Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Funcționarii Primăriei Timișoara, puși la muncă la program prelungit, de noul edil șef, Dominic Fritz

Primăria Timișoara va avea programul cu publicul prelungit, la principala interfață cu cei care au de rezolvat direct ceva cu municipalitatea. Proaspăt instalat, noul primar Dominic Fritz a decis ca la Camera 12, acolo unde sunt ghișeele de lucru direct cu publicul să se lucreze de la opt dimineața, la opt seara, în două schimburi. El a motivat decizia prin faptul că suntem în criza de coronavirus și un program prelungit va oferi posibilitatea distanțării sociale și eliminarea înghesuielii publicului la ghișee. De asemenea, Fritz a decis să trimită o parte din angajați acasă, ca să lucreze în sistem de telemuncă.

În contextul pandemiei de COVID-19 și ca urmare a recomandării generale de reducere a contactelor fizice directe și a aglomerării de persoane în spațiile publice închise, Primăria Municipiului Timișoara a decis că, începând de luni, 9 noiembrie, programul cu publicul al Serviciului Relaționare Directă cu Cetățenii, respectiv camera 12, va începe la ora 8:00 și va fi prelungit până la ora 20:00. Toate cele 15 ghișee din cadrul serviciului vor fi deschise, iar angajații vor asigura funcționalitatea acestora, în două schimburi.

”Obiectivul meu este ca primăria ca instituție și comunitatea, în general, să funcționeze la parametri normali în această perioadă în care trebuie să reducem contactele sociale. Am reconfigurat programul de lucru al Primăriei, începând cu camera 12, relațiile cu cetățenii. Primăria trebuie să rămână deschisă pentru rezolvarea problemelor timișorenilor și eficientă. De aceea am decis că programul de la Camera 12 se prelungește la 12 ore, de la 8.00 dimineața, la 8 seara”, a anunțat Dominic Fritz.

De asemenea, o parte din angajați vor lucra de la domiciliu, în sistem telemuncă.

”Am reușit și să decongestionez birourile din primărie, prin aplicarea normelor privind munca la domiciliu, în departamentele unde a fost posibil acest lucru, prin modificarea orelor de sosire și de plecare ale angajaților și prin relocarea unor angajați în activități specifice proiectelor anti-Covid-19. Ca și proiectul Oxigen sau realizarea site-ului covid19.primariatm.ro, aceste măsuri fac parte din strategia timișoreană anti-Covid-19 și din parteneriatul bazat pe onestitate și date, pe care l-am propus timișorenilor încă din primele zile ale mandatului meu.”, a mai spus Dominic Fritz, primarul Timișoarei.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Societatea Aquatim oferă 69 de milioane de lei pentru reabilitarea canalizării și a alimentării cu apă a 29 de străzi din Timișoara

Articolul următor

O platformă digitală de curierat din SUA, dezvoltată de doi români, a primit o finanțare de 30 de milioane de dolari

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share