Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

22 de panouri și 250 de indicatoare turistice promovează turismul bihorean

Agenția de Management al Destinației Bihor implementează un amplu proiect de amplasare a unor panouri de informare și promovare turistică. S-a luat decizia de a amplasa 22 de panouri de dimensiunea 6×3 m, în 11 locuri, pentru a promova destinațiile turistice din județul Bihor. Tot atunci, au fost selectate 50 de obiective turistice din județ, pentru care se vor amplasa 250 de indicatoare turistice rutiere care, pe lângă rolul primordial de orientare a turiștilor, vor avea și rol de promovare. Valoarea totală a investițiilor se ridică la 630.000 lei + TVA.

Pe panouri și pe indicatoarele turistice informațiile sunt afișate în limbile română, engleză și maghiară.

Panou turistic Sambata

Având în vedere faptul că, județul Bihor este unul cu un tranzit auto foarte intens, s-a luat următoarea decizie: patru panouri, cu opt fețe în total, să fie amplasate pe DN 1, pe raza localităților Urvind, Lugașu de Jos, Aușeu și Cornițel; patru panouri, tot cu opt fețe, să fie amplasate pe DN 76, pe raza localităților Sâmbăta, Pocola, Drăgănești și Petrileni; 2 panouri, pe DN 19, la Cadea și Curtuișeni; un panou, pe DN 19E, în raza localității Sălard. De fapt, în total sunt 11 panouri, cu câte două fețe fiecare, astfel există 22 de spații publicitare, fiecare a câte 18 m2. Aceste panouri au rolul de a promova destinațiile turistice din județ, cum ar fi: Pădurea Craiului, Munții Bihor, stațiunea Băile Felix, stațiunea Stâna de Vale, Platoul carstic Padiș, satul de vacanță Vârtop, Valea Ierului, Valea Barcăului, Munții Plopiș, dar și municipiul Oradea. Cele aflate la limita de județ (Cornițel, Curtuișeni), vor promova site-ul și implicit brandul turistic al județului în întregime. În decursul săptămânii trecute au fost montate panourile de la Sâmbăta, Pocola și Drăgănești, iar în următoarele două săptămâni vor fi montate și în celelalte opt locuri.

În ceea ce privește panourile de informare turistică rutieră, 100 dintre acestea vor fi amplasate pe drumurile naționale din județ, iar restul de 150, pe drumurile județene, comunale sau locale. Rolul acestora este atât promovarea destinațiilor sau atracțiilor turistice (peșteri, cascade, rezervații naturale, muzee, biserici sau alte clădiri de patrimoniu sau monumente istorice etc.), cât și orientarea turiștilor către acestea.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

TCI a finalizat un parking de 5,6 milioane de euro în Mănăștur

Articolul următor

Performanța economică a județelor, după cifra de afaceri din 2019 a companiilor: București, Ilfov și Timiș, în top

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share