Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Apahida, țintă pentru marile lanțuri de magazine

Succesul supermarketului Penny în localitatea de lângă “capital Transilvaniei” a deschis și ochii concurenței.

După patru ani de la deschiderea primului supermarket din comună, un alt brand important este interesat să deschidă un magazin, conform Apahida.ro.
Reușita Penny și creșterea constantă a numărului de locuitori din zonă i-au determinat pe cei de la Lidl să caute un spațiu potrivit pentru deschiderea unui supermarket în zonă.

Reprezentanții Lidl s-ar fi orientat către un teren din zona gării, unde există deja un plan urbanistic zonal pentru construirea de hale. 

Procesul va dura întrucât proiectanții supermarketului vor fi nevoiți să întocmească documentația pentru un nou PUZ. Aici însă vor trebui să ia în calcul modificarea circulației în zonă, realizarea unei parcări adecvate și alte aspecte ce țin de infrastructură.

Momentan la administrația locală încă nu a fost depusă nicio documentație privind realizarea magazinului. Primarul Grigore Fati a declarat că orice investitor este bine primit atât timp cât documentația este conform legii, iar consiliul local își exprimă acordul.

Procesul de stabilirea a locației Penny a fost la rândul său anevoios. Principalii competitori pe segmentul supermarketurilor la Cluj sunt Profi, Lidl, Mega Image, Penny, Oncos, Unicarm.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Flotă de 16 camioane DAF, trimisă la Tulcea

Articolul următor

Clujenii de la Accesa își consolidează poziția printr-un joint-venture cu germanii de la Ratiodata

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share