Auto Brașov Cluj Infrastructura Investitii Satu Mare Slider Transport

Producătorul Solaris a livrat 37 de vehicule pe piața locală în 2020, la Brașov și Satu Mare

Compania a ajuns la peste 300 de vehicule folosite în transportul public din 8 orașe din România

 Solaris Bus & Coach, lider global în producția de vehicule electrice pentru transport public, a livrat anul acesta 37 de vehicule pe piața locală, dintre care 26 de troleibuze în Brașov și 11 autobuze hibrid în Satu Mare. Astfel, compania a ajuns la peste 300 de vehicule folosite în transportul public din opt orașe din România, circa jumătate dintre acestea fiind propulsate electric.

 Pentru anul 2021, Solaris a planificat pentru livrare 65 de mijloace de transport în comun: 16 autobuze electrice în Craiova, 20 troleibuze în Ploiești, 6 autobuze hibrid în Satu Mare, 3 troleibuze în Mediaș și 20 de autobuze hibrid în Galați.

 Solaris Bus & Coach este unul dintre cei mai mari producători din Europa de autobuze și troleibuze. De la lansarea sa, în anul 1996, fabrica de la Bolechowo, din apropiere de Poznan, Polonia, a produs peste 19.000 de vehicule, utilizate astăzi în transportul public din sute de orașe europene. În prezent, compania ocupă poziția de lider mondial în segmentul de e-mobilitate pentru transportul public urban, datorită gamei sale extinse de troleibuze electrice, autobuze electrice cu acumulator și autobuze hibrid livrate.

Prezent în România din anul 2006, grupul Solaris a cumulat pe piața locală o cifră de afaceri în valoare de aproximativ 85 milioane de euro în perioada 2014-2019. Tot în ultimii 5 ani, compania a participat la o serie de licitații în ceea ce privește transportul public din orașe precum: Cluj-Napoca, Pitești, Brașov, Baia Mare, Satu Mare, Galați, Craiova sau în cadrul Ministerului Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației (MDRAP).

În urma licitațiilor câștigate în decursul ultimilor cinci ani, Solaris a livrat în Craiova 29 de autobuze diesel, în Cluj-Napoca 40 autobuze diesel, 41 autobuze electrice și 50 de troleibuze, în Pitești 70 autobuze diesel, în Brașov 26 de troleibuze, în Satu Mare 11 autobuze hibrid, iar în Galați 17 troleibuze. Potrivit reprezentanților companiei, Solaris asigură puncte și asistență de service în toate orașele în care a livrat vehicule. În prezent, parcul auto Solaris din România numără peste 300 de vehicule, ponderea celor electrice fiind de circa 50% din total.

„Fiind prezenți de aproape 15 ani pe piața locală, putem spune că România este de departe cea mai dinamică piață la nivel regional pentru mijloacele de transport nepoluante datorită alocărilor de fonduri de finanțare oferite de Uniunea Europeană și de Fondul de Mediu. Anul acesta am livrat 37 de vehicule către două orașe importante din țară, Brașov și Satu Mare, contribuind prin produsele noastre la îmbunătățirea infrastructurii transportului public local. Pentru anul următor avem în plan livrarea a 65 de vehicule și ne propunem să ne menținem poziția de lider în zona de soluții de transport ecologice precum autobuze electrice și troleibuze”, a declarat Daniel Ciolan, General Manager Solaris România.     

Despre Solaris Bus & Coach

Solaris Bus & Coach SA este unul dintre cei mari producători din Europa de autobuze și troleibuze. În cei aproape 25 de ani de existență, compania a produs peste 19.000 de vehicule folosite în transportul public din sute de orașe europene. În prezent, Solaris este lider de piață pe segmentul de e-mobilitate în transportul public, grație gamei sale largi de troleibuze, autobuze electrice cu acumulator și autobuze hibrid livrate. Autobuzul electric Solaris Urbino 12 a câștigat prestigioasă competiție europeană “Bus of The Year” în 2017. În septembrie 2018, Solaris Bus & Coach s-a alăturat grupului spaniol CAF.

Related posts

România, loc I în UE la creșterea comerțului cu amănuntul în decembrie 2019

Traian Dan

Strabag a facturat 32,6 mil lei pentru Lot 2, Ugheni-Ogra, din autostrada Braşov-Târgu Mureş

redactia

Peste 1.000 de studenți, la seminariile de educație financiară ale ASF

Ligia Voro

Orașul Câmpia Turzii a răscumpărat stadionul de la fostul combinat

Nora Dumitrescu

Sălăjenii cer bani de la Compania de Investiții să își modernizeze drumurile

Nora Dumitrescu

Attractiveness of Global Business Districts Beyond Covid-19

Ionut Oprea

Ministrul Transporturilor: “Am deblocat autostrada Sălaj – Bihor”

Nora Dumitrescu

Cum schimbă un curs de coaching viața unui manager?

Stefana Muresan

Asocierea Aktor SA – Euro Construct Trading 98 SRL, câştigătoarea contractului pentru proiectarea şi execuţia lotului 3 al Autostrăzii de Centură Bucureşti, de peste 850 milioane lei

redactia

Ajutor de stat pentru companiile aeriene care operează de pe Aeroportul Oradea

Traian Dan

Timișoara: Pod identic cu Hulme Arch Bridge din Manchester, finalizat în 2020

Stefana Muresan

Familiile bogate din Germania cumpără terenuri în România. Descendenţii producătorului de avioane Claude Dornier, printre investitori

Stefana Muresan

Traficul înregistrat pe Aeroportul Internaţional Timişoara a scăzut cu 99%

Robert Bloancă

Acordul de Mediu pentru autostrada Sibiu-Pitești, până la sfârșitul anului

Stefana Muresan

Scallier is developing a network of retail parks in Romania

Ionut Oprea

Dürkopp Adler România își continuă ascensiunea

Stefana Muresan

Japonezii de la Roki, cu clienți precum General Motors, Nissan şi Mazda, deschid o fabrică la Arad

Stefana Muresan

Optimism la Guvern: 407 km de autostradă și investiții în 3.000 de km de cale ferată în următorii 10 ani

Ion Surdu

S IMMO AG: positive result – despite COVID-19

Ionut Oprea

Încă 41 de km din Autostrada Transilvania, la licitație: trei secțiuni care traversează județul Sălaj

Ion Surdu

Gigantul american Visteon deschide un centru de inginerie la Timișoara

redactia

Grădină botanică în locul terenului viran de lângă Parcul Salca Oradea

Traian Dan

ARL Cluj a finalizat varianta de ocolire a municipiului Carei. Investiție totală de peste 70 mil. lei

redactia

Comunitatea Urbană Arieș va avea transport regional

Nora Dumitrescu

Leave a Comment