Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

2 milioane de turiști în anul 2021 pentru România cu ajutorul Diasporei

RePatriot, cu susținerea Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri, Departamentului pentru Românii de Pretutindeni și Administrației Prezidențiale, a lansat proiectul RePatriot Turism, o acțiune comună de sprijin și promovare a turismului de incoming românesc. Astfel, inițiatorii cheamă românii de pretutindeni ca împreună să pună umărul la relansarea turismului românesc post pandemie, prin acțiuni concrete de promovare a României și atragerea turiștilor străini în țară.

Este foarte important să ne promovăm online și offline, dar nu uitați că Diaspora este mult mai numeroasă și motivată, astfel cei 5.000.000 de români din afara granițelor pot face mult mai mult decât toți ceilalți la un loc. Am identificat deja ambasadori în rândul acestora și vom continua acțiunea de creștere accelerată a lor, astfel să creăm noi comunități. Toți cei care vor promova și vor aduce turiști străini în România vor fi răsplătiți printr-o recunoaștere specială, dar și prin instrumente specifice. Suntem convinși că prin această inițiativă putem aduce 2 milioane de turiști în România anul viitor: 1 milion de români și 1 milion de turiști străini”, a spus Dragoș Anastasiu, lider RePatriot Turism, la conferința de presă de joi, 10 decembrie.

În plus, inițiativa își propune să identifice lideri care să creeze minim 5 noi comunități RePatriot Turism în principalele țări în care sunt cei mai mulți români plecați. Astfel de comunități deja au început să se contureze în Israel, Germania, Statele Unite ale Americii. Alături de multe alte acțiuni, RePatriot va încuraja românii din afara granițelor să participe activ și să promoveze masiv România, în special străinilor.

Stimulente

Pe lângă diplome, premii și insigne onorifice pentru ambasadorii RePatriot din Diaspora, Marius Bostan a lansat o provocare către toată comunitatea patronilor în turism: recompensarea românilor implicați în promovarea turismului prin oferirea unor beneficii reale, cum ar fi sejururi cu reduceri speciale sau chiar gratuități pentru cei mai activi dintre ei. Provocarea a fost deja acceptată de Dragoș Anastasiu la Green Village, Emil Munteanu la ATRA Doftana și de Călin Ile, Președintele Federației Industriei Hoteliere din România, care va transmite această provocare către întreaga comunitate a antreprenorilor din turism.

Când se vor ridica barierele să fim pregătiți să acționăm decisiv! Deja să avem turiști care se vor îndreapta spre România. Astfel, prin resursele noastre, prin voluntariat, prin companiile și activitățile noastre, prin locurile de muncă noi create, dăm consistență afișării steagul României și insignei RePatriot. RePatriot în fiecare zi oferă sprijin românilor de pretutindeni prin propriile resurse la nivel privat și membrii noștrii dovedesc un patriotism real. Românii din străinătate și frații noștri basarabeni aduc bunăstare României, iar dacă țara se dezvoltă avem de câștigat cu toții, familiile și urmașii noștri, întărind România pentru încă 100 de ani.”, a declarat omul de afaceri Marius Bostan, inițiator RePatriot.

Reprezentații RePatriot au subliniat că de ani de zile se vorbește despre marele potențial al turismului românesc, se admiră frumusețile naturale, dar ne mirăm că nu ne atingem acest potențial și avem mult prea puțini turiști străini în România. S-a afirmat la conferința de presă de astăzi că ar fi mai eficient, dacă fiecare român din Diaspora ar atrage către România un străin pe an, am avea astfel un surplus de cel puțin 5 milioane de turiști.

Total
6
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Retailerul german de fashion MARC O’POLO deschide cel mai mare magazin mono-brand din România, în AFI Cotroceni

Articolul următor

Investitorii internaționali din Cluj s-au aliat oficial

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
6
Share