Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

P3 oferă clienților săi oportunitatea de a aduce forță de muncă cu trenul în parcul de pe A1

DCIM100MEDIADJI_0059.JPG

P3 Logistic Parks (“P3”) a semnat un protocol de colaborare cu Sucursala Regională de Transport Feroviar de Călători București (CFR Călători). Acesta constă în acordarea de opriri în dreptul parcului P3 Bucharest A1 pentru trenurile Regio și InterRegio care circulă pe ruta București – Videle și retur. Această nouă facilitate de transport va permite chiriașilor din parcul P3 Bucharest A1 să recruteze forță de muncă din localitățile adiacente, pe ruta Roșiori – Videle – P3 Bucharest A1 – Basarab – Gara de Nord și retur. Începând cu 21 septembrie 2020 se poate ajunge în parcul P3 cu trenul, de la Gara de Nord sau Basarab, în aproximativ 17 – 25 de minute.

P3 este singurul dezvoltator de spații logistice care deține o astfel de soluție de transport feroviar pentru persoane, completând astfel serviciile de transport de marfă pe cale ferată din cadrul terminalului intermodal din P3 Bucharest A1, activ încă din anul 2011.

Sînziana Pardhan, Managing Director P3 în România, afirmă: „Ne bucurăm să putem oferi clienților noștri această facilitate și să venim în întâmpinarea problemelor cu forța de muncă cu care aceștia se confruntă. Călătoria cu trenul se dorește a fi o alternativă de transport mai accesibilă din punct de vedere al costurilor și mai rapidă pentru a aduce forța de muncă în P3 Bucharest A1, față de microbuzele pe care chiriașii le utilizează în prezent. Astfel încercăm să ne aliniem și la trendul european de a folosi mijloace de transport în comun cât mai putin poluante. Considerația și aprecierile noastre merg către CFR Călători, cărora le mulțumim pentru deschidere și profesionalism. Noua configurație de transport va aduce rezultate pozitive atât partenerilor noștri de business, cât și persoanelor din localitățile învecinate interesate de un loc de muncă în cadrul comunității P3 Bucharest A1.”

CFR Călători, spune: „Salutăm inițiativa P3 de a implementa acest nou proiect de business. Suntem încântați să contribuim activ la dezvoltarea de noi soluții logistice și în zona de vest a Bucureștiului, soluții care țin cont de ultimele concepte europene cu privire la mobilitatea forței de muncă. Misiunea CFR Călători este aceea de asigura mobilitatea călătorilor, contribuind, în același timp, la dezvoltarea societății. În acest context, ne dorim să construim pentru organizația noastră o poziție sustenabilă în toate segmentele și zonele geografice ale țării, astfel românii să poată călători către orice destinație din țară, fie în scopuri de serviciu sau recreaționale. Lucrăm intens pentru a răspunde provocării de a ține pasul cu nevoile lumii moderne în ceea ce privește mobilitatea și viteza de evoluție a noilor tehnologii și vom continua să punem călătorii în centrul activităților noastre. ”

Cu o suprafață de 380.000 de metri pătrați, 14 depozite și un teren care permite construirea a încă 100.000 de metri pătrați de spații logistice, P3 Bucharest A1 este cel mai complex parc industrial din capitală. Adițional terminalului de cale ferată care deservește segmentul de transport marfă și căruia i-a fost adăugată de curând facilitatea de transport călători, parcul dispune și de o cantină-restaurant cu suprafață de 400 de metri pătrați și 200 de locuri la mese care va fi deschisă începând cu luna noiembrie. Mai mult, dezvoltatorul este aproape de finalizarea construcției pentru proiectul de spații de cazare. Noul hostel va avea capacitatea de a acomoda 212 persoane și va fi disponibil pentru angajații care își desfășoară activitatea în cadrul parcului.

În intervalul cuprins între vara anului 2019 şi vara anului 2020, P3 a semnat, în România, contracte pentru 173.000 de metri pătraţi, dintre care 77.881 mp reprezintă prelungiri şi contracte pe termen scurt, 95.374 sunt contracte pe termen lung, iar peste 29.000 mp sunt contracte cu clienţi noi.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Virgin Hyperloop Unveils West Virginia as the Location for the Hyperloop Certification Center

Articolul următor

Brittany Kaiser, fost director Cambridge Analytica, la GoTech World 2020

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Universitatea FITS

Festivalul Internaţional de Teatrul de la Sibiu și-a extins an de an domeniile în care excelează. În paralel…
Haos în gestionarea deșeurilor în Baia Mare Amestecarea deșeurilor, depozitarea ilegală, lipsa facilităților pentru colectarea separată, deșeurile din construcții sunt principalele “scurtcircuite” Asociația Ecoteca și Primaria Baia Mare au organizat o masă rotundă pentru a discuta soluții de eficientizare a gestionării deșeurilor în județul Maramureș. Aceasta beneficiat de sprijinul organizațiilor GreenPoint Management, Envirom, Alucro, Ecotic și companiei Egger România. Printre participanți s-au numărat Agenția pentru Protecția Mediului Maramureș, Poliția Locală, Consiliul Județean Maramureș, Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Gestionarea Integrată a Deșeurilor Menajere (ADI-GIDM) Maramureș, Colegiul Economic N. Titulescu, Serviciul Public Ambient Urban. Temele dezbătute au vizat cadrul local și aspecte specifice județului, Sistemul de Garanție – Returnare (SGR), implementarea sistemului de colectare separată, eficiența actuală și pașii următori în gestionarea deșeurilor. Ecoteca a formulat idei principale și concluzii după discuțiile cu instituțiile și companiile implicate. “România nu își atinge țintele de reciclare, cu o scădere a procentului de deșeuri reciclate. Penalitățile pentru țintele neatinse sunt plătite de fiecare unitate administrativ teritorială (UAT), iar gestionarea acestei probleme se decide la nivel local. Prin Planul Național de Redresare și Reziliență se planifică instalarea a 110 de insule ecologice și 90 de module în Baia Mare, trei centre de colectare cu aport voluntar mici și unul mare. Autoritățile locale consideră că sistemul de colectare separată este subfinanțat. PBM prevede platforme de colectare îngropate cu cartele pentru fiecare apartament; există deja 54 de astfel de platforme în oraș. Deși întâmpină dificultăți, proiectul continuă. Colectarea în Baia Mare se face pe patru fracții: hârtie - carton, plastic - metal, sticlă și rezidual. Campaniile trimestriale sunt organizate pentru deșeurile voluminoase”, potrivit Ecoteca. “Nu există o soluție gratuită pentru deșeurile din construcții. Cetățenii pot apela la colectori autorizați contra-cost. Deșeurile vegetale merg la stația de compost și sunt incluse în calculul țintei de reciclare. ADI-GIDM susține că gradul de colectare separată și reciclare a crescut de la 3% în 2021 la 9% în 2024. SGR a redus cantitățile de sticlă și plastic. Cetățenii din Baia Mare primesc amenzi pentru depozitarea ilegală a deșeurilor pe spațiul public. Nu există trasabilitate a deșeurilor, iar instituțiile publice nu au control asupra deșeurilor ilegale din localitate. ADI-GIDM și operatorul de salubrizare fac campanii de conștientizare în școli, dar acestea sunt discontinue. Infrastructura de colectare separată există, dar elevii sunt descurajați de amestecarea deșeurilor de către personalul de serviciu și colectori. Există puține campanii de conștientizare în școli, iar eforturile sunt inutile fără facilități pentru colectarea separată acasă și pe stradă. Reprezentanții PBM și ADI-GIMD nu raportează cantitățile colectate conform site-ului RetuRO SGR. Aceștia nu știau că pot face acest lucru, dar vor începe să raporteze de acum încolo”, potrivit raportului Ecoteca.
Citeste mai mult

Haos în gestionarea deșeurilor la Baia Mare

Amestecarea deșeurilor, depozitarea ilegală, lipsa facilităților pentru colectarea separată, deșeurile din construcții sunt principalele “scurtcircuite” depistate de experții…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share