Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Echipa Trelleborg câștigă finala competiției Farming Simulator League, sponsorizată de Corteva

Corteva Agriscience are plăcerea de a anunța câștigătorul finalei Farming Simulator League: Echipa Trelleborg. Echipa Trelleborg a fost aleasă campioană și premiată cu suma de 30.000 euro, după ce i-a învins pe cei din echipa Grimme în cadrul unei competiții pline de suspans ce a avut loc week-end-ul acesta în Erlangen, Germania.

Corteva a fost sponsorul principal al jocului video agricol, creat de Giants Software, care a atras milioane de fermieri virtuali în vederea simulării activităților economice și operaționale care presupun gestionarea unei ferme în viața reală.

De anul trecut, de când a început noul sezon al competiției, s-au derulat 12 turnee eSports în Europa atât în mediul online, cât și în cel offline, iar jucătorii au putut achiziționa semințe marca Pioneer® și produse de protecția plantelor Corteva, pe care le-au utilizat la fermele din cadrul jocului.

Monica Sorribas, Director Marketing pe Europa, a declarat: „Transmitem felicitări echipei Trelleborg pentru victoria binemeritată! Atât pe câmp, cât și în joc, dorim să stimulăm entuziasmul noii generații de fermieri. De la jucătorii care iubesc agricultura, la viitorii fermieri care iubesc jocurile, competiția Farming Simulator League a reprezentat o ocazie excelentă pentru a interacționa cu tânăra generație”.

„Iar plasarea produselor noastre în cadrul jocului ne permite să le prezentăm jucătorilor principii și tehnici avansate din domeniul agricol, de la pregătirea solului și alegerea semințelor și a produselor de protecția plantelor, tehnologii de cultură și, în cele din urmă, comercializarea produselor pe piață.”

Obiectivele de durabilitate pentru 2030 anunțate de Corteva, includ 14 țeluri care trebuie atinse în următorii 10 ani, bazate pe patru piloni cheie: Obiective în beneficiul fermierilor; Obiective pentru resursele de teren arabil; Obiective în beneficiul comunităților – inclusiv angajamentul față de tânara generație – și Obiective pentru operațiunile companiei.

Dna Sorribas a adăugat: „Parteneriatul cu Farming Simulator este una dintre numeroasele inițiative concrete pe care Corteva le-a întreprins pentru a implica tinerii în agricultură și a face viziunea noastră de durabilitate o realitate, îmbogățind viețile generațiilor actuale și ale celor viitoare.”

Mai multe informații cu privire la jocul Farming Simulator și la competiția virtuală eSports sunt disponibile pe website-ul FSL.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Hünnebeck România mizează pe infrastructură în perioada următoare

Articolul următor

Flodor Trans SRL face Autogara Marghita

Citește si:
Total
0
Share