Un sfert dintre persoanele fizice și juridice racordate la serviciile de apă și canalizare ale Companiei de Apă Someș (CAS) Cluj-Napoca își achită facturile online, la o jumătate de an de la activarea aplicației informatice dedicate.
În contextul pandemiei de coronavirus și al măsurilor de distanțare socială, Consiliul Județean și CAS au solicitat clienților operatorului regional să apeleze la mijloacele electronice de plată puse la dispoziție și de a evita deplasarea fizică la casierii.
Din decembrie 2019, CAS a introdus aplicația web MyCAS, ce permite plata online a facturilor emise, spre deosebire de modulul anterior care permitea doar vizualizarea.
Aplicația este parte a site-ului operatorului, fiind disponibilă și o aplicație mobilă cu aceeași denumire, ce poate fi descărcată gratuit din App Store și Google Play.
În cadrul aplicației este posibilă vizualizarea tuturor facturilor emise pentru unul sau mai multe puncte de consum determinate, plata facturilor în condiții de maximă siguranță, descărcarea facturilor și transmiterea de sesizări.
De la momentul dării în folosință aplicația a primit un feedback pozitiv din partea clienților, dovadă fiind și faptul că până acum 25% din clienții CAS și-au creat conturi și au efectuat plăți prin intermediul acesteia.