Bihor Slider Turism Ultimele stiri

22 de panouri și 250 de indicatoare turistice promovează turismul bihorean

Agenția de Management al Destinației Bihor implementează un amplu proiect de amplasare a unor panouri de informare și promovare turistică. S-a luat decizia de a amplasa 22 de panouri de dimensiunea 6×3 m, în 11 locuri, pentru a promova destinațiile turistice din județul Bihor. Tot atunci, au fost selectate 50 de obiective turistice din județ, pentru care se vor amplasa 250 de indicatoare turistice rutiere care, pe lângă rolul primordial de orientare a turiștilor, vor avea și rol de promovare. Valoarea totală a investițiilor se ridică la 630.000 lei + TVA.

Pe panouri și pe indicatoarele turistice informațiile sunt afișate în limbile română, engleză și maghiară.

Panou turistic Sambata

Având în vedere faptul că, județul Bihor este unul cu un tranzit auto foarte intens, s-a luat următoarea decizie: patru panouri, cu opt fețe în total, să fie amplasate pe DN 1, pe raza localităților Urvind, Lugașu de Jos, Aușeu și Cornițel; patru panouri, tot cu opt fețe, să fie amplasate pe DN 76, pe raza localităților Sâmbăta, Pocola, Drăgănești și Petrileni; 2 panouri, pe DN 19, la Cadea și Curtuișeni; un panou, pe DN 19E, în raza localității Sălard. De fapt, în total sunt 11 panouri, cu câte două fețe fiecare, astfel există 22 de spații publicitare, fiecare a câte 18 m2. Aceste panouri au rolul de a promova destinațiile turistice din județ, cum ar fi: Pădurea Craiului, Munții Bihor, stațiunea Băile Felix, stațiunea Stâna de Vale, Platoul carstic Padiș, satul de vacanță Vârtop, Valea Ierului, Valea Barcăului, Munții Plopiș, dar și municipiul Oradea. Cele aflate la limita de județ (Cornițel, Curtuișeni), vor promova site-ul și implicit brandul turistic al județului în întregime. În decursul săptămânii trecute au fost montate panourile de la Sâmbăta, Pocola și Drăgănești, iar în următoarele două săptămâni vor fi montate și în celelalte opt locuri.

În ceea ce privește panourile de informare turistică rutieră, 100 dintre acestea vor fi amplasate pe drumurile naționale din județ, iar restul de 150, pe drumurile județene, comunale sau locale. Rolul acestora este atât promovarea destinațiilor sau atracțiilor turistice (peșteri, cascade, rezervații naturale, muzee, biserici sau alte clădiri de patrimoniu sau monumente istorice etc.), cât și orientarea turiștilor către acestea.

Related posts

Servicii premium în medicina dentară, la Tomident

Stefana Muresan

Noul Duster, cel mai vândut SUV din Romania, a atins borna de 500 000 de unități produse la Mioveni

Nicolae Pop

Techtex își va recicla deșeurile industriale

Nora Dumitrescu

Studiu PwC: Impactul COVID-19 asupra afacerilor: domeniile cel mai puternic afectate și ce măsuri trebuie luate de urgență

Papuc Irina

Zonă comercială mai mare decât Parndorf-ul austriac, la ieșirea din Arad spre Timișoara

Stefana Muresan

Proiect de 4 milioane de lei la Primăria Mediaș: Resurse integrate pentru o dezvoltare locală sustenabilă

Papuc Irina

Pegas inaugurează prima franciză, în Brașov. De Black Friday, reduceri de până la 80%

redactia

Racul bihorean, subiectul unui proiect derulat de C.A.P.D.D. Bihor

Traian Dan

The Wine Book of Romania – Volumul II

Ligia Voro

FTSE Russell confirmă că România este pe cale să fie inclusă în indicii FTSE de Piețe Emergente

Ligia Voro

Universitatea Tehnică, program în colaborare cu Porsche

Nora Dumitrescu

Familia Tănăsoiu, undă verde pentru construcţia primului mall din Sibiu, investiție de 70 milioane de euro

Stefana Muresan

Legume bio, cultivate cu ajutorul peștilor la Colegiul Silvic Transilvania Năsăud

Stefana Muresan

Asiguratorii și-au mutat biroul în propria locuință

Nora Dumitrescu

Depaco deschide la Cluj-Napoca cel de-al doilea centru regional de vânzare marca Wetterbest

Stefana Muresan

Patru noi destinaţii de pe Aeroportul Internaţional Timişoara

redactia

Elite în business. Județul Mureș. Ranking 1: Mircea Oltean, director general IRUM SA Reghin: “Pentru mine este o mândrie faptul că am reușit să salvez această fabrică”

Ligia Voro

POZITIV TB – Dinu Meșter, președintele Federației Patronilor Bihor: „Criza Covid-19, oportunitate pentru Umanitate”

Traian Dan

Enzo Bertini și-a deschis primul magazin de pantofi de lux din Transilvania

Nora Dumitrescu

DAW Bența a deschis un nou Centru Caparol în Republica Moldova

Ligia Voro

Oradea – Expoziție fotodocumentară: Familia regală a României pe frontul Marelui Război (1916-1918)

redactia

ASF așteaptă documentele doar în format electronic

Ligia Voro

Nouă investiție de forță la Tohani, Dealu Mare: Viile Blidar

redactia

Besmax Distribution va trimite în Maramureș un echipament anticoronavirus

Nora Dumitrescu

Leave a Comment