Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Pregătiri din timp pentru sezonul cadourilor – cum aleg firmele să ofere mulțumiri angajaţilor

În ciuda pandemiei care a afectat puternic multe dintre activitățile normale din viața de zi cu zi a oamenilor (și a companiilor), lumea merge mai departe obișnuindu-se cu noua realitate care se pare că ne va afecta într-un fel sau altul mult timp de acum înainte. Nu trebuie să renunțăm complet la lucrurile importante din viața personală și din cea profesională, doar trebuie să ne adaptăm la context și să ne protejăm mai bine.

Inclusiv companiile au multe responsabilități noi, însă viața economică trebuie să meargă mai departe, campaniile de marketing nu trebuie oprite, procesele de business trebuie să funcționeze pentru sănătatea afacerii. În prezent, se apropie Sărbătorile de iarnă, iar aceste sărbători pot fi marcate aproape ca în mod obișnuit, doar cu ceva mai multă precauție în relațiile sociale la nivel fizic.

Este ocazia perfectă pentru firme de a arăta oamenilor speciali pentru acestea (mai ales angajaților) că sunt alături de ei, că investesc în relații de durată. Vine sezonul cadourilor, iar angajații trebuie să se simtă apreciați pentru valoarea lor. Un gest până la urmă mic și fără un efort major pentru companie poate aduce o valoare foarte puternică afacerii, căci sudează relațiile, acționează la nivel uman, personifică brandul și fidelizează resursele umane.

Lunile octombrie – noiembrie ar trebui să fie cele în care se pregătește finalul de an, cu program, acțiuni specifice, diverse campanii de marketing. În această perioadă ar trebui luate deciziile cu privire la cadourile pentru angajați. Tot mai multe firme oferă cosuri cadou și alte pachete de cadouri care au rolul de a aduce mulțumire, bucurie, spiritul Crăciunului aproape de fiecare. Spre deosebire de unele cadouri mai puțin apreciate (obiecte personalizate, vouchere pentru activități care ar putea să nu fie pe placul personalului), coșurile gourmet conțin produse de consum rapid sau care pot fi mai departe oferite celor dragi.

Produse exclusiviste precum selecțiile de ciocolată, cafea, băuturi fine și alte delicatese oferă momente de răsfăț și arată aprecierea firmei față de personal. Este important ca aceste coșuri de Crăciun să fie alese astfel încât să conțină doar produse premium. Cei ce primesc coșurile cadou se vor simți într-un fel VIP, ceea ce va spori efectul oferirii respectivelor cadouri. Se pot comanda de la gourmetGIFT.ro pachete cadou exclusiviste, coșuri cadou ieftine și în același timp impresionante la nivel estetic, ca aranjament, dar și din punct de vedere al conținutului. Firma are expertiză de peste 10 ani în sectorul de cosuri cadou Craciun și are acces la produse premium, pentru unele fiind chiar importator – de exemplu pentru cafea boabe, cafea măcinată și cafea capsule de la brandurile italiene Trucillo și Excelsior.

Se caută online tot mai mult sintagme precum cosuri cadou selgros, cosuri cadou auchan, cosuri cadou metro sau cosuri cadou craciun carrefour. Și asta pentru că multe variante de coșuri cadou sunt disponibile și în marile rețele de magazine (cash & carry și hipermarket) în perioada ce precede Sărbătorile de iarnă. Fiecare poate alege variantele pe care le consideră mai avantajoase, însă cel mai simplu este să comanzi online coșuri cadou de Crăciun, coșuri cadou corporate la prețuri minime, chiar pachete ce se pot personaliza. Vei alege comod, de la distanță, exact ceea ce dorești, cadourile urmând să fie pregătite din timp de personal dedicat, cu multă grijă, așa cum se întâmplă în cazul unor magazine de coșuri cadou și pachete cadou premium așa cum este gourmetGIFT.ro, unul dintre liderii acestui sector pe piața românească.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Fermierii vor declararea stării de calamitate și amânarea ratelor prin două ordonanțe

Articolul următor

Aerogara din Cluj a primit acreditarea internațională de sănătate

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Haos în gestionarea deșeurilor în Baia Mare Amestecarea deșeurilor, depozitarea ilegală, lipsa facilităților pentru colectarea separată, deșeurile din construcții sunt principalele “scurtcircuite” Asociația Ecoteca și Primaria Baia Mare au organizat o masă rotundă pentru a discuta soluții de eficientizare a gestionării deșeurilor în județul Maramureș. Aceasta beneficiat de sprijinul organizațiilor GreenPoint Management, Envirom, Alucro, Ecotic și companiei Egger România. Printre participanți s-au numărat Agenția pentru Protecția Mediului Maramureș, Poliția Locală, Consiliul Județean Maramureș, Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Gestionarea Integrată a Deșeurilor Menajere (ADI-GIDM) Maramureș, Colegiul Economic N. Titulescu, Serviciul Public Ambient Urban. Temele dezbătute au vizat cadrul local și aspecte specifice județului, Sistemul de Garanție – Returnare (SGR), implementarea sistemului de colectare separată, eficiența actuală și pașii următori în gestionarea deșeurilor. Ecoteca a formulat idei principale și concluzii după discuțiile cu instituțiile și companiile implicate. “România nu își atinge țintele de reciclare, cu o scădere a procentului de deșeuri reciclate. Penalitățile pentru țintele neatinse sunt plătite de fiecare unitate administrativ teritorială (UAT), iar gestionarea acestei probleme se decide la nivel local. Prin Planul Național de Redresare și Reziliență se planifică instalarea a 110 de insule ecologice și 90 de module în Baia Mare, trei centre de colectare cu aport voluntar mici și unul mare. Autoritățile locale consideră că sistemul de colectare separată este subfinanțat. PBM prevede platforme de colectare îngropate cu cartele pentru fiecare apartament; există deja 54 de astfel de platforme în oraș. Deși întâmpină dificultăți, proiectul continuă. Colectarea în Baia Mare se face pe patru fracții: hârtie - carton, plastic - metal, sticlă și rezidual. Campaniile trimestriale sunt organizate pentru deșeurile voluminoase”, potrivit Ecoteca. “Nu există o soluție gratuită pentru deșeurile din construcții. Cetățenii pot apela la colectori autorizați contra-cost. Deșeurile vegetale merg la stația de compost și sunt incluse în calculul țintei de reciclare. ADI-GIDM susține că gradul de colectare separată și reciclare a crescut de la 3% în 2021 la 9% în 2024. SGR a redus cantitățile de sticlă și plastic. Cetățenii din Baia Mare primesc amenzi pentru depozitarea ilegală a deșeurilor pe spațiul public. Nu există trasabilitate a deșeurilor, iar instituțiile publice nu au control asupra deșeurilor ilegale din localitate. ADI-GIDM și operatorul de salubrizare fac campanii de conștientizare în școli, dar acestea sunt discontinue. Infrastructura de colectare separată există, dar elevii sunt descurajați de amestecarea deșeurilor de către personalul de serviciu și colectori. Există puține campanii de conștientizare în școli, iar eforturile sunt inutile fără facilități pentru colectarea separată acasă și pe stradă. Reprezentanții PBM și ADI-GIMD nu raportează cantitățile colectate conform site-ului RetuRO SGR. Aceștia nu știau că pot face acest lucru, dar vor începe să raporteze de acum încolo”, potrivit raportului Ecoteca.
Citeste mai mult

Haos în gestionarea deșeurilor la Baia Mare

Amestecarea deșeurilor, depozitarea ilegală, lipsa facilităților pentru colectarea separată, deșeurile din construcții sunt principalele “scurtcircuite” depistate de experții…
Citeste mai mult

Euro 2024 se vede în Iulius Mall Cluj

Fanii „sportului rege” și pasionații de experiențe unice sunt așteptați pe terasa food court-ului să vadă meciurile din…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share