Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Veniturile germanilor de la Schaeffler s-au redus cu 1,65 miliarde de euro în primul semestru

Veniturile Grupului Schaeffler pentru primele șase luni se ridică la 5,574 miliarde de euro, față de 7,226 miliarde de euro înregistrate anul precedent. Ca urmare a cererii scăzute din cauza pandemiei de Coronavirus, veniturile pentru perioada de raportare au scăzut în mod considerabil cu 21,8%; scăderea înregistrată în al doilea trimestru s-a ridicat la 34,5%. Această descreștere a fost cauzată de scăderea veniturilor în toate cele trei divizii, cu cea mai mare scădere la monedă constantă de 26,8% a veniturilor diviziei Automotive OEM în prima jumătate a anului 2020.

Schaeffler, furnizorul global în sectoarele auto și industriale a prezentat astăzi raportul intermediar pentru prima jumătate a anului 2020, cita de bizbrasov.ro.

Potrivit sursei citate, declinul față de anul precedent a fost în primul rând atribuit scăderii marjei brute ca urmare a scăderii veniturilor cu privire la volume.

Divizia Automotive OEM a generat venituri de 3.264 de milioane de euro (anul precedent: 4.517 milioane de euro) în prima jumătate a anului 2020.

La 24 martie 2020, Consiliul de Administrație al companiei Schaeffler AG a suspendat prognoza pe tot parcursul anului 2020 pentru Grupul Schaeffler și diviziile sale care au fost publicate pe 10 martie 2020, din cauza răspândirii la nivel mondial a pandemiei de Coronavirus și a implicațiilor rezultate, ce au impact asupra rezultatelor operațiunilor companiei. În prezent, nici cursul ulterior al pandemiei și nici implicațiile sale economice nu pot fi estimate în mod fiabil. Grupul Schaeffler se așteaptă în prezent la creșterea veniturilor sale la monedă constantă, iar marja EBIT înainte de articolele speciale și fluxul de numerar liber înainte de intrările și ieșirile de numerar pentru activitățile M&A pentru întregul an 2020 să fie sub nivelul corespunzător al anului precedent.

„Datorită punerii în aplicare consecvente a contramăsurilor și a câștigurilor solide aduse de diviziile Automotive Aftermarket și de industrie, am făcut față crizei mai bine decât am anticipat. Creșterea cererii în iunie este un indiciu că – în urma punctului scăzut din aprilie – lucrurile se îmbunătățesc treptat. Cu toate acestea, incertitudinea cu privire la momentul în care vom reveni la nivelurile anterioare crizei rămâne ridicată. Pentru noi asta înseamnă că trebuie să continuăm să acționăm cu mare precauție și disciplină”, a declarat Klaus Rosenfeld.

Din 2002 compania produce în România, la Brașov, componente pentru industria auto și rulmenți grei pentru aplicații industriale

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Premieră în istoria Poştei Române: a fost deschisă o cursă poștală auto către Germania 

Articolul următor

Kinderpedia, cea mai inovativă platformă digitală pentru educație, devine sistemul operațional principal în toate unitățile Maple Bear din Europa Centrală și de Est

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share