketing online, PR și creare de conținut, publicitate și producție publicitară, facem analize de piață, oferim consultanță și strategie pentru clienții noștri. În portofoliul nostru se numără atât start-up-uri, dar și branduri naționale și internaționale, din industrii precum: sănătate, construcții, industrie de mașini, finanțe, servicii sau domeniul turistic”, explică fondatorul Călin Bucur.

Clienții au început să vină, în căutare de spațiu virtual, vizibilitate, dar și a unui om îndrăgostit de cuvinte, care să știe cum să le transmită oamenilor o poveste memorabilă. Așadar, echipa realizează conținut la cererea clienților, fiind incluse fotografiile realizate de un fotograf profesionist. De-a lungul anilor, colaborează cu instituții publice, precum Consiliul Județean Sibiu, Primăria Sibiu, iar partenerii privați sunt cele mai mari companii din domeniul Automotive din România – Continental, Marquardt – dar și alte companii internaționale cunoscute, cum ar fi Siemens sau E.ON.

„Putem spune despre noi că am avut grijă la fiecare cărămidă pe care am pus-o fundației noastre, iar azi ne bucurăm de o imagine a unei construcții sănătoase. Suntem echilibrați, nu promitem lucruri pe care nu putem să le facem și cel mai mult ne place că nu ne-am pierdut entuziasmul și zâmbetul atunci când relaționăm cu clienții noștri”, consideră Călin Bucur.

Agenția dispune și de spațiu de publicitate outdoor și tot din 2010 oferă spațiu companiilor interesate de brand awareness. Este una dintre cele mai profitabile și stabile activități ale agenției, explică fondatorul Călin Bucur. „Partea de outdoor asigură un venit constant și reprezintă aproximativ 40 la sută din cifra totală de afaceri. Clienții mari sunt Marquardt, Compa, ThyssenKrupp”, continuă acesta. Investițiile germane, în special în domeniul Automotive, au influențat puternic dinamica de dezvoltare a Sibiului, iar alături de această industrie s-au dezvoltat corespunzător și cele conexe. Industria de media și marketing s-a bucurat de o creștere a cererii din partea clienților internaționali, iar industria muncii a creat premisele dezvoltării unei noi ramuri – cea de asigurare a unui spațiu virtual, unde angajații și angajatorii să se cunoască. Așa a apărut magnetcv.ro – un alt produs al Standard8.

MagnetCV este o platformă de joburi, destinată companiilor aflate în căutare de personal, cât și pentru persoanele aflate în căutarea unor noi oportunități de muncă. Această platformă fructifică experiența în comunicare, traficul și influența publică pe care o are deja www.turnulsfatului.ro pentru județul Sibiu, www.monitorulcj.ro pentru județul Cluj, respectiv www.zi-de-zi.ro pentru judetul Mureș. Această componentă asigură 20 la sută din cifra de afaceri, deși concurența este puternică, piața fiind împărțită de companii mari, specializate doar în recrutarea de personal, studii de piață și tendințe în piața muncii. Pe MagnetCV sunt în căutare de personal companii mari, precum Continental, Marquardt, McDonalds, Hilton, Guhring etc.

„Au trecut 10 ani de activitate pentru agenție și încă mă bucur de oportunitatea de a colabora și lucra cu oameni care au o viziune despre ce înseamnă să faci business. Sunt oameni care își doresc să crească, să se dezvolte și să formeze caractere. Am oportunitatea în fiecare zi să găsesc soluții, să dezvolt evenimente și să amplific valori ale comunității în care ne desfășurăm activitatea. Ne propunem ca în următorii ani să oferim soluții și tactici de marketing inovatoare, care să ajute clienții să își crească business-ul. Totodată ne dorim să nu pierdem pasiunea cu care livrăm rezultate, iar pentru asta vom investi mereu în echipă, în business și în relația cu clienții noștri”, conchide Călin Bucur.

(Articolul a fost publicat în ediția print a revistei Transilvania Business cu numărul 93 – martie/aprilie 2020)

Related posts

Oradea va construi o șosea nouă, semi-îngropată, ce va lega DN79 Oradea-Arad și Centura Oradea

redactia

În vremuri de criză, Star Assembly oferă oportunități de angajare

Nicolae Pop

Pansab, povestea de succes a pâinii Sabău

Stefana Muresan

Bucharest – skyline transformation 2025 | Brisk: Invest in Romania, great potential!

Ionut Oprea

Accor anunță lansarea globală a soluției de cheie digitală “Accor Key”

redactia

Prima ședință de consiliu local în sistem videoconferință

Nora Dumitrescu

ELITE ÎN BUSINESS: Top 20 companii românești din Județul Bistrița-Năsăud

Nora Dumitrescu

Mai multe curse low-cost de pe aeroportul din Someșeni

Nora Dumitrescu

Clujul va avea charter de TelAviv

Nora Dumitrescu

Explan va face studiul de conectare a Clujului la Autostrada Transilvania

Nora Dumitrescu

Transgaz, cerere de participare la privatizarea Vestmoldtransgaz din Republica Moldova

Stefana Muresan

Castrul roman de la Turda, reabilitat cu fonduri europene

Stefana Muresan

Aramis din Baia Mare a ajuns la 4.500 de angajaţi

Stefana Muresan

Lungimea autostrăzilor a crescut cu 5,2%, respectiv cu 43 km în anul 2019

Traian Dan

Cel mai mare retailer fashion alege Unirii View. H&M închiriază 1.000 mp pentru viitorul său sediu

Stefana Muresan

Iulian Trandafir, președintele ADRFR: Asigurarea accesului pacienților la medicamente este misiunea echipelor de distribuție și din farmacii

Nicolae Pop

Se caută restauratori pentru casa părintească a lui Alexandru Ioan Cuza

redactia

Ce­macon, profit de 14 mil. de lei, în nouă luni

Stefana Muresan

Totul despre închiderea anului financiar 2019 și noutățile fiscale pentru 2020, la FINANCIAL OUTCOME

Papuc Irina

Peste 95.000 de locuitori de la nordul județului Sibiu vor avea acces la apă și canalizare cu ajutorul fondurilor europene

Ion Surdu

Șeful aeroporturilor din România: “În 15 ani traficul se va dubla”

Nora Dumitrescu

S-au finalizat lucrările la clădirea ambulatoriului Spitalului Militar Oradea

Traian Dan

Noua descoperire de zăcământ a Romgaz de la Caragele, pusă în exploatare în 2020-2021

redactia

Organizația Mondială a Turismului: „Aveți răbdare. Stați astăzi acasă, ca să putem călători mâine”. Organizația își suspendă toate evenimentele până la 30 aprilie

Papuc Irina

Leave a Comment