Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

E.ON România a lansat chatbot-ul Ioana

E.ON România împreună cu DRUID, companie specializată în tehnologie conversaţională, anunţă lansarea chatbotului Ioana, soluţie care să ofere mai multe opțiuni de interacțiune digitală cu clienţii, cum ar fi contractarea online a diferitelor tipuri de servicii oferite de E.ON, comunicarea și preluarea informațiilor pentru a obține rapoarte personalizate, generarea de alerte referitoare la serviciile companiei.

Proiectul, care a fost implementat de Inform Lykos, a urmărit și simplificarea accesului la informații existente în diverse platforme interne, astfel încât contractarea serviciilor să fie posibilă fără deplasarea fizică la magazinele E.ON pentru activarea contractelor.

Ioana este găzduită în portalul E.ON, la adresa https://www.eon.ro/myline/login, comunicând permanent cu platformele interne – aplicația E.ON Myline, aplicația de relații cu clienții MS Dynamics 365 și cu aplicația internă de document management. Astfel, Ioana poate accesa toate informațiile și istoricul clienților și completează direct în sistemele interne datele despre clienţii nou contractaţi.

Pentru clienții existenți, Ioana oferă multiple opțiuni: contractare de servicii și produse noi, administrare de cont. Pentru contractarea unui serviciu nou, cum ar fi un contract nou de gaze și/sau electricitate într-o locație nouă față de cea existentă,I oana cere doar confirmarea că datele de identificare pe care le știe sunt cele reale, apoi oferă variantele de servicii.

Pentru clienții noi, Ioana oferă informații despre serviciile E.ON. După alegerea serviciului dorit, Ioana ghidează utilizatorul prin toti pașii necesari unei înrolări complet digitalizate: solicită o poză cu buletinul, ultima factură de utilități și contractul de proprietate, completează automat informațiile de pe buletin și factura de utilități și cere confirmarea utilizatorului că informațiile preluate sunt corecte. Integrarea între IOANA și aplicația de document management permite salvarea tuturor informațiilor despre client într-un dosar virtual al clientului, unul dintre beneficiile majore ale soluției.

Total
599
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Orașele Clujului, premiate pentru proiectele lor inteligente

Articolul următor

Telekom și Microsoft extind parteneriatul

Citește si:
Total
599
Share