Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Produs de Cluj a retestat consumatorii în spațiul fizic

Primul târg în aer liber organizat în acest an de către Asociația Produs de Cluj (APC) a demonstrat că acesta poate funcționa aproape de capacitatea normală și în vremuri mai grele, susțin autoritățile județene.

Consiliul Județean (CJ) Cluj, prin intermediul APC, a organizat, timp de 10 zile, în Piața Avram Iancu din Cluj-Napoca, târgul destinat micilor producători și artizani locali. Desfășurat până în 19 iulie, evenimentul a suscitat interesul iubitorilor de tradiție, lipsiți multă vreme de plăcerea de a se întâlni cu autenticul.

„Organizarea acestei ediții a târgului a fost pentru noi un test, dar și o ocazie de a demonstra că viața și economia pot funcționa și în condiții deosebite.

Dorința de a da întreprinzătorilor clujeni, fie ei fermieri, artizani sau tineri antreprenori din domeniul producției de preparate tradiționale, posibilitatea de a-și expune din nou produsele pe standuri ne-a determinat să găsim soluții pentru a respecta, deopotrivă, regulile impuse de situația sanitară pe care o traversăm.

Am reușit, astfel, să dăm clujenilor un târg cu produse de calitate, dar și să respectăm toate regulile și normele impuse în starea de alertă. O surpriză plăcută a fost reacția vizitatorilor, rugați și ei să se conformeze unor cerințe, care au înțeles nevoia de protecție reciprocă, importanța distanțării sociale.

Acest prim eveniment a fost dovada clară că putem funcționa aproape de capacitatea normală și în vremuri mai grele”, a declarat Alin Tișe, președintele CJ.

La târg au fost prezenți 31 de producători și artizani locali. Ei au oferit publicului vizitator legume și fructe de sezon, uleiuri presate la rece, brânzeturi, preparate alimentare din carne, conserve din fructe și legume, prăjituri de casă și turtă dulce, lavandă și produse apicole.

Alături de ei au expus artizani, prin cusăturile, bijuteriile și păpușile prezentate, precum și mici întreprinzători din domeniul produselor de cosmetică și igienă personală.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Grupul Renault a vândut 1.256.658 de vehicule în prima jumătate a acestui an, înregistrând o dinamică puternică pe piața vehiculelor electrice și o redresare a vânzărilor în luna iunie.

Articolul următor

Grădina Botanică din Jibou intră în business. Florărie-cafenea în Zalău

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share