Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Autoritatea de Supraveghere Financiară continuă Programul Wellness financiar

Oportunitățile de învățare și dezvoltare la vârstă adultă sunt, în bună măsură, asociate cu programele puse la dispoziție de către angajatori. Acestea sunt cu atât mai apreciate atunci când reușesc să aducă angajaților, alături de beneficii de ordin profesional, și un câștig în planul personal.

Autoritatea de Supraveghere Financiară propune exact o astfel de abordare prin intermediul programului de educație financiară, Wellness Financiar, care cuprinde o serie de seminarii online dedicate actorilor de pe piața muncii, respectiv angajați și angajatori din toate sectoarele de activitate.

Cursuri gratuite

Lansat în luna septembrie 2020, programul este oferit în mod gratuit și include un număr de 18 teme, asociate activităților din piețele financiare non-bancare, pe care angajatorii le pot alege atât în funcție de cerințele de instruire ale angajaților cât și de nevoile de dezvoltare ale acestora. Printre acestea se numără prezentarea diverselor tipuri de asigurări – de bunuri (specifice IMM-urilor, de construcții montaj, agricole etc.), de răspundere (profesională, a directorilor și administratorilor, de mediu etc.), cibernetice, de sănătate și de viață; a principiilor de funcționare a sistemului de pensii private – Pilon II, Pilon III și ocupaționale; a noțiunilor de planificare financiară sau a managementului continuității în afaceri în această dificilă perioadă.

Seminariile au un caracter foarte aplicat, iar în funcție de specificul activității participanților înregistrați informațiile sunt adaptate nevoilor și interesului profesional al acestora; conținutul își păstrează relevanța, de asemenea, și pentru angajator. Un bun exemplu este abordarea importanței informării în cazul pensiilor private Pilon II, a dreptului participantului de a alege și a obligației angajatorului de a informa, sau a asigurării de sănătate din perspectiva beneficiilor mutuale – deductibilitatea acesteia atât pentru angajat, cât și pentru angajator.

Programul s-a bucurat de un interes ridicat din partea angajatorilor sau a organizațiilor profesionale înscrise în acest proiect, peste 2.500 de angajați participând în anul 2020 la sesiunile de educație financiară care le-au fost dedicate. În proporții egale, participanții au asistat fie în direct la seminariile susținute online, fie au accesat ulterior varianta înregistrată a acestora.

Abordarea atât utilă cât și pragmatică a cursurilor a generat un grad de satisfacție ridicat în raport cu experiența educațională. În chestionarul de feedback, care a fost distribuit companiilor participante, respondenții au declarat că au o părere excelentă sau foarte bună atât despre seminarii în ansamblu (91%), cât și despre informațiile prezentate (93%) sau despre interacțiunea cu lectorii (85%).

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Contractele de energie pe piața concurențială se pot încheia până la 31.03.2021

Articolul următor

Ajutor european pentru fermele de bivoli din Sălaj

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share