Operatorul de curierat va da în funcțiune un centru regional la Cluj pentru a scurta timpii de livrare în zonă.
Bugetul de investiții al companiei s-a ridicat anul acesta la 12 milioane de euro, iar anul viitor va dubla deoarece urmează construirea hub-ului de la Cluj, respectiv extinderea și automatizarea celui de la Brașov, a menționat Cornel Morcov, Chief Commercial Officer, la conferința Retail Arena.
Filiala clujeană a fost nevoită să se mute în urmă cu un an din locația pe care o avea închiriată ca urmare a deciziei proprietarului de a demara o altă investiție acolo, iar astfel a transformat operațiunile din zonă într-o mare problemă.
”Filiala din Cluj-Napoca este una dintre cele mai mari, iar lipsa infrastructurii ne-a pus în dificultate în ceea ce privește calitatea livrărilor. Toată această perioadă, Clujul a fost un călcâi al lui Ahile pentru noi, o dată din cauza lipsei forței de muncă, situație care este înspre normalizare, dar și din cauza infrastructurii actuale.
A trebuit să ne mutăm acum un an de zile în afara orașului, unde am adus angajați mai greu, au crescut timpii de livrare, dar odată cu obținerea autorizației de construire considerăm că lucrurile se vor așeza”, a relatat oficialul Fan Courier.