Analize Comert Digitalizare IT&C Slider Ultimele stiri

Tabletele și laptop-urile au luat locul vacanțelor de Black Friday 2020

Ediția din acest an al celui mai important eveniment de shopping – Black Friday – a stat sub semnul pandemiei, aducând schimbări neașteptate în comportamentul cumpărătorilor. Platforma online blackfriday.ro. blackfriday.ro, site-ul oficial al Black Friday România, a adunat date referitor la evenimentul care a avut loc pe data de 13 noiembrie și le prezintă în sinteză.

Black Friday s-a dovedit și în acest an un eveniment de o magnitudine excepțională, care a provocat deosebit de multă emoție în rândul iubitorilor de shopping. Cu toate acestea pandemia și-a pus ameprenta asupra evenimentului, nu atât asupra volumului de vânzări, cât mai ales asupra comportamentului de cumpărare.

Principala modificare pe care am sesizat-o a fost legată de categoriile de vârstă care au accestat ofertele de Black Friday. Astfel, față de anul trecut a crescut interesul persoanelor de peste 45 de ani și a scăzut, cu aproximativ 40%, interesul tinerilor cu vârsta de până în 34 de ani”, punctează reprezentanții platformei blackfriday.ro. Pe ansamblu, cifrele arată că anul acesta au fost cu 20% mai multe persoane interesate de Black Friday, o evoluție aproximativ egală cu cea estimată de specialiștii platformei online. „Interesul ridicat pentru acest eveniment online este justificat de perioada pe care o parcurgem, care a mutat o parte din comerțul tradițional spre online. Având acest mall virtual direct în buzunar prin intermediul telefonului mobil sau acasă, prin intermediul laptop-ului, clienților le-a fost mai facil să acceseze reducerile de Black Friday. În plus, mulți români au devenit mai atenți cu bugetele și caută cu mai mult interes oferte avantajoase”, arată analiza blackfriday.ro.

Adio vacanțe, bun venit tablete

Schimbări semnificative cu ocazia Black Friday 2020 au fost observate și la categoriile de produse unde clienții au preferat să comande online. Astfel, dacă în anii anteriori secțiunile de fashion sau vacanțe erau printre cele mai accesate, anul acesta a avut creștere segmentul IT. „Așa cum era de așteptat, clienții au comandat mai multe produse din categoria laptop-uri și tablete, cel mai probabil pentru a acoperi necesarul creat de desfășurarea școlii online. Creșteri importante s-au înregistrat și la categoriile electrocasnice, componente pc, telefoane, televizoare și cărți”, precizează reprezentanții platformei blackfriday.ro. În ceea ce privește categoriile unde s-au înregistrat scăderi, acestea au fost: vacanțe, haine, încălțăminte, home & deco. Anul acesta s-a observat și o tendință de diminuare a vânzările de produse de lux, precum bijuterii, ceasuri, parfumuri, cosmetice, foto & video.

Ora de aur

În ceea ce privește orele când site-urile cu reduceri au fost cele mai accesate, în acest an cel mai mare interes a fost vineri la miezul nopții (ora 00:00), urmat de ora 07.00 si 19.00.

Tot mai multe magazine dau startul Black Friday mai devreme. Așa ce face că s-a observat un punct ridicat al interesului și joi la ora 19.00, dar ziua de vineri rămâne ziua cu cele mai multe comenzi din an”, explică reprezentanții platformei blackfriday.ro.

Analiza arată și faptul că, în continuare, comerțul online rămâne sub dominația mobile shopping, cele mai multe accesării fiind de pe telefonul mobil. De asemenea, anul 2020 a reconfirmat preferința românilor pentru plățile online, cele mai multe cumpărături fiind achitate cu cardul bancar.


Despre blackfriday.ro

Platforma blackfriday.ro reprezintă site-ul oficial al evenimentului Black Friday în România și cuprinde magazine online, cu oferte speciale dedicate acestui eveniment. În acest an, oferta magazinelor partenere a cuprins reduceri de până la 90%, pachete de tip 1 + 1, dar și transport gratuit pentru anumite categorii de produse.

În prezent, pe platforma blackfriday.ro sunt active peste o sută de magazine online, oferind cumulat sute de mii de produse, din domenii diverse precum: fashion, home & deco, turism, electronice și electrocasnice, bricolaj, componente IT, gadget-uri, produse de îngrijire personală și pentru casă, jucării, parfumuri, produse foto-video, bijuterii etc.

BLACK FRIDAY 2020

  • cu 20% mai multe persoane interesate de Black Friday

  • cu 40% mai puțini tineri cu vârsta până la 34 ani interesați de Black Friday; a crescut în schimb interesul pentru cei de peste 45 ani

  • creșteri importante pe categoriile: laptopuri, tablete, electrocasnice, componente pc, telefoane, televizoare, cărți

  • scăderi pe categoriile: vacanțe, haine, încălțăminte, home & deco, bijuterii, ceasuri, parfumuri, cosmetice, foto & video

  • cel mai mare interes a fost vineri la ora 00.00, urmat de ora 07.00 și 19.00

 

Related posts

Primăria Zlatna scoate la licitație exploatarea aurului din halda de steril a fostei uzine Ampelum

redactia

România, în topul european după dezvoltarea parcurilor de retail

Ligia Voro

UMB construiește autostrada dintre Cluj și Sălaj cu 344 milioane €

Nora Dumitrescu

Bosch va furniza 1.200 de senzori pentru sistemul CityParking

Nora Dumitrescu

Cât a investit cel mai mare angajator din Sibiu în ultimii 2 ani pentru dezvoltarea afacerii

Papuc Irina

Consiliul Investitorilor Străini: Sănătatea economiei este oglinda deciziilor publice

Stefana Muresan

La mulți ani Wessling România!

redactia

Conducerea CNAIR a desemnat o comisie de supracontrol la toate punctele de frontieră

Ligia Voro

Producătorul Solaris a livrat 37 de vehicule pe piața locală în 2020, la Brașov și Satu Mare

Nicolae Pop

Firmele de mobilă din Transilvania se implică în instruirea seniorilor

Nora Dumitrescu

48 de ore în căutarea drumului de fier

redactia

Influența cazinourilor asupra economiei

Ioan Sandor

Acțiunile Tesla au depășit pragul de 1.000 de dolari după ce Elon Musk a confirmat începerea producției de masă a camioanelor comerciale Tesla Semi

Ion Surdu

Vivre Deco atrage 3,5 milioane euro prin plasamentul privat de obligaţiuni intermediat de BT Capital Partners

Papuc Irina

Școală de 5 milioane de euro în fostele unități militare de la Giroc, cu bani europeni

redactia

Cel mai important proiect pe fonduri europene în valoare de de 45,8 de mil. de euro din istoria Consiliului Județean Arad

Stefana Muresan

Producătorul de utilaje agricole Maschio Gaspardo din Arad, parteneriat financiar de 14 milioane de euro cu EximBank

Stefana Muresan

Aplicația care te ajută să iei Bacalaureatul cu nota 10, creată de un elev olimpic

redactia

Strategia CFR pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare: Este nevoie de investiţii de 56 miliarde lei până în 2022

Stefana Muresan

Portal regional al ADR Centru pentru propuneri de proiecte

Ligia Voro

22 martie 2021, termenul final pentru depunerea ofertelor la drumul expres Oradea – Arad

Traian Dan

KeysFin: Febra imobiliarelor relansează sectorul construcţiilor

Stefana Muresan

Electricienii din Maramureș au racordat un parc logistic din București

Nora Dumitrescu

Autostrada Târgu-Mureș – Ungheni va costa 47 de milioane de euro

Nora Dumitrescu

Leave a Comment