Analize Comert Digitalizare IT&C Slider Ultimele stiri

În starea de urgență, tinerii au devenit mai conștiincioși cu gestionarea banilor

Vreau să Fiu Antreprenor (VSFA) și Insights, din cadrul Romanian Business Leaders, anunță rezultatele celei de-a doua părți a studiului Insights PulseZ, care prezintă atitudinile tinerilor legate de comportamentul de consum din perioada stării de urgență și după, dar și gestionarea și atitudinea lor față de bani.

Comportamentul de consum al tinerilor a determinat o relocare o veniturilor în perioadă stării de urgență, ca o consecință firească a limitărilor din acea perioadă. Astfel, tinerii au renunțat la distracție, și-au făcut cumpărăturile online și au devenit mai conștiincioși cu gestionarea banilor. Din punct de vedere psihologic, creșterea consumului de produse precum dulciuri și snacksuri sau jocuri a fost o justificată în condiții de restricții externe, aceasta fiind considerată o soluție pentru reducerea nivelului de stres.

Peste 40% dintre respondenții studiului au renunțat, în perioada stării de urgență, la achiziția de pachete de călătorii, echipamente sportive, produse IT&C și gadget-uri, dar și la mâncarea comandată de pe platformele de delivery, îndreptându-și atenția cu prioritate către produse sanitare și de igienă personală, reflectând interesul și grija pe care au avut-o pentru sănătate și siguranță. Între 20% – 30% dintre tineri au renunțat la distracție (Netflix, jocuri online, etc.), dar și la cărți, audibooks sau cursuri online.

Întrebați despre produsele pe care le achiziționează, 46% dintre tinerii români au declarat că pentru ei contează proveniența locală a ingredientelor, produsele Made in Ro, în decizia lor de cumpărare, iar pentru peste 60% dintre tineri contează ca produsul să fie sustenabil. Perspectiva de cetățean global și grija față de planetă este reflectată prin interesul a 68% dintre tineri față de produsele eco-friendly.

Pandemia a forțat creșterea cumpărăturilor online, perioada prin care trecem a schimbat comportamentul general de cumpărare al românilor, orientându-l spre online. Aceeași tendință a apărut și în studiul Insights PulseZ, 1 din 3 tineri români și-a manifestat interesul de a cumpăra online în perioada următoare.

Percepția și atitudinea tinerilor față de bani este relativ echilibrată, 1 din 2 tineri intenționează să fie mai atent la cheltuieli, să economisească mai mult, în timp ce doar 1 din 3 tineri intenționează să facă demersuri pentru a câștiga mai mulți bani.

În ceea ce privește modalitatea de plată, întrebați câte plăți au efectuat în medie săptămânal, în perioada stării de urgență #staiacasă, tinerii și-au declarat preferința pentru plățile online, peste 50% dintre ei efectuând un maximum de 4 tranzacții pe săptâmână.

,,Studiul Insights PulseZ este un barometru național menit să radiografieze modul în care tinerii se poziționează față de provocările acestei perioade de criză din sănătate, economie și oferă o bază excelentă de analiză decidenților din business. În același timp, studiul ajută organizațiile care lucrează cu tineri să înțeleagă mai bine care sunt nevoile și motivațiile generației Z. Informațiile obținute sunt foarte importante întrucât permit dezvoltarea și adaptarea programelor conform nevoilor actuale și, totodată, permit companiilor care au tineri din generația Z ca și clienți sau angajați să le înțeleagă mai bine comportamentele de consum”, a declarat Alin Claudiu Apostu, coordonator Insights.

Studiul Insights PulseZ a fost realizat pe un eșantion de 1115 tineri cu vârsta între 16-24 de ani și este reprezentativ la nivel național din punct de vedere al distribuției pe sexe, regiunii și mediului urban-rural.

Related posts

Directoarea Centrului de Îngrijiri Paleative Hospice „Dr. Carl Wolff”, următorul Ambasador al Sibiului

redactia

177 abonamente gratuite la Untold oferite de organizatori

Ionel Albu

Proiect european de 4,9 mil. euro pentru dezvoltarea turismului în staţiunea Băile Turda

Stefana Muresan

AROBS Transilvania Software achiziționează două firme din Vestul Europei, evaluate la 1,3 milioane Euro

Stefana Muresan

New Holland prezintă noul său tractor alimentat cu gaz metan la Farm Progress Show

Ligia Voro

Contract de 16 milioane de euro, semnat între Railport Curtici și producătorul de vagoane Astra Rail Industries, la Târgul Economiei Arădene

Stefana Muresan

Narcis Neaga, directorul general al CNAIR, își face public salariul

Ligia Voro

Trafic fluent pe Centura Oradiei prin finalizarea bretelei din zona Universității

Traian Dan

PRIA Oncology

Ionut Oprea

Residential neighbourhoods and transportation – Sibiu: the city of investors and mobility

Stefana Muresan

Airbus Helicopters România a fost autorizată să proiecteze modificări şi reparaţii pentru elicopterele de stat din România

Papuc Irina

În laboratoarele Regina Maria se procesează 20% din totalul testelor PCR, efectuate zilnic în România: „Am depășit 10.000 de teste efectuate”

Papuc Irina

Suedezii de la Autoliv transferă în România 6 milioane de euro pentru divizia sa de Electronics

Stefana Muresan

Aéroports de la Côte d’Azur: AG Real Estate, CityGate and Sheraton for first phase of Airport Promenade

Ionut Oprea

Carmerad, brandul mureșean dedicat fetițelor cochete

Ligia Voro

Locul 38 în Top 100 Antreprenori. Recunoaștere importantă pentru Mircea Oltean, directorul general IRUM SA Reghin

redactia

România Construiește – o campanie de comunicare DEVO 2020 International Forum of Large Developers

Papuc Irina

Sibiul va prelua oficial titlul de Regiune Gastronomică Europeană

redactia

O vacă bio din Sălaj dă 54 de litri de lapte pe zi

Nora Dumitrescu

Guvernul de la Budapesta alocă 1,7 milioane de euro pentru agricultorii din Bazinul Carpatic; majoritatea banilor, destinați celor din Transilvania

Stefana Muresan

Universitatea de Științe Agricole Cluj și-a cumpărat podgorie în Sibiu

Nora Dumitrescu

Studiu PwC: Impactul COVID-19 asupra afacerilor: domeniile cel mai puternic afectate și ce măsuri trebuie luate de urgență

Papuc Irina

10 milioane de euro mai mult pentru fermierii care vor să-și promoveze produsele: există două tipuri de acțiuni de promovare

Papuc Irina

Maramureș: Compania americană Universal Alloy Corporation Europe investeşte peste 250 de milioane de euro într-un centru pentru producţia de componente pentru aeronave

redactia

Leave a Comment