Zitec, unul din cei mai mari jucători pe piaţa de IT & digital marketing din România, specializat în dezvoltarea de soluţii şi servicii de transformare digitală, estimează o cifră de afaceri de 10 milioane euro în acest an, în creştere cu aproape 43% de la 7 milioane euro anul trecut.
”Zitec, lider pe piaţa de IT & digital marketing din România, raportează pentru primele şase luni ale anului 2020 creşteri ale veniturilor de peste 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2019. Cu echipa în întregime în modul de lucru de la distanţă, Zitec a continuat într-un ritm accelerat dezvoltarea proiectelor de transformare digitală împreună cu clienţi din industrii variate, pe fondul nevoilor de modernizare a infrastructurii de business şi a proceselor IT în conjunctura pandemiei”, arată compania într-un comunicat, citat de news.ro.
Compania a înregistrat în prima parte a anului creşteri mari în special pentru segmentele de soluţii software personalizate şi soluţii cloud prin proiectele dezvoltate cu clienţi existenţi precum Arctic, Decathlon, Sameday, STMicroelectronics, Credit Europe Bank, Flanco, Chimpex, sau clienţi nou intraţi în portofoliul companiei în primul semestru: Startarium şi RGT Cycling.
Activitatea accelerată a ultimelor luni a avut ca rezultat o creştere de peste 1,5 milioane euro a veniturilor companiei faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, şi a fost posibilă şi datorită maturităţii parteneriatelor cu Google Cloud, Microsoft şi Magento Commerce (Adobe).
Compania a realizat afaceri de 7 milioane de euro în 2019, în creştere cu 34% faţă de rezultatele obţinute în 2018.
Zitec, condusă de Alexandru Lăpușan (foto), este una dintre puţinele companii româneşti certificată Google Cloud Premier Partner, Microsoft Application Development, Microsoft Gold Cloud Platform, Amazon AWS Technology Partner precum şi Adobe Solution Bronze Partner, şi unic furnizor în România al platformei de soluţii e-commerce în cloud VTEX.