Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Startup-ul medical Oncochain, în căutarea unei finanțări de 200.000 Euro pe SeedBlink

Platforma medicală românească Oncochain, de colectare și analiză a datelor în domeniul oncologic, vrea să obțină, marți, finanțări de 200.000 de euro de la investitori, pe platforma de equity crowdfunding pe SeedBlink.

Runda de investiții va fi condusă de fondul Cleverage VC și ar urma să aibă o valoare totală de 350 de milioane de euro cu tot cu cei 200.000 de euro de la investitorii de pe SeedBlink, pe care campania de finanțare îi țintește.

Oncochain este un startup lansat în Timișoara la începutul lui 2019 de către soții Mădălin Margan (32 de ani) și Roxana Margan (32 de ani), ambii fiind medici specializați în obstetrică – ginecologie. „Ne-am dat seama că se pierdeau foarte multe date importante pentru cercetare pentru că nu exista un mecanism funcțional de colectare și centralizare a acestora. Ne-am gândit atunci să cream noi un produs care să adune și să structureze aceste informații pentru a ajuta medicii, organizațiile din domeniul cercetării, dar, mai ales, pacienții. Finanțarea pe care o targetăm pe SeedBlink ne va ajuta să ne extindem echipa de dezvoltare software și pe cea de business development în urmatoarele 18 luni astfel încât să ne atingem obiectivele pentru 2021-2022”, afirmă Mădălin Margan, co-fondator și CEO al Oncochain.

Runda totală de finanțare este în valoare de 350.000 de euro, dintre care 200.000 de euro sunt targetați prin equity crowdfunding pe SeedBlink, iar 100.000 sunt investiți de fondul de digital health Cleverage Venture Capital. Pentru completarea rundei există interes major din partea rețelelor de business angels Growceanu și Transilvania Angels Network.

De la lansare și până acum Oncochain a primit investiții de aproximativ 80.000 de euro: investiția co-fondatorilor, fonduri europene, granturi de la companii și un business angel.

Pentru anul viitor co-fondatorii își doresc să lucreze cu 25 de clinici oncologice, să aibă 25.000 de dosare medicale pentru cercetare în platformă și să aibă șase companii farmaceutice drept clienți plătitori. De asemenea, cei doi antreprenori estimează că la finalul lui 2021 vor ajunge la venituri de 30.000 de euro în fiecare lună. Suma urmează să provină din abonamentele vândute companiilor farmaceutice și spitalelor.

Din 2022, managementul vizează extinderea companiei către Europa de Est (Bulgaria, Moldova, Serbia, Ucraina, Polonia) și alte țări în care investițiile în domeniul medical și decontarea medicației oncologice vor crește în ritm accelerat până în 2025 (Turcia, Egipt, Africa de Sud, Indonezia, Thailanda, Mexic).

Total
166
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Mall-urile Clujului și-au mutat restaurantele în aer liber

Articolul următor

Casa Rusu își relochează sediul în Vox Technology Park și închiriază 500 de metri pătrați

Citește si:
Total
166
Share