Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Fezabilitatea Autostrăzii Nordului, solicitată de Ministerul Transporturilor

Procedura de atribuire a contractului pentru studiul de fezabilitate a Autostrăzii Nordului se va finaliza în această lună.

Pentru Regiunea de Nord-Vest obiectivul major de investiție rămâne legătura cu granița de vest, prin Petea – Satu Mare –  Baia Mare, pentru o parte din acest drum, și anume conexiunea Satu-Mare – Oar (granița româno- ungară) – drum expres M49 Ungaria, în 10 iulie fiind semnat contractul de servicii pentru elaborarea studiului de fezabilitate și proiectului tehnic de execuție, iar ordinul de începere a fost dat în 10 august.

Acest drum de mare viteză se continuă și spre est, de la Baia Mare – Dej – Bistrița – Vatra Dornei – Suceava (Autostrada Nordului), proiect care la sfârșitul lunii august are termen pentru comunicarea rezultatului procedurii de atribuire a contractului pentru studiul de fezabilitate.

Prin semnarea acestor contracte vom reuși să facem pași concreți spre închiderea acestui culoar de transport care face legătura est-vest prin nordul țării”, a transmis conducerea ministerului.

Ministrul Lucian Bode a vizitat două obiective de investiții în infrastructura rutieră din județul Satu Mare. Acesta a participat alături de reprezentanți ai autorităților locale și ai structurilor regionale de drumuri la recepția lucrărilor pe Drumul Național nr. 19G, de importanță locală care pentru a deveni practicabil a avut nevoie de investiții consistente.

Mă bucur să văd că și comunitățile mici sunt conectate la o rețea modernă și sigură de infrastructură rutieră, pentru că dezvoltarea lor depinde de o un acces facil în zonă.

Lucrările la rețeaua de drumuri naționale reprezintă un obiectiv important pentru Compania Națională de Administrare a Infrastructurii, de aceea ne-am propus ca toate regiunile să beneficieze de resurse pentru a dezvolta aceste artere care asigură mobilitatea cetățenilor.

Am luat pulsul lucrărilor de pe șantierul variantei ocolitoare Satu-Mare, obiectiv pe care s-au făcut progrese semnificative, ajungându-se la un stadiu fizic de 52%, lucrările la podul peste Someș, parte componentă, având o evoluția bună care ne dă speranțe că la finalul anului acest obiectiv va fi finalizat”, afirmă Bode.

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Lucrările de reabilitare a zidurilor Cetății Oradea, realizate în procent de 73%

Articolul următor

Clujul își modernizează șoselele din zonele montană și metropolitană

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Citeste mai mult

Eppur și muove…

De la celebra afirmație a lui Galileo Galilei […]
Total
1
Share