București Cluj Constructii Industrie Infrastructura Slider Transport Ultimele stiri

Hünnebeck România mizează pe infrastructură în perioada următoare

Hünnebeck România, companie parte a grupului Brand Energy & Infrastructure Services, propune o serie sisteme de cofraje și eșafodaj special adaptate proiectelor de infrastructură locale, precum poduri sau drumuri de complexitate ridicată. Astfel, atât datorită flexibilității gamei de echipamente dedicate sectorului de infrastructură, cât și competenței echipei locale, a reușit, în acest an, dublarea ponderii veniturilor generate de proiectele din infrastructură față de 2019.

Hünnebeck România, parte a companiei germane Hünnebeck, cu sediul în Europa, a luat naștere în urmă cu peste 90 de ani, în 1929, și este unul dintre principalii furnizori europeni de echipamente de cofraj, schele și sisteme de siguranță caracterizate de o calitate înaltă, flexibilitate și rentabilitate. Hünnebeck oferă, de asemenea, o gamă largă de servicii destinate proiectelor de construcții, variind de la inginerie, logistică de șantier, servicii de curățire și reparații, instruire a utilizatorilor și servicii de cofraj, până la dezvoltarea completă a proiectului.

În prezent, Hünnebeck este parte a corporației Brand, ce include mai multe companii cu tradiție care se numără printre liderii de piață în regiunile și sectoarele în care activează. Brand Energy & Infrastructure Services este furnizor principal de servicii de specialitate pentru piețele internaționale de energie, de industrie și pentru cele de infrastructură din întreaga lume. Gama extinsă de servicii a grupului include schele și echipamente de acces, servicii de protecție împotriva coroziunii, servicii de anvelopare și vopsire, de izolare, ignifugare, materiale refractare, servicii mecanice, inginerie, sisteme de cofrare și eșafodaj. Clienții Brand beneficiază de o rețea bine sudată ce cuprinde peste 225 de filiale localizate în 30 de țări, cât și de o echipă formată din peste 38.000 de specialiști.

La nivel global, Brand Energy & Infrastructure Services a fost prezent în peste 8.000 de șantiere, de-a lungul vremii, de la poduri, căi ferate, aeroporturi și porturi până la stadioane și arene sportive, oferind soluții sigure pentru întreținere, reparații și proiecte capitale.

Hünnebeck  în România

În România, Hünnebeck deține două sedii și depozite în București – Rudeni și în apropiere de Cluj-Napoca – Căpușu Mare, în cadrul cărora activează cca. 80 de angajați.

„Din 1929, Hünnebeck sprijină industria construcțiilor cu soluții complete de cofraj si eșafodaj, care se caracterizează prin cea mai bună calitate, flexibilitate și eficiență tehnologică maximă. Compania noastră oferă soluții personalizate de cofrare, care au la bază o planificare optimizată a volumului de echipament necesar, în funcție de etapele tehnologice specificate de client, oferind mai multă eficiență în ceea ce privește costurile aferente sistemelor de cofraj și a timpilor de execuție, în condiții de securitate pe șantier”, a declarat Mircea Georgescu, Managing Director Hünnebeck România.

Acesta a subliniat, de asemenea, că echipamentele și soluțiile tehnice ale companiei se adresează tuturor sectoarelor pieței construcțiilor, precum infrastructură, clădiri multietajate, construcții comerciale și de locuințe.

„Anul acesta, un an marcat de criza pandemică generată de Covid-19, mizăm pe o creștere mai ales pe piața locală de infrastructură unde vedem tot mai multe proiecte aflate în derulare ce au nevoie de sprijin din partea furnizorilor precum Hünnebeck România”, a mai spus Mircea Georgescu.

Potrivit afirmațiilor sale, pe lângă sistemele clasice de panouri cofrante Rasto și Manto, Hünnebeck România a acordat, în ultima perioadă, o atenție sporită sistemelor de cofrare specifice proiectelor de infrastructură, cum ar fi cofraj cățărător CS 240L/CS 240H, sistemele de eșafodaj INFRA-KITși ID15, cofraj circular de diferite diametre, folosite deja la câteva dintre cele mai importante proiecte de acest gen din țară.

De exemplu, cofrajul cățărător CS 240L/CS 240H poate fi utilzat atât ca și schelă portantă, facilitând realizarea unor elemente din beton armat, cât și ca schelă de lucru, respectiv protecție pentru executarea lucrărilor de armare, betonare sau finisare a suprafețelor betonate, pentru lucrări executate la mare înălțime.

Calitățile deosebite ale acestor echipamente au fost puse în valoare de cadrele de sprijinire de tip 325 şi 500 şi cadrele inferioare 200 şi 200/2 folosite pentru turnarea unor elemente de beton, în consolă, la înălțimi mari, în cadrul unor proiecte de mare anvergură precum Autostrăzile A1, A2 și A3, drumul express Craiova – Pitești sau Centura Satul Mare.

Alte exemple de echipamente perfect adaptate proiectelor de infrastructură sunt sistemul de esafodaj INFRA-KIT alcătuit din elemente standardizate, a căror îmbinare face ca acest tip de eșafodaj să fie unul ușor de folosit şi rentabil. La acesta se adaugă și ID15, un sistem de turnuri de susținere cu capacitate portantă ridicată, iar prin folosirea a doar 6 elemente componente standardizate acesta duce la obținerea de turnuri de eșafodaj de orice înălțime.

Printre principalele proiecte unde a fost livrat aceste sisteme se numără Centura Constanța, Pasajul Mihai Bravu București, Pasajul Ciurel București sau Centura Arad.

“Astfel, prin adaptarea gamei de echipamente dedicate sectorului de infrastructură și prin competența înaltă a echipei de ingineri din cadrul Departamentului Tehnic a Hünnebeck România  care beneficiază și de aportul implicării departamentelor centrale de inginerie din Germania și Italia, am reușit, până în acest moment dublarea ponderii veniturilor generate de proiectele din infrastructură față de anul trecut”, a încheiat Mircea Georgescu.

Related posts

Conferință Anuală a FBN România – 29 octombrie 2018, București, Athenee Palace Hilton

redactia

ASA Cons a început lucrările la Dedeman Lugoj

Nora Dumitrescu

EuropaProperty announces short-list for the 13th annual SEE Real Estate Awards

Ionut Oprea

Dunwell și VGP au finalizat una dintre cele mai mari tranzactii de terenuri din România

Stefana Muresan

Dunwell: 2.500 mp pentru Farmasi, in CTPark București

Papuc Irina

“Capitala” Ardealului, mai scumpă decât capitala României

Stefana Muresan

ARL Cluj a finalizat varianta de ocolire a municipiului Carei. Investiție totală de peste 70 mil. lei

redactia

Cluj: Interes pentru realizarea documentaţiilor necesare în vederea reabilitării drumurilor

Stefana Muresan

Cluj: Antares, cifră de afaceri de 9,2 mil. euro

Stefana Muresan

Parteneriat între Agenția Nord-Vest și Maramureș pentru proiectul Mara-Nord

Nora Dumitrescu

Încep forajele pentru metroul de Cluj

Nora Dumitrescu

Final call for nominations at the 15th annual EuropaProperty SEE Real Estate Awards Gala & Forum

Papuc Irina

Lărgirea drumului Timișoara – Moșnița Nouă a depășit o barieră birocratică majoră. Urmează licitația pentru execuție

redactia

Alu Menziken, angajări pentru viitoarea fabrică din Medieșul Aurit – investiție de 44 mil. euro

Stefana Muresan

TAROM, patru aeronave noi și curse către China şi SUA

Stefana Muresan

Vom avea 11 salarii minime în România, în funcție de calificare și studii

Traian Dan

Big Brother la Oradea. Primăria a instalat 314 camere video pentru siguranța cetățenilor

Traian Dan

Inteligența artificială – pârghia cu care România ar putea urca în topul mondial

Stefana Muresan

Bătaie pe cursurile de programare pentru copii la Șimleu

Nora Dumitrescu

Producție de cosmetice naturale într-un sat din Sălaj

Nora Dumitrescu

Planuri de investiții de 1,6 miliarde lei în rețeaua de distribuție a electricității, în 2019

redactia

Peste un miliard de lei pentru investițiile de mediu: programe de eficiență energetică și reducere a emisiilor

Ion Surdu

Go StarTech – provocarea lansată start-up-urilor tech de către GoTech World și Telekom Romania

Ligia Voro

CFR Infrastructură a deschis zeci de șantiere în Regionala Cluj

Nora Dumitrescu

Leave a Comment