Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

OTP Bank a deschis o nouă sucursală la Timișoara, în cadrul cartierului ISHO

OTP Bank România a deschis o nouă sucursală în orașul Timișoara, în cadrul cartierului imobiliar ISHO. Noua unitate este o noutate pentru rețeaua băncii și este dezvoltată sub conceptul de centru regional de servicii bancare, care îmbină zona de servicii self-service cu cea de consiliere personalizată a clienților.

Noua investiție OTP Bank se înscrie în strategia de dezvoltare organică, prin care banca mizează pe extinderea rețelei fizice. Centrul va deservi toate categoriile de clienți din categoria retail, incluzând persoanele fizice, microîntreprinderile, IMM-urile și clienții de Private Banking, precum și clienții din categoria Corporate.

Vedem la Timișoara un ritm susținut al activității economice și o importantă dezvoltare a inițiativei antreprenoriale, iar prin această nouă sucursală care va funcționa ca un centru regional de servicii și cu ajutorul noii echipe, ne vom consolida și extinde activitățile pe plan local. În contextul în care sectorul bancar local se obișnuiește cu închideri și reducerea numărului de locații, OTP Bank România mizează în continuare pe extinderea rețelei de sucursale. Prin strategia noastră de creștere, Apollo, urmărim simultan dezvoltarea digitală și teritorială, valorizând experiența colegilor noștri și relația de business pe care fiecare dintre ei o construiește cu clienții”, a declarat Roxana Hidan, Director General Adjunct OTP Bank România, divizia Retail.

Valoarea investiției efectuare este de aproximativ două milioane de lei, iar în cadrul noii sucursale vor fi 26 de angajați, fiind angajate șase noi persoane, alături de oamenii preluați din alte unități.

La noua sucursală, clienții au posibilitatea de a realiza individual activitățile de self-banking, prin intermediul ATM-urilor și terminalelor Self Service, în timp ce echipa de specialiști și consultanți asigură asistență și consiliere personalizată. Noua unitate OTP Bank introduce și conceptul Meeter – Greeter, prin care un reprezentant al băncii contribuie la îmbunătățirea timpului de așteptare al clienților pentru realizarea operațiunilor.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Facultatea de Chimie Industrială Timișoara se modernizează și primește două noi corpuri de clădire, în urma unei finanțări cu bani europeni

Articolul următor

Cehii de la Packeta și-au deschis depozit regional în Oradea

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică Romania (DEER), lider național în distribuția de energie electrică, a pus în funcțiune asistentul virtual ChatVolt. 
Citeste mai mult

DEER a lansat asistentul virtual ChatVolt

Chatbot-ul activat de societatea clujeană va oferi informații rapide și actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică.…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share